Of durf je het niet te zeggenWhitesnake schreef:Don't know!

Bestaan er ook kettingrokende pijprokers.

Of durf je het niet te zeggenWhitesnake schreef:Don't know!
Ongetwijfeld, maar diegenen dan ook kabels als kaakspieren.gezel schreef:Of durf je het niet te zeggenWhitesnake schreef:Don't know!![]()
![]()
Bestaan er ook kettingrokende pijprokers.
Bommel schreef: Ongetwijfeld, maar diegenen dan ook kabels als kaakspieren.
Ha, een man met ervaring.basko schreef:Ik rook vrijwel constant de pijp, zet 's morgens mijn pet op en stop de pijp, zet 's avonds mijn pet af en leg de pijp neer.
Heb alzo 1 kg tabak (semois) per maand nodig...
Geweldig om te zien dat er een tabakskweker in ons midden is.basko schreef:idd. jarenlang zelf gekweekt maar door gebrek aan kervers niet meer sinds een vijtal jaren maar ben wel zinnens om volgend jaar opnieuw te kweken, mocht iemand een kerver vinden altijd welkom (in belgie bij voorkeur). Heb nog steeds zaden van vroegere kweek.
Bedankt voor de link, Eliminator.Eliminator schreef:En dan hebben we ook nog, naast het kweken van tabak, een eigen flake-maker![]()
http://www.pijprokersforum.nl/viewtopic.php?f=3&t=3785
Als je dan nog iets over de productie van tabak wilt weten:gezel schreef:Het is wel een beetje zoeken en denk dat ik nog veel over het hoofd zie.
basko schreef:Heb alzo 1 kg tabak (semois) per maand nodig...
Jos schreef:
Met een vol gestopte pijp, 4 gram, doe ik maar liefst een half uur.
Uitgaande van 8 uur slaap resteert dagelijks 16 uur om te roken. Met altijd een pijp zou dat dan gedurende die 16 uur 128 gram dagelijks zijn. Dat is per week 896 gram, zeg maar 9 ons.
Met mijn twee ons wekelijks rook ik dus minder dan een kwart van de beschikbare tijd en vind mij dan ook een zeer matige roker
Koninginnedag welk jaar?Roytje schreef:Vlak voor Koninginnedag heb ik een pakje neptune gekocht. Deze is voor 2/3 leeg nu. Daarnaast rook ik géén sigaretten, shag of sigaren.
kees liebherr schreef:ik rook ongeveer 3a 4 builen Brandaris in de week.
dan verorber ik nog 2a3 pijpjes per dag.
in het weekend is dat meer omdat ik dan meer tijd heb.
toen ik nog geen pijp rookte ander halve dag met builtje Brandaris (dus 6a7 builtjes per week .
wil nu steeds meer pijp gaan roken en shag roken afbouwen maar gezien mijn baan is dit vrij lastig.
gr. kees liebherr
2013Jos schreef:Koninginnedag welk jaar?Roytje schreef:Vlak voor Koninginnedag heb ik een pakje neptune gekocht. Deze is voor 2/3 leeg nu. Daarnaast rook ik géén sigaretten, shag of sigaren.
Aha, weer een doorroker in ons middenstefano schreef: Consumptie: vier a vijf 50 gr's blikken per week.