DOWNIE
- Deadl0ck
Re: Downie pipes
De pijp is prachtig. Des te jammer dat ik de afwerking te wensen overlaat. Zal vast een styling dingetje zijn geweest, maar niet mijn smaak.
Groet, Mark
De scheuren in het morta zijn de bedoeling , het kleine stukje uit de bruyere inzet vind ik ook iets minder in afwerking . Maar al zijn pijpen zijn op voorhand meestal al verkocht voor diegene die eens wat anders willen .
Godfrey
Godfrey
- Sidekickelvis
Ik weet het niet........ aan de ene kant vind ik hem heel erg gaaf maar aan de andere kant is het wel een zeer speciale smaak die je ervoor nodig hebt. Ik zie mezelf er niet direct mee lopen(qua pijp, niet qua prijs!)
Executeur Testamentair des Forums! tegen wil en dank!
- Deadl0ck
Die scheuren vind ik het punt niet. Wat ik bezwaarlijk vind zijn de afwerking van de randen.
En dat het verkoopt wil alleen maar zeggen dat er voor alles wel een markt is.de truc is die markt vinden.
En dat het verkoopt wil alleen maar zeggen dat er voor alles wel een markt is.de truc is die markt vinden.
Groet, Mark
- VikingRedBeard
tja, het enige wat ik er zelf mooi aan vind is het mondstuk:P maar dat neemt niet weg, dat ik vind dat die zeer netjes gemaakt is. Maar gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak 

Beware of the Viking
- Eliminator
- Moderator
DOWNIE
Meerdere Downie topics samengevoegd, gelieve voortaan voor al uw Downie vragen en opmerkingen, dit topic gebruiken