Stanwell
- Dukdalf
Re: Stanwell
De ervaring leert dat zoiets vrijwel altijd het geval is, als het gaat om de grote jongens: schrappen hetzij 'herschikken' in het assortiment bij fabrikant A leidt bijna altijd tot dezelfde soort bewegingen bij B.
- Arno
- Contacteer:
Jammer, nou ja, de Melange is lekker, vooral Kir & Apple kan wat mij betreft niet gauw genoeg verdwijnen.. Wie maakt Stanwell nou eigenlijk? MacBaren?Laafke schreef:Nadat het bericht kwam dat Mac Baren een aan aantal tabakken uit het assortiment haalt komen er vanuit Duitsland berichten dat ook Stanwell een aantal uit het assortiment haalt.
Welke tabakken gaan er eigenlijk verdwijnen?
O.a de Caledonian Hiighland Cream. Wie of Stanwell produceert zou ik echt niet weten
- Arno
- Contacteer:
Heb mijn pouch Stanwell Melange er maar eens bij genomen. Het enige wat ik kan vinden is made in Denmark door de Scandinavian Tobacco Group. Denk dus dat de Stanwell tabakken in de fabriek in Assens gemaakt worden.Laafke schreef:Wie of Stanwell produceert zou ik echt niet weten
- Dukdalf
Vroeger, maar daar heb je nu niks meer aan
, was het A.&C. Petersen die op zijn minst een groot aantal van de Stanwell-tabakken maakte.