Waterpijp vloeibaar tabak vraagje

Voor al uw vragen, antwoorden en opmerkingen over het roken van de pijp...
Plaats reactie
spiritlove

Waterpijp vloeibaar tabak vraagje

Bericht door spiritlove »

Hallo allemaal,
Ik ben Marit en nieuw hier en ik weet ook niet helemaal zeker of ik op het goede forum zit haha.
Maargoed ik heb laatst een kleine waterpijp besteld (30 cm)
Al heb ik er weinig verstand van, wel heb ik alle benodigdheden in huis. Ik bestelde het op een site en de andere onderdelen ook , dus er was een kopje "tabak" en daar heb ik "molamix watermelon" tabak besteld alleen toen het aankwam was het vloeibaar. Dus ik ging terug naar de site en daar stond ook "liquid" maar kan je met vloeibare tabak wel een waterpijp klaarmaken? Aangezien in de tabakskop gaten zitten lijkt het mij erg onlogisch..

Hopelijk kunnen jullie me helpen :))

Mvg

Paasei

Re: Waterpijp vloeibaar tabak vraagje

Bericht door Paasei »

Van waterpijpen ken ik niet veel, maar een snelle google leerde me dit over molamix :

What? A flavoured mixture of molasses, glycerine, water, flavourings and glucose, in 100ml dropper bottles.
Why? To moisten shisha tobacco and enhance or change the flavour.
When? Drip it onto your packed bowl or soak your shisha in it, your call.
Where? Produced by Aladin in Germany, sold in Germany and the UK.

Dus : nee, dit is geen waterpijptabak, maar iets wat je op je tabak zou druppelen.
Koninklijke Eikel Des Forums.

spiritlove

Bericht door spiritlove »

Paasei schreef:Van waterpijpen ken ik niet veel, maar een snelle google leerde me dit over molamix :

What? A flavoured mixture of molasses, glycerine, water, flavourings and glucose, in 100ml dropper bottles.
Why? To moisten shisha tobacco and enhance or change the flavour.
When? Drip it onto your packed bowl or soak your shisha in it, your call.
Where? Produced by Aladin in Germany, sold in Germany and the UK.

Dus : nee, dit is geen waterpijptabak, maar iets wat je op je tabak zou druppelen.
Bedankt! Hier baal ik wel van het was namelijk best duur :(
Maargoed gebeurd is gebeurd.
Nogmaals erg bedankt :)

Winslow Collector

Bericht door Winslow Collector »

Inderdaad zijn er flessen met verschillende smaken/aroma's en die die je dan, naar eigen smaak, meer of minder op een basistabak te gieten en door te roeren. Je bepaalt zo zelf de sterkte van de aroma's en smaken. Let wel: ook deze basistabak is specifiek voor de waterpijp. Stop hem dus niet in een gewone pijp en ook gewone pijptabak niet als basistabakl voor de waterpijp gebruiken. Zowel waterpijptabak als vloeistof om toe te voegen zijn nat en plakkerig.

Eliminator
Moderator

Bericht door Eliminator »

Niet helemaal het juiste forum, maar zoals je ziet rollen toch de eerste antwoorden al binnen.
Mocht je hier graag vaker/langer willen vertoeven wordt het gewaardeerd als je even hier http://www.pijprokersforum.nl/viewforum.php?f=6 laat weten wie, hoe, wat en/of waar :wink:
Afbeelding

Plaats reactie