$127.50 (€93,70) voor een 8 ounce zak Stonehaven met nog 2,5 dag te gaan!

Dat zal het hem zijn!Immler schreef:Of is de tabak is geplukt door vijf Vestaalse maagden?
Geplukt bij maanlicht.Arno schreef:Dat zal het hem zijn!Immler schreef:Of is de tabak is geplukt door vijf Vestaalse maagden?![]()
Nee het is gewoon een erg lekkere tabak en heel, heel zeldzaam voor Amerikanen.
, tijdens het heksenuurMoonhowler schreef:Geplukt door vijf Vestaalse maagden,bij maanlicht
, Na de zonnewende,Bananabox-Ninja schreef:, tijdens het heksenuurMoonhowler schreef:Geplukt door vijf Vestaalse maagden,bij maanlicht
Terwijl de narwal de Rijn overzwom.MfOx schreef:, Na de zonnewende,Bananabox-Ninja schreef:, tijdens het heksenuurMoonhowler schreef:Geplukt door vijf Vestaalse maagden,bij maanlicht
8oz = 227 gram à €93, dat is dus €0.40 per gram.Wowbagger schreef:Dat komt neer op 2,42 per gram. Heb ik dus van de week +/- 8,50 euro bij je op de bank zitten wegpaffen Arno, én nog een lekker biertje erbij!
Dat noem ik nog eens gastvrijheid...
Ja, maar jij doet dan 93/227, en ik heb natuurlijk 227/93 gedaan!Massis schreef:8oz = 227 gram à €93, dat is dus €0.40 per gram.Wowbagger schreef:Dat komt neer op 2,42 per gram. Heb ik dus van de week +/- 8,50 euro bij je op de bank zitten wegpaffen Arno, én nog een lekker biertje erbij!
Dat noem ik nog eens gastvrijheid...
Nog steeds genoeg, maar nog net wat minder gek dus
Weet je het zeker Dré? Stonehaven zit geen latakia in hoor...annie69 schreef:Als ik een zak er van had geef ik geld uit om het kwijt te raken![]()
Sorry kon het niet laten [-X