waar kan je deze medaillions kopen in de nl? Ik weet dat ze niet verkocht worden in duitsland maar het schijnen toch echt geweldige flakes te zijn.
Iemand ideen?
Orlik Bull's Eye
- Arno
- Contacteer:
Re: Orlik Bull's Eye
Je kan ze nergens kopen in NL of DE. Alleen in de VS bij bv. een 4noggins (http://www.4noggins.com/peterstokkebyel ... flake.aspx)
- Molten
heh wat jammer alweer. Ik had ze graag een keertje geprobeerd. Mag ik vragen waarom niet? Lijkt me een beetje onzin dat een deens bedrijf 400km verderop zijn tabak niet kwijt kan 

- Arno
- Contacteer:
Tuurlijk mag je vragen waarom niet, maar ik zou het antwoord niet weten. Toen ik vorig jaar was bij DTM in Duitsland klaagde ze ook steen en been dat ze daar tabakken als Escudo en Bullseye Flake niet (meer) hadden terwijl ze maar een eindje verder gemaakt worden.Molten schreef:heh wat jammer alweer. Ik had ze graag een keertje geprobeerd. Mag ik vragen waarom niet? Lijkt me een beetje onzin dat een deens bedrijf 400km verderop zijn tabak niet kwijt kan
- St Patrick
Ze zijn erg lekker en de moeite zeer zeker waard...
gna...gna...gnaaa... (klinkt als gemeen lachje)
gna...gna...gnaaa... (klinkt als gemeen lachje)
*****Wie de pijp niet rooken kan, heeft er het Vermaak niet van*****
Te weinig vraag, dus voor een importeur niet de moeite om dat in te voeren.Molten schreef:heh wat jammer alweer. Ik had ze graag een keertje geprobeerd. Mag ik vragen waarom niet? Lijkt me een beetje onzin dat een deens bedrijf 400km verderop zijn tabak niet kwijt kan
Er zijn hier tabakken van de markt verdwenen, omdat er maar 40 kg per jaar verkocht werd.
Voor enkele liefhebbers is het niet de moeite.