Weet er iemand in de buurt van Caen een bezoekwaardige tabacconist/pijpenist?
Zaterdag gaan we een lang weekend die kant op, familiebezoek.
tabak in Noord Frankrijk?
- Sidekickelvis
Re: tabak in Noord Frankrijk?
Voor de prijs hoef je het niet te doen iig. Die is nagenoeg gelijk aan NL volgens mij. En ik kwam niks tegen in de Bar-Tabacs waar ik binnen liep.
Executeur Testamentair des Forums! tegen wil en dank!
- Dukdalf
Lejard, 20 Rue Hamon. Niks spectaculairs, maar volgens mij wel de beste zaak van de stad.
Thx! Ik ga eens kijken of ze er iets hebben wat hier niet zo makkelijk te verkrijgen is. Zoniet jammer dan, maar niet geschoten is altijd mis.Dukdalf schreef:Lejard, 20 Rue Hamon. Niks spectaculairs, maar volgens mij wel de beste zaak van de stad.
- Dukdalf
[quote="kiske] Thx! Ik ga eens kijken of ze er iets hebben wat hier niet zo makkelijk te verkrijgen is. [/quote]
Jazeker hebben ze dat: Amsterdamer, Saint Claude, Van Dyck en meer van dat fraais
. Als je van baai-achtigen houdt is er keus genoeg. Overigens vind ik die Saint Claude best lekker af en toe, vorig jaar heb ik de Gauloise geprobeerd maar dat kun je beter als sigaret roken...
Jazeker hebben ze dat: Amsterdamer, Saint Claude, Van Dyck en meer van dat fraais

Samenvattend wat het pijptabakaanbod was het lange weekend: "Nope" 1 winkeltje met een baai, amphora en clan en dat was het!