Hij moet nog worden afgewerkt.
In de draaibank.

Groet,
Werner
Dat is belangrijk, want dan heb je een complete tamper, de priem heb ik steevastPrutser schreef:@Dukdalf:
Deze is 100 lang.
Diameter is 12.
Verdunde gedeelte is 5 dik en 40 lang incl de voet.
Ben nu een nieuwe aan het maken, iets langer en een holle ruimte zodat er nog 2 hulpstukken in kunnen. Afsluitbaar met een schroefdop.
Groet,
Werner
Die priem vind ik ook bijna onmisbaar en die lepel volstrekt onnodig. Kan het dan ook op 10mm doorsnee, Prutserrobvoorburg schreef:Dat is belangrijk, want dan heb je een complete tamper, de priem heb ik steevastPrutser schreef:Deze is 100 lang.Diameter is 12.Verdunde gedeelte is 5 dik en 40 lang incl de voet.
Ben nu een nieuwe aan het maken, iets langer en een holle ruimte zodat er nog 2 hulpstukken in kunnen. Afsluitbaar met een schroefdop.
Groet,
Werner
bij iedere rookbeurt nodig. De "lepel" die aan menige driepoter zit heb ik nooit gebruikt.
Aha, een emco , super goed materiaal , wat pijpmaken betref , ik ben nu een half jaar bezig met pijpmakenPrutser schreef:@Meindert:
De draaibank is een Emco compact 8.
En pijpen maken, dat zou ik heeeeel graag willen maar echt geen idee hoe!
Groet,
Werner
Blok hout, 1 groot gat erin waar tabak in kan, 1 klein gat erin waar een mondstuk in past, 2 gaten verbinden met een dunne boor en dan een mondstuk maken van acryl dat past.Prutser schreef:@Meindert:
De draaibank is een Emco compact 8.
En pijpen maken, dat zou ik heeeeel graag willen maar echt geen idee hoe!
Groet,
Werner