Volgens mij heeft of had BC een serie in het 'instapsegment' die Virginia heet.Winslow Collector schreef:Ha, jij denkt ook aan Butz Choquin. Uit Frankrijk, en die vent schreef Virginia?Dukdalf schreef:Mikali schreef: Buk Choquity. De man leest slecht en weet niks. Afhaken maar, Mikali...
Ivoren pijp
- Dukdalf
Re: Ivoren pijp
- magicmarcello
Net reageerde ik slechts even in snelle vogelvlucht op mijn bezemsteel n.a.v. de ludieke hormonale reactie van Jos maar nu heb ik de post van Mikali ff goed gelezen en mijn tenen krullen de verkeerde kant uit als ik zo lees wat de verkoper in kwestie te melden heeft over zijn 'bijzondere collectie'...
...very buttchocking...
Ik zou er nog geen 50 euro aan willen besteden!
...very buttchocking...

Ik zou er nog geen 50 euro aan willen besteden!
- joko
Klopt; http://www.ebay.co.uk/itm/R180-BUTZ-CHO ... 0413525787Dukdalf schreef:Volgens mij heeft of had BC een serie in het 'instapsegment' die Virginia heet.Winslow Collector schreef:Ha, jij denkt ook aan Butz Choquin. Uit Frankrijk, en die vent schreef Virginia?Dukdalf schreef:Mikali schreef: Buk Choquity. De man leest slecht en weet niks. Afhaken maar, Mikali...
Heb ook m'n twijfels over de waarde van deze verzameling ..... (tenzij er tussen de 'andere aanvullingen van mindere waarde' een paar Dunhills zitten) en de kennis van de verkoper...
Laatst gewijzigd door joko op 29 okt 2013 21:38, 1 keer totaal gewijzigd.
"Hij haalde zijn pijp uit de mond om plaats te maken voor zijn verbazing."
J. D. Sheridon
J. D. Sheridon
- magicmarcello
...heb echter geen twijfels over zijn onwelvoegelijke winstbejag...joko schreef:Heb ook m'n twijfels over de waarde van deze verzameling ..... en de kennis van de verkoper...
- Mikali
- Ignoro Iste
Het is onwelvoeglijk. 

- magicmarcello
...wat ben je toch een attent scheetje...Ignoro Iste schreef:Het is onwelvoeglijk.

Neen, dat moet een tijdje geleden zijn, dat die nog eens Belgisch Kampioen is geweest. Jammer, kan ik je ook niet verder helpen voor wat betreft de betrouwbaarheid van dit heerschap. Zal Rudi eens vragen of hij hem kent, die zie ik deze week nog.Mikali schreef:Kobe Lecompte zegt je dat iets WC?
- Mikali
Ben nu wel eens benieuwd ... Interesse in zijn collectie, voor dat geld, heb ik zeker niet ... Maar vind het altijd wel leuk eens te polsen 

"Een tevreden pijproker is geen onruststoker"
- Mikali
Hier een foto'ke van de zogenaamde Ivoren pijp en ééntje waar een olifant op het doosje staat
Eigenlijk die rechtopstaande appelvormige pijp vind ik de leukste
De rest is het posten niet waard ...

Eigenlijk die rechtopstaande appelvormige pijp vind ik de leukste

De rest is het posten niet waard ...

- Pitoe [*RIP*]
De onderste is een chacom sphere.
Ben in het bezit van zo'n pijp, is een goede roker en ligt lekker in de hand.
Verder niets mee ivoor te maken
Ben in het bezit van zo'n pijp, is een goede roker en ligt lekker in de hand.
Verder niets mee ivoor te maken

- dewitte
Lijkt me toch meerschuim en geen ivoor. Onze Belgische kampioen lijkt me geen al te groot licht te zijn.
Ik heb de collectie bekeken en vind zijn vraagprijs buiten proportie.
Ik heb de collectie bekeken en vind zijn vraagprijs buiten proportie.
- Struik
- Contacteer:
ik kon het niet laten even op zijn naam te zoeken. Ik denk dat hij dit (zie link) wil verkopen voor 441 euro 
http://www.kapaza.be/nl/verzamelen-over ... 652570.htm
verder is hij op Linkedin nog een Zaakvoerder bij LecompteFashionExport en op Facebook een Eerste Soldaat.
Sorry kon het niet laten om het eea op te zoeken. nu maar een Holmes pijp kopen binnenkort

http://www.kapaza.be/nl/verzamelen-over ... 652570.htm
verder is hij op Linkedin nog een Zaakvoerder bij LecompteFashionExport en op Facebook een Eerste Soldaat.
Sorry kon het niet laten om het eea op te zoeken. nu maar een Holmes pijp kopen binnenkort

- Mikali
Jeeeps dat issem
En hij doet/deed aan tapdansen
Oooch wat gezonde achterdocht icm de pijpenkennis hier op het forum behoeden ons van een dure koop (die ik zelfs nog niet overwoog voor dat geld maar toch
).
Ik overweeg misschien een bod te doen van 50euro

En hij doet/deed aan tapdansen

Oooch wat gezonde achterdocht icm de pijpenkennis hier op het forum behoeden ons van een dure koop (die ik zelfs nog niet overwoog voor dat geld maar toch

- magicmarcello
...randje......., misschien toch wel aardig om op deze wijze iets te laten blijken qua mening over deze man en hem even terug te brengen op de begane grond want hij voelt zich wel HEEEEL erg in de lift...Mikali schreef:Jeeeps dat issem![]()
En hij doet/deed aan tapdansen![]()
Oooch wat gezonde achterdocht icm de pijpenkennis hier op het forum behoeden ons van een dure koop (die ik zelfs nog niet overwoog voor dat geld maar toch).