Sigarenspeciaalzaak De Oude Tijd in Utrecht bestaat dit jaar 80 jaar. Ter gelegenheid hiervan hebben ze een speciale tabak laten ontwikkelen die verkocht wordt in blikken van 100 gram. Prijs € 25,50.
Er staat niet op de verpakking wat de samenstelling is, maar de verkoper vertelde dat er virginia, burley en een beetje perique in zit. De smaak is ietwat zoetig, maar niet te. Voor af en toe tussendoor wel lekker.
Op de verpakking staat: "In Denemarken gemaakte pijptabakken, geblend door Gerda & Edwin van den Berg in samenwerking met Iris Hols."
helaas heb ik niet de mogelijkheid om een foto te tonen.
Tabak van De Oude Tijd
-
Re: Tabak van De Oude Tijd
Dat is bijna voor niets.
Geef mij maar de forum tabakken voor 16,50 euro.
Betere actie van Arno, dan de actie voor een 80 jarig jubileum.
- Sidekickelvis
Geloof schreef:Dat is bijna voor niets.
Prijsverschil zal hem vooral in de accijns zitten denk ik....
Executeur Testamentair des Forums! tegen wil en dank!
- Arno
- Contacteer:
Dat, plus dat Hans Wiedemann er niet zoveel aan hoeft te verdienen en ik zelfs helemaal niets. Eerlijk gezegd vind ik €25,50 voor 100 gram in NL best meevallen. Plus (ik kijk teveel reclames...) dat ik het op zich super vind dat een tabakszaak in NL zelf een pijptabak laat maken!Sidekickelvis schreef:Prijsverschil zal hem vooral in de accijns zitten denk ik....
Ik bedenk me net, "In Denemarken gemaakte pijptabakken, geblend door Gerda & Edwin van den Berg in samenwerking met Iris Hols." Volgens mij hebben ze in Hajenius met ook het meisje wat mij geholpen heeft (http://dutchpipesmoker.wordpress.com/20 ... -amsterdam/) een My Own Blend tabak (Deens concept) laten maken. En hoe duur is zo'n zelf gemaakte blend bij Hajenius dan? Juist ja, €25,50

- St Patrick
Aaaaaaaaaahhhh....... Iris Hols.........
*****Wie de pijp niet rooken kan, heeft er het Vermaak niet van*****