Roken, dat weet ik nog niet, maar ruiken, graag. Ik ben erg benieuwd hoe een, zo oude tabak ruikt.
Tot 2 juni
Groet,
Robbie-san

Lekker!Robbie-san schreef:Roken, dat weet ik nog niet, maar ruiken, graag. Ik ben erg benieuwd hoe een, zo oude tabak ruikt.
Chips! Kom er net te laat achter dat een vriend van mij naar Zürich is geweest deze week, had ik hem mooi de McClelland mee kunnen laten nemen voor een vergelijk: http://shop.wagner-tabak-laedeli.com//d ... ?katno=193Arno schreef:Ze hebben die Arcadia blend gemaakt naar aanleiding van samples van oude blikken. Misschien dat Craven Mixture later wat van samenstelling is veranderd en dat ze die blikken hebben gebruikt..Bananabox-Ninja schreef:En als je ze nou eens aanbiedt om een sample uit jouw blik om de juiste mix te krijgen in ruil voor smaak testen en een voorraad 'finished-product'?Arno schreef:McClelland heeft dat gedaan en ze zijn gekomen tot de "221-B Series, Arcadia" die ik noem in de post. Ze hebben wel slecht werk gedaan mijns inziens. Hun tabak bevat Virginia's en oriëntaalse tabakken. Ik heb Craven Mixture nu 2x gerookt en 1. er zit latakia in (overduidelijk) en 2. geen oriëntaalse (en als die erin zitten dan maar heeeeeeel weinig).
Hmm.. Wel vrij prijzig...Wowbagger schreef:Chips! Kom er net te laat achter dat een vriend van mij naar Zürich is geweest deze week, had ik hem mooi de McClelland mee kunnen laten nemen voor een vergelijk: http://shop.wagner-tabak-laedeli.com//d ... ?katno=193
Ik hoop het niet.. Hans heeft nog niet alle vragen beantwoord en ik heb nog aardig wat vertaalwerk liggen. Hij schrijft namelijk in het Duits wat ik weer naar het Engels moet omzetten. Ik snap vaak prima wat hij bedoeld maar om het dan om te zetten naar redelijk Engels.. *pffff*..Bommel schreef:Interessant om te lezen, het ontstaan en de man achter.....
Risico's nemen, nek uitsteken, je gevoel volgen, de passie de ruimte geven.
Het wordt toch niet lang wachten op deel II Arno?
Mocht je met die vertaalklus nog hulp of advies nodig hebben hoor ik het graag.Arno schreef:Ik hoop het niet.. Hans heeft nog niet alle vragen beantwoord en ik heb nog aardig wat vertaalwerk liggen. Hij schrijft namelijk in het Duits wat ik weer naar het Engels moet omzetten. Ik snap vaak prima wat hij bedoeld maar om het dan om te zetten naar redelijk Engels.. *pffff*..Bommel schreef:Interessant om te lezen, het ontstaan en de man achter.....
Dank je voor het aanbod maar het lukt wel, alleen wat langzamerWowbagger schreef:Mocht je met die vertaalklus nog hulp of advies nodig hebben hoor ik het graag.Arno schreef:Ik hoop het niet.. Hans heeft nog niet alle vragen beantwoord en ik heb nog aardig wat vertaalwerk liggen. Hij schrijft namelijk in het Duits wat ik weer naar het Engels moet omzetten. Ik snap vaak prima wat hij bedoeld maar om het dan om te zetten naar redelijk Engels.. *pffff*..Bommel schreef:Interessant om te lezen, het ontstaan en de man achter.....
Heb jij inzage in deel drie op,voorhand St. Patrick?St Patrick schreef:Superrrrr vriend.... ik ga het hele verhaal nu nog eens lezen...
Denk het niet, die is nog in het Duits (moet ik nog vertalen) en dat is niet een van de favo talen van St PatrickBommel schreef:Heb jij inzage in deel drie op,voorhand St. Patrick?St Patrick schreef:Superrrrr vriend.... ik ga het hele verhaal nu nog eens lezen...
Ik kreeg al meerdere vragen daarover, ik was straal vergeten het te vermelden..gezel schreef:Een geslaagd uitstapje Arno.
Wat me benieuwd is hoeveel zo'n blik van 100 gram 'own blend' kost.