Had gisteren nog twee blikjes voor €7,75 per blikje. Ga morgen nog ff terug denk ik.....Jos schreef:
Troost slices zijn inmiddels wel in prijs gestegen... Maar één troost, alle andere flakes die ik ken zijn wat tot flink duurder.

Had gisteren nog twee blikjes voor €7,75 per blikje. Ga morgen nog ff terug denk ik.....Jos schreef:
Troost slices zijn inmiddels wel in prijs gestegen... Maar één troost, alle andere flakes die ik ken zijn wat tot flink duurder.
OGS zit volgens mij ook nog onder een tientje, maar alle andere inderdaad al boven de tien euro per blik. Kocht een blik Robert McConnell Scottish Flake voor 14 euroJos schreef:Troost slices zijn nu 9,10 geworden. Maar.., bij mijn weten, blijft het toch de goedkoopste flake.
Grootschalig inslaan!Laafke schreef:Ja OGS doet ook 9,15 euro
Ik heb dus precies hetzelfde.. In het eerste halfjaar dat ik pijp rookte Troost gekocht en dat maakte geen indruk.. Een poosje geleden heb ik van Wowbagger wat slices gekregen en hoewel de tabak toen al veel beter beviel zal ik deze nog steeds niet kopen.robvoorburg schreef:Tot twee maal toe heb ik een blikje gekocht en ik kreeg het gewoon niet
weg gerookt.
Al die tabakken ken ik (nog) niet. Bedankt voor de tips!Kees Flake schreef:Probeer eens janneman flake ,peter heinrichs golden flake, solani 633,solani silver en voor de zoete flake Rose&Crown flake.
Sluit ik me helemaal bij aan. En dan komen nog de Dunhill, Robert McConnell en Petersonflakes, en voor de doorbijters de Samuel Gawiths, met tussendoor zelfs mcbaren navy flake en richmond...naast alle troost die steevast een favo blijft. (Straks ga ik nog Timmy Flake hetenKees Flake schreef: Probeer eens janneman flake ,peter heinrichs golden flake, solani 633,solani silver en voor de zoete flake Rose&Crown flake.
Laafke,Laafke schreef:Vandaag de stad in geweest en kon bij 2 zaken in totaal 2 blikjes scoren. Of er zijn meer flake-rokers in de stad of er zijn weer leveringsproblemen.