Neem een grote pet voor je af hoor. Zit me nogal wat werk in zeg. Chapeau hoor. We laten ons verrassen door je/jullie.

Bestellingen zijn nog niet definitief gemaakt, dus ik neem aan dat die mogelijkheid er is.VikingRedBeard schreef:Is het nog mogelijk om te bestellen? weet dat dit draadje al aardig lang loopt.
Nog steeds mogelijk! Zet hierbij van welke forumtabak je wat zou willen en vul onder het totaal aan aub.VikingRedBeard schreef:Is het nog mogelijk om te bestellen? weet dat dit draadje al aardig lang loopt.
Als het aan mij ligt gaat het natuurlijk doorBananabox-Ninja schreef:@Arno:
Mocht het doorgaan (aan potentie geen gebrek)
Even een vraag betreffende de verpakking.
Wat zal deze zijn?
Vacuüm blik, conserven blik, WO LArsen blik? (weet even niet hoe je die noemt)
De vraag is meer uit nieuwsgierigheid dan wat anders.
Arno schreef:Zojuist e-mail gehad van Hans, getiteld "The Last Waltz". Oftewel, dit is de laatste ronde die K&K wil doen dus ik hoop dat de tabakken goed zijn die ik binnenkort binnen ga krijgen..
Precies, ik ga het forum geen inferieure tabakken voorschotelen.. Nou ja, wat ik al heb gehad was niet inferieur, maar nog wel voor verbetering vatbaar. Ik wil gewoon het best mogelijke.The_Undertaker schreef:Arno schreef:Zojuist e-mail gehad van Hans, getiteld "The Last Waltz". Oftewel, dit is de laatste ronde die K&K wil doen dus ik hoop dat de tabakken goed zijn die ik binnenkort binnen ga krijgen..
En als het niet goed is: Jammer dan. Geen compromissen sluiten![]()
Ignoro Iste schreef:Arno, worden de blikjes ook genummerd?
Zo ja, dan had ik gaarne nr. 11.