Holmes

Mijn Bilbo Lord of the Rings pijp hangt, vond ik een mooie oplossing. Alleen de kop, links, is helaas te zien op deze fotoHolmes schreef: Moest er iemand al een staander hebben voor deze pijp wil ik graag eens zien welk model hij gekozen heeft Zo kom ik misschien nog op andere ideeën
die heb ik daar niet zien staan, op de site van vauen kon ik het ook zo 123 niet vinden.Laafke schreef:Dan gaat het om de Auenland serie en niet om de eerste serie die Vauen uitbracht. Ik meen gelezen te hebben dat die voor ietsje meer verkocht worden....
Robb schreef:http://www.ebay.com/itm/VAUEN-LORD-OF-T ... 6367wt_917
En dat is op ebay.com. Op ebay.de gaan ze regelmatig voor minder de deur uit, maar vaak wordt daar alleen binnen Duitsland verkocht.
Precies Rob, vraag en aanbod, geheel vrijwillig, zonder dwang. Dat heet beleggen/speculeren en dat is voor de koper net zo'n grote gok als voor iemand die in aandelen doet.Robb schreef:Nu ben ik toch wel erg benieuwd welke winkel dat is en om welke maker het gaat erikkie.
Wat betreft de LotR-pijpen; de waarde stijgt als de beschikbaarheid afneemt en de vraag toeneemt. Zo gaan die dingen, ook bij pijpen.
Winslow Collector schreef: Precies Rob, vraag en aanbod, geheel vrijwillig, zonder dwang. Dat heet beleggen/speculeren en dat is voor de koper net zo'n grote gok als voor iemand die in aandelen doet.
Ik heb een complete set LotR pijpen in gebruik en destijds nog een complete set gekocht, toen ik wist dat de licentie voor Vauen zou gaan vervallen, als speculatie.
Dus wie nog een splinternieuwe, ongerookte set LotR pijpen van Vauen wil, inclusief plankje om ze op te hangen, kan nog bij mij terecht. Bieden vanaf 2000 euro voor de hele set of vanaf 750 euro per afzonderlijke pijp. Binnenkort gaan ze op Marktplaats.
Eduard dekkers in heerlen.... merk of maker weet ik niet....Robb schreef:Nu ben ik toch wel erg benieuwd welke winkel dat is en om welke maker het gaat erikkie.
Wat betreft de LotR-pijpen; de waarde stijgt als de beschikbaarheid afneemt en de vraag toeneemt. Zo gaan die dingen, ook bij pijpen.
Het rookt erg prettig en draagt wat bij aan de hele sfeer rond de pijp. Voor mij voelt het wat aan als een gladde cigarillo. Klemmen lijkt mij niet handig, maar dat doe ik sowieso niet.robvoorburg schreef:Steeds kijk ik met veel plezier naar deze pijpen, toch vraag ik
mij af hoe het mondstuk bevalt onder de gebruikers.
Hier nog één!Arclaud schreef:Knappe standaard! Hij past perfect bij de kleur en het ontwerp van de pijp.
Ik ben zelfs een tikkeltje jaloers, want ik zoek ook een staander voor mijn Auenland...![]()
Wat een fraai apparaat. Zo moeten ze toch zo'n beetje bedoeld zijn denk ik dan.Holmes schreef:Hier het resultaat. De staander werd handgemaakt uit aquariumhout door een handige vriend.
Groeten Holmes