Het plukje wel verwijderd maar als ik een duidelijke vanille smaak ga proeven aan de Brullende Leeuw, weet ik waar het vandaan komt

Hè bah, dat vind ik dan weer onaangenaam erotisch.robvoorburg schreef:Jannemans brullende genietmoment.
*proest*Winslow Collector schreef:Hè bah, dat vind ik dan weer onaangenaam erotisch.robvoorburg schreef:Jannemans brullende genietmoment.
Vooral het feit dat je daar 'erotisch' bij schrijft baart mij dan weer zorgen...Winslow Collector schreef:Hè bah, dat vind ik dan weer onaangenaam erotisch.robvoorburg schreef:Jannemans brullende genietmoment.
Vandaar "bah" en "onaangenaam".Luys schreef:Vooral het feit dat je daar 'erotisch' bij schrijft baart mij dan weer zorgen...Winslow Collector schreef:Hè bah, dat vind ik dan weer onaangenaam erotisch.robvoorburg schreef:Jannemans brullende genietmoment.
En de eipet of laptop ook neem ik aan?Bommel schreef:Dank heren.
Ze zeggen dat as goed tegen de motten is, wel het karpet is de komende tijd beschermt.
Neen Heer Luys, ik had deze terzijde in mijn hand, gelukkig, en proestte de as met een flinke wolk op het karpet.Luys schreef:En de eipet of laptop ook neem ik aan?Bommel schreef:Dank heren.
Ze zeggen dat as goed tegen de motten is, wel het karpet is de komende tijd beschermt.
Neen Heer Bommel, hij krijgt er een harde kop van...Bommel schreef:Heb je er al tabak van?