WALLENSTEIN
Re: WALLENSTEIN
Helaas kan ik daar nog niets over zeggen. Er staat me een operatie aan mijn gehoor te wachten (implantaat) en ik heb geen flauw idee hoe dat gaat verlopen.
- MilleLuci
- Contacteer:
Najaar!?Laafke schreef:Helaas kan ik daar nog niets over zeggen. Er staat me een operatie aan mijn gehoor te wachten (implantaat) en ik heb geen flauw idee hoe dat gaat verlopen.
Ja, denk dat dan alles wel achter de rug is.....tis namelijk niet alleen de operatie, er komt revalidatie bij en ik zal weer opnieuw moeten leren praten.
Roger gaat 3 en 4 mei naar de Chigagoland International Pipe and Tobacania show. Hij wil voor het forum een compilatie maken van de pijpen die meegaan. Hij verzoekt dringend om de foto's niet door te plaatsen naar duitse fora.
Zoals jullie gemerkt hebben heb ik een poosje niet geschreven in dit topic. Dat heeft zijn redenen. Nadat we ons tripje naar Duitsland moesten afzeggen i.v.m. het overlijden van mijn kleinzoontje is het kontakt van Walle's geminimaliseerd. Op mailtjes werd nauwelijks gereageerd, hij heeft nu een nieuw mailadres dat ik niet ken. Hij beloofde mij regelmatig te te voorzien van fotomateriaal, nooit iets gehad. Ik zou een overzichtsfoto krijgen voor de Chicago show....nooit gekregen. Ik waas zijn "treueste Folger"en voor alle werk (PR) dat ik voor hem gedaan had mocht ik een Jolly Roger 2014 uitkiezen. Ik koos voor de Brigantine in paars, die wilde ik aan Mo geven als dankjewel voor het uitje. Nooit ontvangen. Hij heeft me toeggevoegd op Facebook maar dat ga ik veranderen. Als ik zijn pijpen zo zie denk ik: meer van hetzelfde. Hij gedraagt zich alsof hij op t niveau van Tom Eltang zit. Van mijn kant zullen jullie geen berichtjes meer ontvangen of heer Wallenstein moet zich duidelijk veranderen.
Gerrit Jan
Gerrit Jan
- MilleLuci
- Contacteer:
Wow GJ, dat klinkt niet tof! Ons uitje valt in het WallyWaterrr!! Verdorrie!!
Ik heb hem slechts een paar keer gemaild met het verzoek om foto's, die zouden zo snel mogelijk komen. Ik heb hem geholp door vast te stellen dat Butz Chquin zijn one finger pipe onder een andere naam verkocht. Ja als dan verder alles doodstil blijft.....dan heeft het voor mij ook geen zin meer. Wil je hem nog volgen: www.daskunstportal.at