Major_Tom schreef:Nieuwe tamper en kijk nou wat een schattige pijpjes  

Exact zo`n driepotertje zoek ik nog één of twee, of tien van mijn part. Iemand die liggen in overvloed toevallig?
Heb er laatst es eentje meegenomen bij een winkel, maar wat zijn dat een waardeloze dingen zeg. Durven ze nog krap 4€ voor af te rekenen ook. Gekken met hun waaibomenstaal. 
Deze die Tom heeft liggen is gewoon echt ene fijne. Vind ik dan. En ik ben her en der wat reserve aan het aanleggen in jassen en zakken. Alleen, ik heb aanstekers zat (lang leve de Action e.d) maar die driepoters zijn me toch ook maar handig. Pasgeleden met een bout staan aandrukken. Gaat ook wel, maar ik wil het toch een soort af hebben en goed doen. En niet van dat huis/tuin/keuken gestampt.
Dus wie heeft er een aantal van deze vrienden liggen en wil ze kwiet? Dan hier graag, alvast dank u!
Verder iedereen erg veel plezier van zijn/haar aanwinsten. Er zit weer lekker spulleke tussen.
Ik blijf naast een soort geil op een ring om een pijp, ook een soort wild van zo`n amber mondstukje. Wat blijft dat prachtig.
Vind het schitterend om te zien, zal er waarschijnlijk niet of nooit van roken. Maar zou er maar wat graag een kast van vol hebben zo mooi.
Groet Dries, 
Lid van de Terminus-club. 
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
Soms begrijp ik dingen verkeerd of snap ze niet direct, neem me niet kwalijk, ik ben Morfinist