Data uit Star Trek in een aantal van zijn geliefde Sherlock Holmes Holodeck Scenes

Over Holmes gesproken....

Matt Frewer in The Hound of the Baskervilles

Robert Downey Junior in Sherlock uit 2009
En dan nog deze meneer:

De eerste Doctor Who

IMO: De allerbeste vertolker van misschien wel de beroemdste pijproker ooit. Ook al waren sommige van zijn voorgangers wel echt pijprokersrichard75 schreef:
Robert Downey Junior in Sherlock uit 2009
Over QI gesproken, Stephen Fry heeft ook pijp gerookt (en is zelfs pijproker van het jaar geweest.)Major_Tom schreef:Klopt en pennen etc. ik begin me serieus af te vragen of hij echt pijp rookt.
gewoon ik schreef:Het verwonderd mij dat madam pijp uit nero nog niet gemeld is.
Wel geen tekening van haar want op de gsm bezig
*typt Bill Bailey pipe smoker en ja hoor meerdere fora etc melden dat mr Bailey een echte rokert is.Deadl0ck schreef:Over QI gesproken, Stephen Fry heeft ook pijp gerookt (en is zelfs pijproker van het jaar geweest.)Major_Tom schreef:Klopt en pennen etc. ik begin me serieus af te vragen of hij echt pijp rookt.
En wat betreft Bill Bailey, Danpipe verkoopt een zestal tabakken met zijn naam erop. Maar of dat wat betekend...
Goede man, zei Dinckle (een minder beroemde pijproker)Arno schreef:Ah, ik ken Clark Gable vooral van het pijpmerk Sasieni wat hij rookte.
Minder beroemd moge zo zijn maar wel een stuk levendiger.Goede man, zei Dinckle (een minder beroemde pijproker)
Hear, hear! En ik ben vast van plan dat nog even vol te houden!Immler schreef:Minder beroemd moge zo zijn maar wel een stuk levendiger.Goede man, zei Dinckle (een minder beroemde pijproker)
Als "traditionele" Sherlock: EensDukdalf schreef:IMO: De allerbeste vertolker van misschien wel de beroemdste pijproker ooit. Ook al waren sommige van zijn voorgangers wel echt pijprokersrichard75 schreef:
Robert Downey Junior in Sherlock uit 2009.