Ik zie er niet 1Eliminator schreef:Je game room ??,........ vreemd, je zou dan een game-console op de foto verwachten

Ik zie er niet 1Eliminator schreef:Je game room ??,........ vreemd, je zou dan een game-console op de foto verwachten

...ik ook niet...Bananabox-Ninja schreef:Ik zie er niet 1Eliminator schreef:Je game room ??,........ vreemd, je zou dan een game-console op de foto verwachten

U, heer BBN, bent een verzamelaar. Hoewel ik de consoles van tegenwoordig verafschuw mocht ik mij als kind altijd zeer gelukkig prijzen met een Sega Mega Drive, en later een N64 waar ik de nodige uurtjes mee heb doorgebracht. Die laatste zie ik er niet bij staan, maar zal zich ongetwijfeld wat verder aan de linkerkant bevinden. Zeer indrukwekkend!
 , maar toch, de eigenaar van deze dames erbij maakt het plaatje af !
 , maar toch, de eigenaar van deze dames erbij maakt het plaatje af !  
Dank en correct! En ik schaam me er niet voorPieter schreef:U, heer BBN, bent een verzamelaar.....Zeer indrukwekkend!

Als je wilt kan ik er wel 1 maken hoor.Pieter schreef:En ik wil verd*mme ook zo'n dobbelstenentamper!

laat ik er niet teveel over zeggen,Huub schreef:Hallo,
Deze foto stond vorig jaar in een Haarlems blad waarin interviews met ouderen uit Haarlem werden gepubliceerd. Die interviews gingen o.a. over hun hobbies.
Fijne avond verder,
Huub
wat er mooi uitkomt, zijn die stevige knuisten,Pieter schreef:U, heer BBN, bent een verzamelaar. Hoewel ik de consoles van tegenwoordig verafschuw mocht ik mij als kind altijd zeer gelukkig prijzen met een Sega Mega Drive, en later een N64 waar ik de nodige uurtjes mee heb doorgebracht. Die laatste zie ik er niet bij staan, maar zal zich ongetwijfeld wat verder aan de linkerkant bevinden. Zeer indrukwekkend!
En ik wil verd*mme ook zo'n dobbelstenentamper!
Goedenavond Huub,Huub schreef:Goedenavond Arjen.
Mooie foto van jou in je Game-Room. Wat een verzameling heb je.
Je zult bij de grootste verzamelaars van ons land horen, denk ik.
Een vraag: Wat hangt aan de bovenkant op de schouw?
Fijne avond verder,
Huub

Mee eens, maar Brom levert dingen af met meer kleur en is vaak wat prettiger om naar te kijken.Arno schreef:Mooi! Doet me ook op de een of andere manier denken aan Geiger..
Die van de tellerArno schreef:Mooi! Doet me ook op de een of andere manier denken aan Geiger..
 ?
 ?

Hij rookt helemaal niet maar zijn broer wel (sigaretten en sigaar) dus wie weet...The_Undertaker schreef:Hmm...
Nu is Edo al bij 3 pijprokers van dit forum geweest, is er onderhand al eentje geweest die 't gepresteerd heeft om 'm aan te steken met 't pijprookvirus?