dinck

Voor dat broodnodige 'ons-kent-ons' gevoel...
Arno
Contacteer:

Re: dinck

Bericht door Arno »

dinck schreef:Ook toen het uit was ben ik pijp blijven roken en langzamerhand werd ik een gevorderde liefhebber die ook niet vies was van een stevige Latakia, die heb ik ooit ook regelmatig puur gerookt, maar de bekende en nu helaas niet meer leverbare Balkan Sobranie was toen mijn favoriet.
Jemig, als je in je begintijd een zwik van die blikken had gekocht had je nu een klein fortuin gehad. Wel eens op ebay gekeken wat jaren '60, '70 blikken Balkan Sobranie opbrengen? VEEL :P

Enne, welkom :)
Afbeelding

dinck

Bericht door dinck »

Ja, ik weet het, heb hier inmiddels ook al gelezen dat de samenstelling veranderd is. Maar ja, toentertijd kon ik dat nog niet vooruitzien, hè? Ook wist ik toen niet dat tabak eigenlijk nog beter wordt als je hem laat narijpen, ik kocht gewoon een nieuw blik las mijn oude (bijna) op was. Ach ja, als je alles van te voren zou weten...

JoskeB

Bericht door JoskeB »

Welkom en veel leesplezier op dit forum. :D
in vermaak of in verdriet vergeet uw pijpken niet
smaakt de pijp tabak u goed zijt ge tevreden van gemoed

Robbie-san

Bericht door Robbie-san »

Hoi Franz,

Welkom op dit mooie forum, hier vindt je altijd een antwoord op je vragen,........... pijp, tabak, of andere vragen er is altijd een antwoord :)

Geniet,

Groet,

Robbie-san
Non sum qualis eram

sp113438

Bericht door sp113438 »

Hoi Franz,

Welkom.
Ik deel je smaak wat betreft muziek, ik voeg er voor mezelf nog Afrikaanse muziek aan toe.
Pure Cuban staat op mijn verlanglijstje! (wordt nog niet verkocht bij Tabaktief hier om de hoek)

.
Falcon pijpen, Djeep Paris aansteker, Troost & Borkum Riff Tabakken

dinck

Bericht door dinck »

Hallo sp,

leuk, mijn muzieksmaak is eigenlijk uitgebreider dan ik beschreven heb, maar Afrikaanse muziek is een beetje een stiefkindje. Ik heb wel wat, Sound d'Afrike 1 en 2 op LP en nog een paar CD's die ik niet paraat heb. Ik ben ook wel in Zuidamerikaanse muziek, ik ben in Argentinië geboren dus kan niet anders dan een behoorlijke collectie tango en milonga hebben. Verder dankzij David Byrne en John Lurie ook aardig wat braziliana.

Mocht je interesse hebben in een sample van die Pure Cuban geef me dan je adres even. Mocht het je bevallen dan kan ik ook even kijken of ik nog een blikje voor je kan scoren, ik heb de mijne gekocht bij Van Dalen in Rotterdam voor een oude prijs (€ 7,50). Zo'n blikje kan geloof ik wel alls briefpost verstuurd worden.

franz

Plaats reactie