Massis schreef:Als bijbestellen per kilo kan ben ik zeker dat we hier op het forum af en toe wel eens 10 blikken bij elkaar krijgen om te bestellen
Schitterend Arno!
Dat gaat zeker lukken !
Overigens te gek dat we in 24 uur de 150 blikken gehaalt hebben, zouden we blend kennis van Arno vertrouwen soms ,......... dat moet een platina blik opleveren
Winslow Collector schreef:Bij K&K is bijbestellen van een blend waarvan zij de receptuur hebben liggen inderdaad per kg. Heb inmiddels tot 2 x toe de Peterson jaartabak 2007 bijbesteld.
@Kiske: als je voor de toekomst je ruiten in wilt gooien, dan zeker dit onder de neuzen van de niet geïnteresseerden wrijven. Maar je er kunt natuurlijk ook van uitgaan, dat ze je in de toekomst tóch niet zullen helpen.
Houd er wél rekening mee, dat mensen van deze bedrijven ook met elkaar praten.
Sinds wanneer worden mijn bijdragen hier zo serieus genomen?
Winslow Collector schreef:Bij K&K is bijbestellen van een blend waarvan zij de receptuur hebben liggen inderdaad per kg. Heb inmiddels tot 2 x toe de Peterson jaartabak 2007 bijbesteld.
@Kiske: als je voor de toekomst je ruiten in wilt gooien, dan zeker dit onder de neuzen van de niet geïnteresseerden wrijven. Maar je er kunt natuurlijk ook van uitgaan, dat ze je in de toekomst tóch niet zullen helpen.
Houd er wél rekening mee, dat mensen van deze bedrijven ook met elkaar praten.
Sinds wanneer worden mijn bijdragen hier zo serieus genomen?
Sinds jij een gewaardeerd forum-lid bent?
An item at rest cannot be stopped.
Float like a butterfly, sting like a ninja.
The_Undertaker schreef:We nemen hier toch alles serieus? Behalve de zuster van Nekker natuurlijk, stel je voor zeg, dat zou herrie in de PRF groep opleveren...
Nou, ik wil de zus van Nekker best wel serieus nemen
The_Undertaker schreef:We nemen hier toch alles serieus? Behalve de zuster van Nekker natuurlijk, stel je voor zeg, dat zou herrie in de PRF groep opleveren...
"The greatest difficulty is the mental resistance to things that arise, and the underlying assumption that they should not." - Eckhart Tolle
Van Arno neem ik dat zomaar aan,....... maar heeft BBN ons wat te vertellen ?!
Of ga je puur op de verhalen af ? Als dat zo is wil ik nog wal wat verhalen de wereld inslingeren hoor, man wat zal jij voor verassingen komen te staan
Eliminator schreef:Van Arno neem ik dat zomaar aan,....... maar heeft BBN ons wat te vertellen ?!
Of ga je puur op de verhalen af ? Als dat zo is wil ik nog wal wat verhalen de wereld inslingeren hoor, man wat zal jij voor verassingen komen te staan
Eh.....ik weet niet?
Is lachen om een woord grap nu ook al verdacht hier?
An item at rest cannot be stopped.
Float like a butterfly, sting like a ninja.
Eliminator schreef:Van Arno neem ik dat zomaar aan,....... maar heeft BBN ons wat te vertellen ?!
Ik ken haar niet persoonlijk...: Maar ik ook... x50
Sorry Eli, kon het niet laten...
Back on topic: Ik denk dat ik nog even wat aantallen ga aanpassen...
*****Wie de pijp niet rooken kan, heeft er het Vermaak niet van*****
Geen idee waar of met wie het is misgelopen, maar ook mijn bestelling is er ergens uit gegaan. Kan iedereen eens dubbel checken of hij er nog tussen staat. En voor de personen die zichzelf erop zetten en de lijst kopiëren, let er aub goed op dat je de meest recente kopieert!
Groet, Nekker
.°. Het licht schijnt in de duisternis en de duisternis heeft het niet begrepen .°.
Mooi hoor Arno, minimale doelstelling ruimschoots overschreden en op naar meer. Of een vierde soort, misschien? Ik kan me een erg lekkere Orient herinneren waar ik zo een paar blikken van zou bestellen... .
Arno..... Denk dat het verstandig is dat we bij het daadwerkelijk bestellen/ betalen weer gaan werken met de achter de naam van de persoon... Zomaar even als TIP...
*****Wie de pijp niet rooken kan, heeft er het Vermaak niet van*****
St Patrick schreef:Arno..... Denk dat het verstandig is dat we bij het daadwerkelijk bestellen/ betalen weer gaan werken met de achter de naam van de persoon... Zomaar even als TIP...
Ik ga dan denk ik maar een Excel documentje maken enzo..
Bananabox-Ninja schreef:Eli, ik denk dat we ff moeten praten want ik zit nu met meer fronsen op mijn gezicht dan lachen op mijn mond.
Niks aan de hand BBN, we zitten op hetzelfde spoor, alleen Eli wil soms wel eens een bijspoor nemen en een stukje omrijden,... laten we maar weer 'back on track' gaan