Bedankt Arno voor dit stuk forum historie!
Dit maakt het gevoel (er bij te horen), voor zover ik dat nog niet had een stuk sterker!
Het grote lustrum topic !
- Bart Iron
- Moderator
Re: Het grote lustrum topic !
Arno schreef:*Sssssttt!!!*Bart Iron schreef:Leuke uitgebreide post Arno!
Misschien wat voor je Blog?

- The_Undertaker
- Administrator
Eliiii!! ELIIIII!! ELIIIIIIIII!!!!! Vergeet je deze niet op slot te gooien tot over 5 jaar 

"The greatest difficulty is the mental resistance to things that arise, and the underlying assumption that they should not." - Eckhart Tolle
- Dolledokus
Te gek stukje Arno.
Mijn favo hier is toch echt wel de foto "I was in Hoegaarden today!" hahahha. Geniaal goed die foto
Wat betekent dit eigenlijk voor mij?
Zonder oneerbiedig te doen. Nog niet veel. Maar dat is wellicht begrijpelijk ook.
Ik besef me ineens ook snel te moeten zijn daar het topic enig moment gesloten zal worden!
Toch doet het je wel wat hoor. Ben er wel maar mooi bij geweest in Leuven bijvoorbeeld. En dat was toch ook wel weer een happening op zich. Mooi lijkt het me idd als dit over een 5 jaar weer open getrokken word en je hier dan de reacties nog eens leest van destijds.
En dan dingen ontdekt zoals Arno, die zich op exact die datum aanmeldde zoveel jaar geleden. Te gek toch!
Ja het raakt je wel. Voor de eene wat dieper als voor de ander denk ik, maar dat komt vast wel. Hoe langer je meedraait hoe dieper het PRF zich nestelt in je hartje. ;P Een top forum, met top lui. Maar hoe vaak is dat al niet gezegd geworden ;P
Hulde aan jezelf dus

Mijn favo hier is toch echt wel de foto "I was in Hoegaarden today!" hahahha. Geniaal goed die foto

Wat betekent dit eigenlijk voor mij?
Zonder oneerbiedig te doen. Nog niet veel. Maar dat is wellicht begrijpelijk ook.
Ik besef me ineens ook snel te moeten zijn daar het topic enig moment gesloten zal worden!
Toch doet het je wel wat hoor. Ben er wel maar mooi bij geweest in Leuven bijvoorbeeld. En dat was toch ook wel weer een happening op zich. Mooi lijkt het me idd als dit over een 5 jaar weer open getrokken word en je hier dan de reacties nog eens leest van destijds.
En dan dingen ontdekt zoals Arno, die zich op exact die datum aanmeldde zoveel jaar geleden. Te gek toch!
Ja het raakt je wel. Voor de eene wat dieper als voor de ander denk ik, maar dat komt vast wel. Hoe langer je meedraait hoe dieper het PRF zich nestelt in je hartje. ;P Een top forum, met top lui. Maar hoe vaak is dat al niet gezegd geworden ;P
Hulde aan jezelf dus

Groet Dries,
Lid van de Terminus-club.
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
Soms begrijp ik dingen verkeerd of snap ze niet direct, neem me niet kwalijk, ik ben Morfinist
Lid van de Terminus-club.
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
Soms begrijp ik dingen verkeerd of snap ze niet direct, neem me niet kwalijk, ik ben Morfinist

- St Patrick
Ikzelf was gister ook online maar vergeten hier te kijken.... Ik deel hetgeen wat Arno hierboven heeft geschreven. Zelf ben ik iets korter lid maar dat maakt het niet minder gezellig... Mannen (en onze Mile natuurlijk) ik wil jullie bedanken voor al hetgeen wij hebben mogen meemaken en beleven en ik vertoef heel graag nog eens 5 jaar in deze schitterende PijpRokersFamilie...
Chapeau...!!!!!!!

Chapeau...!!!!!!!

*****Wie de pijp niet rooken kan, heeft er het Vermaak niet van*****
- Eliminator
- Moderator