Hoi
Als de afspraken goed verlopen met Dr Philips USA gaan we de Dr Philips pijpen weer importeren .
Er was altijd ( en nog steeds ) veel vraag naar de droogst rokende pijp ooit .
Maar we waren hiermee gestopt ivm de slechte leveringen , maar sinds een interne reorganisatie zal dit nu beter moeten zijn .
Kijk anders even voor meer informatie op hun site ; http://www.drphilipspipe.com
Godfrey
Dr Philips pijpen
Dr Philips pijpen
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: Dr Philips pijpen
Aha, "finest Mediterranean Briar"? Dat beloven dan mooie, foutloze grains te worden. Ben reuze benieuwd. 
Het principe van het keramische keteltje rookt inderdaad superdroog. Heb dit ook in mijn BigBen Bugatti pijp zitten. Een superdroogroker.

Het principe van het keramische keteltje rookt inderdaad superdroog. Heb dit ook in mijn BigBen Bugatti pijp zitten. Een superdroogroker.
De Amerikaanse reclame teksten moet je altijd met een korrel zout nemenWinslow Collector schreef:Aha, "finest Mediterranean Briar"? Dat beloven dan mooie, foutloze grains te worden. Ben reuze benieuwd.

Voor echte zeverkleppen zoals ik zelf een uitkomst

Godfrey
- The_Undertaker
- Administrator
Alaaf,
even off-topic, maar ik zie op de Dreampipes site staan dat er binnenkort corncobs te leveren zijn.
Wanneer is 'binnenkort'? En in welke corncob prijsklasse gaan deze zitten? Ik zou binnenkort namelijk eens een paar pijpjes roken met 2 bevriende absolute beginners, levensgenieters die af en toe een sigaartje roken, maar meer willen. Wellicht zijn een paar corncobjes even een goed begin om uit te proberen voor/met de heren.
even off-topic, maar ik zie op de Dreampipes site staan dat er binnenkort corncobs te leveren zijn.
Wanneer is 'binnenkort'? En in welke corncob prijsklasse gaan deze zitten? Ik zou binnenkort namelijk eens een paar pijpjes roken met 2 bevriende absolute beginners, levensgenieters die af en toe een sigaartje roken, maar meer willen. Wellicht zijn een paar corncobjes even een goed begin om uit te proberen voor/met de heren.
"The greatest difficulty is the mental resistance to things that arise, and the underlying assumption that they should not." - Eckhart Tolle
De doos kan ieder moment bij mij binnenvallen , prijsklasse in de normale standaard corn cob met Dr Grabow 6mm filter ongeveer € 6 euroThe_Undertaker schreef:Alaaf,
Godfrey
- The_Undertaker
- Administrator
Super, dank voor het antwoord, en nu maar hopen dat de doos niet te hard valt 

"The greatest difficulty is the mental resistance to things that arise, and the underlying assumption that they should not." - Eckhart Tolle
- teunis
Dat keteltje 'traps tars, nicotines, etc....'
Dan blijft er toch niets leuks meer over? alle smaakmakers worden uit je tabak gefilterd, ben je dus hete lucht aan het verplaatsen. Is een föhn goedkoper!

Dan blijft er toch niets leuks meer over? alle smaakmakers worden uit je tabak gefilterd, ben je dus hete lucht aan het verplaatsen. Is een föhn goedkoper!
Wie zoekt naar (een) waarheid, moet durven twijfelen.
- Pitoe [*RIP*]
Ach, dat staat gewoon mooi in een advertentie. Is een argument om je wederhelft mee om de oren te slaan wanneer je nog eens een pijp (teveel) aanschaft.teunis schreef:Dat keteltje 'traps tars, nicotines, etc...'
"Maar zoetje, dit is een pijp gemaakt door een dokter", "kijk maar op de steel".
"Hier kan ik gezond mee pijproken !"
Yeah right, de meeste pijprokers couldn't care less...
Vooral dat koel en droog roken, daarom schaffen de meesten zich zo'n pijp aan me dunkt.
De Dr Philips pijpen gaan het niet worden . Teveel voorwaarden van de Amerikanen en hun hoge verzendkosten maken een pijp van deze kwaliteit te duur voor verkoop in de lage prijsklasse .
Godfrey
Godfrey
Ik zie dit topic voor t eerst en als ik tekening van de pijp zie dan roept dat bij mij associaties op met de dubbelwandige pijpen van Zenith/van der Want en de Baronite van Goedewaagen.