Hoe zijn onze ervaringen daarmee ?
Godfrey

Hoi WCWinslow Collector schreef:Ik voel me meestal lekker elaxed als ik een pijpje rook. En met dat gevoel hebben kwaaltjes geen kans om mijn aandacht te vragen, omdat ik dat niet WIL.
Niet roken is gebrek aan het inbouwen van rust- en genietmomenten. Zou dát niet de stress en kwaaltjes de kans geven zich te openbaren? Ik ben er zeker van dat meer dan de helft van ziekten en kwaaltjes "tussen de oren" begint. Dus lijkt het me nuttig om die zaken tussen de oren een beetje op orde te krijgen.
Tenminste, dat is mijn boerenfluitjes-psychologie-JanMetDePet-doktersadvies-HuisTuinEnKeuken-kwakzalversgedachte.

Voor een wel zieke lezer zou dat als aanmatigend beschouwd kunnen worden, als in 'ik ben wel ziek... had ik maar net zo'n sterke wil als WC. WC zal mij wel een zwak figuur vinden dan.'Winslow Collector schreef:Ik voel me meestal lekker elaxed als ik een pijpje rook. En met dat gevoel hebben kwaaltjes geen kans om mijn aandacht te vragen, omdat ik dat niet WIL.
Postzegelverzamelaars doen het dus niet goed, als ze er geen pijp bij roken?Winslow Collector schreef:Niet roken is gebrek aan het inbouwen van rust- en genietmomenten.
Ja, daar ben ik het mee eens. Tenminste dat een gezonde geest minder kans geeft op bepaalde lichamelijke ongemakken.Winslow Collector schreef:Zou dát niet de stress en kwaaltjes de kans geven zich te openbaren? Ik ben er zeker van dat meer dan de helft van ziekten en kwaaltjes "tussen de oren" begint. Dus lijkt het me nuttig om die zaken tussen de oren een beetje op orde te krijgen.
Tenminste, dat is mijn boerenfluitjes-psychologie-JanMetDePet-doktersadvies-HuisTuinEnKeuken-kwakzalversgedachte.

krijgt?
 krijgt?