gezel
- Rob
Re: gezel is terug
Heftig, wat een enorm verlies. Sterkte!
- Ignoro Iste
Wat vreselijk Gezel, ik heb zelf 3 zonen in die leeftijd (27, 30 en 33 jaar), ik moet er niet aan denken!
Veel sterkte voor jou en je gezin toegewenst!
Welkom terug!
Veel sterkte voor jou en je gezin toegewenst!
Welkom terug!
- JoskeB
Heel veel sterkte gewenst voor jou en je gezin. Ik hoop dat jullie de kracht zullen vinden om dit verlies te dragen en daarnaast ook weer aan de toekomst te werken.
in vermaak of in verdriet vergeet uw pijpken niet
smaakt de pijp tabak u goed zijt ge tevreden van gemoed
smaakt de pijp tabak u goed zijt ge tevreden van gemoed
Welkom terug,
Erg geschrokken van je bericht. Wat kan ik nog toevoegen?
Ik wens je alle kracht en wijsheid toe.
Erg geschrokken van je bericht. Wat kan ik nog toevoegen?
Ik wens je alle kracht en wijsheid toe.
- Calinero
Heel veel sterkte voor jou en je familie, Gezel.
Welkom terug.
Welkom terug.
Van alles wat ik ooit verloren ben mis ik mijn verstand het meest!
- Eliminator
- Moderator
Kan me slechts aansluiten bij alles wat al gezegd is, wat een enorme klap moet dat zijn, de grootste nachtmerrie van elke ouder.
Heel erg veel sterkte gewenst aan jouw, maar ook zeker aan de rest van het gezin en het feit dat je weer hier bent doet toch goed,... hoewel de klap nooit over zal gaan.
Heel erg veel sterkte gewenst aan jouw, maar ook zeker aan de rest van het gezin en het feit dat je weer hier bent doet toch goed,... hoewel de klap nooit over zal gaan.
- The_Undertaker
- Administrator
Gezel, allereerst een warm welkom terug. Daarnaast wens ook ik je veel sterkte toe bij het verwerken van het verlies en om de draad des levens weer verder op te pakken. Alle goeds! Ook voor je vrouw en dochter.
"The greatest difficulty is the mental resistance to things that arise, and the underlying assumption that they should not." - Eckhart Tolle
- Nekker
- Erelid
Ik zou zeggen, hier krijg je de kans om het van je af te schrijven. Er is altijd wel iemand die het leest, en die er ook even kort of lang op kan reageren. Het forum zit boordevol mensen die verstandig genoeg zijn om te weten, dat je geen behoefte hebt aan raad of dergelijke, maar er gewoon af en toe iets over wil zeggen/schrijven. Grijp die kans, indien je denkt dat het je goed zou doen. Bij deze dus een uitnodigend gebaar. Ik wens jou oprecht veel sterkte toe.
Groet, Nekker
.°. Het licht schijnt in de duisternis en de duisternis heeft het niet begrepen .°.
.°. Het licht schijnt in de duisternis en de duisternis heeft het niet begrepen .°.
- Meester W
Ik betuig u mijn welgemeende medeleven en wens u alle sterkte toe
I wasn’t born to follow..
- Paasei
- MilleLuci
- Contacteer:
De ergste mokerslag in het leven, je kind verliezen. Ben er stil van.
Gezel, mevrouw en dochter, veel kracht, liefde en sterkte om dit te kunnen dragen. Ook met elkaar.
Geef ruimte, hoe moeilijk, aan dit intens helse verdriet. Het vreselijke hol en leeggeslagen gevoel, de enorm scherpe randen worden heel langzaam wat zachter.
Ik hoop dat jullie weer wat kracht zullen vinden, hou elkaar goed vast.
Lieve groet voor jullie
Monique
Gezel, mevrouw en dochter, veel kracht, liefde en sterkte om dit te kunnen dragen. Ook met elkaar.
Geef ruimte, hoe moeilijk, aan dit intens helse verdriet. Het vreselijke hol en leeggeslagen gevoel, de enorm scherpe randen worden heel langzaam wat zachter.
Ik hoop dat jullie weer wat kracht zullen vinden, hou elkaar goed vast.
Lieve groet voor jullie
Monique
- Sidekickelvis
- Robert
- Contacteer:
Welkom terug Gezel en heel veel sterkte voor jou en je familie met dit enorme verlies.
- Major_Tom
sterkte man!
Ik hoop dat het goed voeld om het hier te kunnen delen met je rookvrienden.
Ik hoop dat het goed voeld om het hier te kunnen delen met je rookvrienden.

- Berend72
wat een verschrikkelijk nieuws. Ik wens jou en je familie veel sterkte. Zoals anderen ook al vertelden, erover praten is misschien niet altijd makkelijk, wel goed voor de verwerking. Je hebt zelf de stap weer genomen om dit te delen op t forum, waarvoor respect. Ik heb zelf heel veel baat gehad bij een psycholoog toen ik mijn broer (leeftijd 26) aan kanker verloor aantal jaar geleden. Een rouwverwerking is verschillend per persoon. Het kost tijd.. Ik ben ook heel blij met t PFR forum, ondanks dat ik niet altijd de tijd heb om te posten of om in te loggen. Ik was blij verrast dat t t forum meer is dan alleen een forum voor zaken voor aankoop, problemen met een pijp, maar ook zeker steun kan geven/ontvangen. Ik ben daar erg dankbaar voor.
Nulla Tenaci Invia Est Via
Gezel, God...hier heb ik geen woorden voor. Veel sterkte en welkom terug. Van harte.
Ws
Ws
- Eliminator
- Moderator
-
Re: gezel
Beste allemaal,
Ontroerd, hebben we als gezinnetje samen jullie hartelijke woorden gelezen.
Namens mijn vrouw, dochter en mijzelf wil ik een ieder hierbij hartelijk bedanken voor de vele mooie woorden en blijk van medeleven.
Namens mijn vrouw, dochter en mijzelf wil ik een ieder hierbij hartelijk bedanken voor de vele mooie woorden en blijk van medeleven.
Re: gezel
Heel graag gedaan en vanzelfsprekend natuurlijk .gezel schreef:Beste allemaal,
Godfrey