savinelli miele 316 online kopen en opsturen naar thailand

Voor al uw vragen, antwoorden en opmerkingen over het roken van de pijp...
Plaats reactie
jon

savinelli miele 316 online kopen en opsturen naar thailand

Bericht door jon »

beste pijprokers, ben woonachtig in thailand en een fatsoenlijke pijp is hier niet te koop of schier onbetaalbaar (is maar 1 shop in bangkok). heb inmiddels toch 2 aankopen gedaan via een online shop, en moet zeggen, naar volle tevredenheid. echter het probleem blijft dat je de pijp alleen op een foto ziet en dus niet kan vasthouden en verder ontdekken of er een "klik" is. nu ben ik van zins de savinelli miele 316 on line aan te schaffen en hoop dat er onder jullie ervaringsdeskundigen zijn met deze pijp en dit met mij willen delen zodat ik een weloverwogen besluit kan nemen. bvd en vr gr van jon

dewitte

Re: savinelli miele 316 online kopen en opsturen naar thaila

Bericht door dewitte »

Ik ben geen ervaringsdeskundige maar ik hou van mijn savinellis. Van de fabriekspijpen is het mijn absolute favoriet. En de mieles zijn prachtig.

maboc

Bericht door maboc »

jon schreef:beste pijprokers, ben woonachtig in thailand en een fatsoenlijke pijp is hier niet te koop of schier onbetaalbaar (is maar 1 shop in bangkok). heb inmiddels toch 2 aankopen gedaan via een online shop, en moet zeggen, naar volle tevredenheid. echter het probleem blijft dat je de pijp alleen op een foto ziet en dus niet kan vasthouden en verder ontdekken of er een "klik" is. nu ben ik van zins de savinelli miele 316 on line aan te schaffen en hoop dat er onder jullie ervaringsdeskundigen zijn met deze pijp en dit met mij willen delen zodat ik een weloverwogen besluit kan nemen. bvd en vr gr van jon
Bangkok....leuk man.
Ik kom gemiddeld zo'n 1 maal per 2 jaar in BKK en kijk dan altijd even rond naar tabaks/pijp zaken. Nog nooit wat gezien.

Goed om te weten dat er toch een zit. :-)
--
Cheers maboc

kiske

Bericht door kiske »

Ik heb 2 savinellis en beide dames bevallen me prima!

Pieter

Bericht door Pieter »

Heb zelf ook een Miele (andere vorm weliswaar). Uitstekende pijp, net als de rest van mijn Savinelli's.
"U bent schijt in een zijden kous." - Napoleon tegen Talleyrand

Martin Romijn
Contacteer:

Bericht door Martin Romijn »

Kan niet mis gaan met een Savinelli zou ik bijna zeggen...
Afbeelding Pijpmaker.

Plaats reactie