Pijp kopen
Pijp kopen
Ik zou graag een pijp kopen voor de verjaardag van mijn man. We wonen niet zo ver van Gent dus heeft iemand een idee waar we terecht kunnen daarvoor in Gent? Ik zou dan met hem tot aan de winkel gaan zodat hij zelf kan kiezen en eventueel uitleg krijgt van de uitbater...
- Nekker
- Erelid
Re: Pijp kopen
De Attentie!
Baarledorpstraat 40
9031 Drongen (Gent)
tel. 09 226 71 38
tzandeken@skynet.be
• Tabakken: Larsen, MacBaren, Indian Summer, Alsbo, Borkum Riff, Brookfield, Peterson, Schipperstabak, Clan, Vincent Manil Semois, Samuel Gawith, Dunhill. Pijpen: Big Ben, Peterson, Stanwell, Chacom.
Huis Scheire
Kortrijksesteenweg 6
9000 Gent
tel. 09 222 21 09
• De focus van de winkel ligt op sigaren, maar er is ook een kleine collectie pijpen (Chacom, Peterson, Stanwell, Big Ben) en wat pijptabakken (MacBaren, Dunhill, Larsen, Semois (Vincent Manil)).
De Vrije Roker
Walpoortstraat 5
9000 Gent
tel. 09 224 43 27
• Open op donderdag, vrijdag en zaterdag van 11u tot 18u. Tabakken: o.a. Larsen, Alsbo, Borkum Riff, Peterson, Clan, Amphora, Semois, MacBaren.
De attentie in Drongen, is een zaak waar ik persoonlijk veel contact mee heb gehad. Die man deed echt zijn best om een mooi assortiment op te bouwen. De twee andere tabakszaken heb ik minder tot geen ervaring mee. Jammer genoeg is Oost-Vlaanderen een van de provincies waar het aanbod echt wel het kleinste is. Veel succes!
Baarledorpstraat 40
9031 Drongen (Gent)
tel. 09 226 71 38
tzandeken@skynet.be
• Tabakken: Larsen, MacBaren, Indian Summer, Alsbo, Borkum Riff, Brookfield, Peterson, Schipperstabak, Clan, Vincent Manil Semois, Samuel Gawith, Dunhill. Pijpen: Big Ben, Peterson, Stanwell, Chacom.
Huis Scheire
Kortrijksesteenweg 6
9000 Gent
tel. 09 222 21 09
• De focus van de winkel ligt op sigaren, maar er is ook een kleine collectie pijpen (Chacom, Peterson, Stanwell, Big Ben) en wat pijptabakken (MacBaren, Dunhill, Larsen, Semois (Vincent Manil)).
De Vrije Roker
Walpoortstraat 5
9000 Gent
tel. 09 224 43 27
• Open op donderdag, vrijdag en zaterdag van 11u tot 18u. Tabakken: o.a. Larsen, Alsbo, Borkum Riff, Peterson, Clan, Amphora, Semois, MacBaren.
De attentie in Drongen, is een zaak waar ik persoonlijk veel contact mee heb gehad. Die man deed echt zijn best om een mooi assortiment op te bouwen. De twee andere tabakszaken heb ik minder tot geen ervaring mee. Jammer genoeg is Oost-Vlaanderen een van de provincies waar het aanbod echt wel het kleinste is. Veel succes!
Groet, Nekker
.°. Het licht schijnt in de duisternis en de duisternis heeft het niet begrepen .°.
.°. Het licht schijnt in de duisternis en de duisternis heeft het niet begrepen .°.
- Eliminator
- Moderator
Het mooiste cadeau is een levenslang abbonement op ons forum,.... en die is ook nog eens voor niets 

Alvast bedankt voor de info! Daar kan ik zeker iets mee doen
Hopelijk vinden we iets. Ik ga eerst nog wat bij lezen hier op het forum zodat ik daar niet met mijn mond vol tanden sta in de winkel begin september 

- janneman
- Contacteer:

Groet, Janneman
youtube pijp-rook-filmpjes: http://www.youtube.com/user/oeoek1?feature=mhee
mijn 'pijpenboek': http://members.home.nl/j.kusters/PIJPENBOEK.htm
mijn pijpenrek: viewtopic.php?f=41&t=1822
youtube pijp-rook-filmpjes: http://www.youtube.com/user/oeoek1?feature=mhee
mijn 'pijpenboek': http://members.home.nl/j.kusters/PIJPENBOEK.htm
mijn pijpenrek: viewtopic.php?f=41&t=1822
- Nekker
- Erelid
Ik ben ook ongelooflijk gecharmeerd door deze vrouw. 

Groet, Nekker
- Bommel
Jammer dat Mme Nes al aan de man is..................
En ik aan Mme Bommel.
Wat kan liefde toch een schoonheid zijn.
Mme Nes veel plezier met lezen en succes met uwe zoektocht naar de perfecte pijp voor uw echtgenoot.
Hij is een gelukkig man met u aan zijne zijde.

En ik aan Mme Bommel.
Wat kan liefde toch een schoonheid zijn.
Mme Nes veel plezier met lezen en succes met uwe zoektocht naar de perfecte pijp voor uw echtgenoot.
Hij is een gelukkig man met u aan zijne zijde.

- Paasei
Even een ander vraagje : is het je man zijn eerste pijp, en dus ook tabak en toebehoren, of heeft hij er al?
Koninklijke Eikel Des Forums.
Bedankt voor de lieve woorden!
Het is zijn eerste. Hij had al een paar keer laten vallen dat hij graag een pijp zou hebben en daarmee... Dus hij is leek en ik ook

Het is zijn eerste. Hij had al een paar keer laten vallen dat hij graag een pijp zou hebben en daarmee... Dus hij is leek en ik ook

- The_Undertaker
- Administrator
Goed,
ga naar de winkel, en neem mee terug:
-een pijp
-een driepotertje (pijpestampeschoppeplukkertje aldus Janneman)
-tabak
-pijpenragers
-een grootverpakking lucifers
ga naar de winkel, en neem mee terug:
-een pijp
-een driepotertje (pijpestampeschoppeplukkertje aldus Janneman)
-tabak
-pijpenragers
-een grootverpakking lucifers

"The greatest difficulty is the mental resistance to things that arise, and the underlying assumption that they should not." - Eckhart Tolle
- Eliminator
- Moderator
En evt. filters, weet niet waar de voorkeur later naar uit gaat, dat kan hij zelf ook nog niet weten, maar een filterpijp is zonder filter prima te roken,... in een non-filter pijp krijg je geen filter gepropt !
- Sidekickelvis
Welles! Krijg er met gemak een stuk of drie in de ketel.Eliminator schreef:En evt. filters, weet niet waar de voorkeur later naar uit gaat, dat kan hij zelf ook nog niet weten, maar een filterpijp is zonder filter prima te roken,... in een non-filter pijp krijg je geen filter gepropt !
Executeur Testamentair des Forums! tegen wil en dank!
- Eliminator
- Moderator