Godfrey
Dank! Ja daar gaat ook een hoop tijd en moeite in zitten..Jos schreef:De afbeeldingen incl. de slideshow onderaan zijn ook prachtig en een genoegen om te zien.
+1St Patrick schreef:Waar blijft de volgende...???
![]()
Druk mee bezig nu! Al die foto's....The_Undertaker schreef:+1St Patrick schreef:Waar blijft de volgende...???
![]()
Hoe kom ik dan bij Brazilië?? Het zullen de Belgische biertjes wel zijn geweest, ik pas het aan!dinck schreef:Heel erg leuk om te lezen, een mooie beschrijving van de meeting.
Mijn Sasieni Bowler (de prince) is verguld met de aandacht en de waardering![]()
(Overigens ben ik in Buenos Aires, Argentinië geboren, no boy from Brazil... )
Geeft niet, zo belangrijk vind ik het ook niet. Maar wil je zeggen dat je Sentimiento Nacional tabak hebt?Arno schreef:
Hoe kom ik dan bij Brazilië?? Het zullen de Belgische biertjes wel zijn geweest, ik pas het aan!
Enne, volgende maal neem ik wat tabak mee uit je geboorteland
Ah! Je kent het! Jazeker heb ik diedinck schreef:Geeft niet, zo belangrijk vind ik het ook niet. Maar wil je zeggen dat je Sentimiento Nacional tabak hebt?Arno schreef:
Hoe kom ik dan bij Brazilië?? Het zullen de Belgische biertjes wel zijn geweest, ik pas het aan!
Enne, volgende maal neem ik wat tabak mee uit je geboorteland