Een tabak in kleine sliced,met kentucky virginia,en periqeu.
Is echt een mooie kombinatie door die kentucky.
Kost 20,10 per 100gr in een mooie voorraad blik.
Twee potten voor mij en twee voor ignoro.
De tabak is niet met het een of ander gesaust.

"Have I told you lately that I love you?" (Van The Man)annie69 schreef:Gisteren mijn bestelde jurewicz neumarkt 2003 opgehaald in Aachen.
Een tabak in kleine sliced,met kentucky virginia,en periqeu.
Is echt een mooie kombinatie door die kentucky.
Kost 20,10 per 100gr in een mooie voorraad blik.
Twee potten voor mij en twee voor ignoro.
De tabak is niet met het een of ander gesaust.
Dan had je het hier niet neer moeten zettenIgnoro Iste schreef:Arno, die Solani ken ik niet.
De Jurewicz Neumarkt Special 2003 (VaPer met Kentucky) is wat mij betreft nergens mee te vergelijken, maar je weet recenseren kan ik niet.
In ieder geval een grote favoriet van mij op dit moment. Wel niet verder vertellen, dit hoeft niet iedereen te weten!
*Ssssssssssttt*Ignoro Iste schreef:Sample komt er volgende week aan. Niet verder vertellen! Je adres heb ik nog.
Nee komt er niet mee overeen.Arno schreef:Waarmee valt deze tabak te vergelijken? Solani Silver Flake of....?
Ik ook!Immler schreef:Als je gaat geef dan aub een berichtje.
Ik heb zeker interesse na de smakelijke omschrijving.
^@@$+_#&**!!!!!!Ignoro Iste schreef:Twee 100 grams potten van leeg gerookt in één maand! Aangezien Annie69 niet weer naar Aken wilde rijden ben ik vanmiddag maar zelf naar Jurewicz getogen. Heerlijk meer dan 1 uur gekeuveld en koffie's gedronken met Hans-Dieter Jurewicz. Wat een aardige en deskundige man, zowel wat betreft pijpen als tabakken.
Ik heb zijn hele voorraad Jurewicz Neumarkt Special 2003 gekocht, 12 potten. Als iemand deze tabak nog bij hem wil gaan kopen dan pas na 24 juni (wegens vakantie dicht van 10-24 juni), als hij weer een nieuwe levering binnen heeft.
Hoezo hebberig??????????Ignoro Iste schreef: Ik heb zijn hele voorraad Jurewicz Neumarkt Special 2003 gekocht, 12 potten. Als iemand deze tabak nog bij hem wil gaan kopen dan pas na 24 juni (wegens vakantie dicht van 10-24 juni), als hij weer een nieuwe levering binnen heeft.
Nou vooruit, 2 voor jou. Afhalen of bezorgen?annie69 schreef:He ignore fijn van je dat je ook aan mij gedacht heb,je wilde er maar 10 en hebt er twaalf dus die twee voor mij![]()
Mijn tweede pot heb ik aangebroken,rook hem met plezier.
Hier gaat het precies zo. Was hij nu maar wat makkelijker te verkrijgen, heb er echt van genoten dus nogmaals dank aan Dre voor de sample.Winslow Collector schreef:Deze tabak is, na een royale sample van Arno, algeheel goedgekeurd in Huize Collector. Heerlijk spulletje.