Hoe ging dat spreekwoord ook alweer?
Een vos verliest wel z'n haren maar blijft ondanks een gouden ring een lelijk ding of zoiets?
Jij maakt echt snel vrienden zo!Bananabox-Ninja schreef:Weet je dat ik twee keer moest knipperen want ik dacht dat het Luys was.
(Ken Eli alleen met korte kop)
Hey, ik ben er tenminste eerlijk in!Luys schreef:Jij maakt echt snel vrienden zo!Bananabox-Ninja schreef:Weet je dat ik twee keer moest knipperen want ik dacht dat het Luys was.
(Ken Eli alleen met korte kop)
met Eli dan hè
Denk dat het eerder ons inzichten geeftmagicmarcello schreef:Heerlijk om na een geweldige en zeer succesvolle shoot alle reacties te lezen terwijl nog niemand de resultaten gezien heeft...![]()
Reageer er maar lekker op, des te meer leert de Magus u allen NOG beter en dieper kennen...
...en des te meer zullen de toverballen tailormade zijn aanstaande zondag...![]()
...het proces werkt altijd 2 kanten uit...MilleLuci schreef:Denk dat het eerder ons inzichten geeftmagicmarcello schreef:Heerlijk om na een geweldige en zeer succesvolle shoot alle reacties te lezen terwijl nog niemand de resultaten gezien heeft...![]()
Reageer er maar lekker op, des te meer leert de Magus u allen NOG beter en dieper kennen...
...en des te meer zullen de toverballen tailormade zijn aanstaande zondag...![]()
Het genoegen was geheel wederzijds...Edo schreef:Gister bij Marcel geweest en het was een hele leuke shoot...
...dan zet je maar je zonnebril op...Eliminator schreef:Edo schreef: Hier een van de beste foto's.![]()
![]()
Dan wil ik de andere liever niet zien
![]()
mien goodness, komt dat onder die baard vandaan getoverd,magicmarcello schreef:...dan zet je maar je zonnebril op...Eliminator schreef:Edo schreef: Hier een van de beste foto's.![]()
![]()
Dan wil ik de andere liever niet zien
![]()
Martin?Edo schreef:Wat zondag betreft: mijn auto staat bij de garage tot maandag dus weet niet of ik erbij kan zijn.
...total commitment and surrender to the cause...heerenpijp schreef:...je eigen leven in vuur en rook zetten!!
Edo schreef: Ja heb ook zeker nagedacht over alle zaken die jij opsomt maar het is een heel ander leven gaan leiden![]()
Close ups zijn mooi maar vind dit iets uitdagender.
Wat zondag betreft: mijn auto staat bij de garage tot maandag dus weet niet of ik erbij kan zijn.
deze raakt even een heel andere snaar, mooi zeg.Edo schreef: Ja heb ook zeker nagedacht over alle zaken die jij opsomt maar het is een heel ander leven gaan leiden![]()
Close ups zijn mooi maar vind dit iets uitdagender.
Wat zondag betreft: mijn auto staat bij de garage tot maandag dus weet niet of ik erbij kan zijn.
en zo is het...........magicmarcello schreef:In de interactie tussen fotograaf en model spelen er vaak verschillende dingen een rol.
De kwaliteit en integriteit van dat proces zijn in grote mate bepalend voor de uiteindelijke artistieke resultaten van dat proces.
Los van technische aspecten valt de ware eer in mijn optiek juist te behalen in de sfeer en het vangen daarvan op het beeld, de zeggingskracht daarvan...
Wat wil je als fotograaf zeggen met je foto's, wat is je visie...
Voordat we hier aan de gang gingen heb ik het met Edo daar uitgebreid over gehad.
Favo muziek, drankje, hapje, alles uit de kast om die sfeer neer te leggen waardoor we allebei maximaal onszelf konden zijn en dus ook maximaal resultaat konden halen uit het gehele gebeuren!
Edo is zeer open en ontvankelijk hiervoor zoals het een echte creative betaamt, et moi aussi...![]()
Vandaar dit mooie resultaat, hierin kun je voelen wie ik ben en hoe Edo dit weet vast te leggen.
We hebben samen nog heel gezellie kunnen ouwehoeren over Anton Corbijn, mijn favo in terms of capturing rock&roll people...
Edo heeft die feel ook...
We hebben genoten en het heeft ons beiden energie gegeven, een solide bevestiging van het artistieke proces!