Bij ons thuis is de regel dat je binnen niet mag roken. Mijn vader staat dan ook geregeld op het balkon met zijn shag. Ik heb niet echt de behoefte om dat ook te doen, hooguit wanneer het weer beter is. Ik rook dan ook eigenlijk alleen op zaterdag. Dan ga ik lopend naar de stad, een wandeling van zo'n 20 minuten. Genoeg tijd om even (te pogen) een pijpje op te steken. Een pijp bij het huiswerk of terwijl ik computer, dat zou prettig zijn. 
Ik vind het overigens wel leuk als ik met mijn pijp door de stad loop. Allemaal mensen die je raar aankijken, soms zelfs opmerkingen maken. Ik ben 18, en dan is pijproken al helemaal uitzonderlijk. Soms vragen kinderen aan hun ouders 'Wat is dat?' en vorige week zei een ouder met kinderen "Dan ben je 20 en rook je een pijp...". Yay, ik werd ouder geschat.

Waar rook je ?
- Utrechter

Re: Waar rook je ?
Met een pijp in de mond vergeet ik even de smaak van de realiteit.
						- JoskeB

Bij ons thuis mag ik gewoon binnen pijproken omdat Mme de meeste pijptabak lekker vind ruiken.
Zelf is ze al jaren geleden gestopt met het roken van sigaretten en vind sindsdien shag en sigarettenrook stinken, maar de rook van een pijp gelukkig niet.

Zelf is ze al jaren geleden gestopt met het roken van sigaretten en vind sindsdien shag en sigarettenrook stinken, maar de rook van een pijp gelukkig niet.
in vermaak of in verdriet vergeet uw pijpken niet
smaakt de pijp tabak u goed zijt ge tevreden van gemoed
						smaakt de pijp tabak u goed zijt ge tevreden van gemoed
- 

Godfrey59

Hoi
Ik rook overal in huis behalve op de bovenverdieping en op de zaak is het niet toegestaan van de arbo .
Godfrey

Ik rook overal in huis behalve op de bovenverdieping en op de zaak is het niet toegestaan van de arbo .
Godfrey
- Wowbagger

Haha, sinds de komst van de lampe berger gisteren wordt er voortaan op vrijdagavond in huize Wowbagger een pijp gesmoord als zenit van de voorbije werkweek. 
U zult begrijpen dat ik nogal in mijn nopjes ben met dit van de verjaardagscentjes gekochte kleinood.

U zult begrijpen dat ik nogal in mijn nopjes ben met dit van de verjaardagscentjes gekochte kleinood.