Tamper van hout en metaal (Tamperlady)

Voor zij die graag iets extra maken.
maboc

Re: Tamper van hout en metaal (Tamperlady)

Post by maboc »

Wowbagger wrote:
Bananabox-Ninja wrote:
Dolledokus wrote:Kleine edit : Nog even de foto bekeken. Ik deel wel wat Maboc daar zegt, de overgang van dame naar hout.
Nogmaals, dit is je eerste, dat was bij mij ook een leerproces, en al maak je er tienduizend, volgens mij leer je bij zelfs de tienduizendste nog!
Dank voor de uitingen en smaak verschillen :)

Vanochtend de droge verf bekeken en ik ben er niet blij mee, niet met het goud maar met het voetje.
Nat was de verf dezelfde kleur nu het droog is is het....tja.....poep......kan het niet anders noemen. :D
Dus dat wordt vanavond opnieuw mengen en verven. :|

En die tafel draaibank, daar had ik nog niet aan gedacht :)
Is het een idee om als je toch nog aan het lakken gaat de boel nog wat gladder te schuren met wat gradaties fijn schuurpapier? Volgens mij verbeter je daar de boel heel erg mee. Verder vind ik de vorm nou juist wel een keer leuk, lekker chubby. Altijd maar die magere tampertjes...
Ik zou graag eens een foto van mevr. Wowbagger zien :mrgreen: (Hoeft niet per se in dezelfde configuratie als tamperlady)

Wowbagger

Post by Wowbagger »

maboc wrote:
Wowbagger wrote:
Bananabox-Ninja wrote:
Dolledokus wrote:Kleine edit : Nog even de foto bekeken. Ik deel wel wat Maboc daar zegt, de overgang van dame naar hout.
Nogmaals, dit is je eerste, dat was bij mij ook een leerproces, en al maak je er tienduizend, volgens mij leer je bij zelfs de tienduizendste nog!
Dank voor de uitingen en smaak verschillen :)

Vanochtend de droge verf bekeken en ik ben er niet blij mee, niet met het goud maar met het voetje.
Nat was de verf dezelfde kleur nu het droog is is het....tja.....poep......kan het niet anders noemen. :D

Is het een idee om als je toch nog aan het lakken gaat de boel nog wat gladder te schuren met wat gradaties fijn schuurpapier? Volgens mij verbeter je daar de boel heel erg mee. Verder vind ik de vorm nou juist wel een keer leuk, lekker chubby. Altijd maar die magere tampertjes...
Ik zou graag eens een foto van mevr. Wowbagger zien :mrgreen: (Hoeft niet per se in dezelfde configuratie als tamperlady)
:mrgreen: Geloof niet dat mevr. Wowbagger daar zo blij mee zou zijn, maareh: dat chubby valt wel mee. Maar een panlat is het zeker niet, ik vindt je moet er wel een beetje mee kunnen worstelen zonder bang te zijn voor schade :wink: .

maboc

Post by maboc »

Wowbagger wrote:
maboc wrote:
Wowbagger wrote:
Bananabox-Ninja wrote: Dank voor de uitingen en smaak verschillen :)

:mrgreen: Geloof niet dat mevr. Wowbagger daar zo blij mee zou zijn, maareh: dat chubby valt wel mee. Maar een panlat is het zeker niet, ik vindt je moet er wel een beetje mee kunnen worstelen zonder bang te zijn voor schade :wink: .
Helemaal eensch....je moet wel wat hebben om vast te houden vinnik.

Bananabox-Ninja

Post by Bananabox-Ninja »

maboc wrote:Helemaal eensch....je moet wel wat hebben om vast te houden vinnik.
Zoiets als dit? ;)

Image

maboc

Post by maboc »

JUIST zo ja.

(maar dan een van vleesch en bloedt en niet op een tamper :mrgreen: )

Bananabox-Ninja

maboc wrote:...en niet op een tamper :mrgreen: )
Kan wel geregeld worden hoor ;)

Dolledokus

Post by Dolledokus »

Bananabox-Ninja wrote:
maboc wrote:Helemaal eensch....je moet wel wat hebben om vast te houden vinnik.
Zoiets als dit? ;)

Image
Haaa kijk aan! Das een vrouw! Ja, lekker hoor, niks mis mee. Ik hou er wel van van dit soort dames. Heuse Rubens-vrouwen, die hebben bij mij toch echt wel de voorkeur. Net wat jullie zeggen, dan heb je tenminste wat rond te slingeren in bed ;p

Dr. Jefferson

Post by Dr. Jefferson »

+1, als zeg ik tegen iets dunners ook geen nee. Ben niet zo kieskeurig :P
Maar the bigger the cushi(o)n the better the pushin(g) ofzo :P

Dukdalf

Post by Dukdalf »

Bananabox-Ninja wrote:Geloof het of niet maar dat heb ik dus gedaan, die putten krijg ik maar niet uit dit stuk hout. :?
Dan moet je beter hout zoeken :mrgreen: . Dit spul krijg je alleen glad met plamuur of een ander vulmiddel en dat komt omdat de structuur van het hout te grof is voor deze schaal van werk. Bruyere is bijvoorbeeld wel erg geschikt voor fijn werk :wink: .

MilleLuci

Post by MilleLuci »

Dukdalf wrote:
Bananabox-Ninja wrote:Geloof het of niet maar dat heb ik dus gedaan, die putten krijg ik maar niet uit dit stuk hout. :?
Dan moet je beter hout zoeken :mrgreen: . Dit spul krijg je alleen glad met plamuur of een ander vulmiddel en dat komt omdat de structuur van het hout te grof is voor deze schaal van werk. Bruyere is bijvoorbeeld wel erg geschikt voor fijn werk :wink: .

Still waiting for the picture van je bruyere bootje Dukdalf :mrgreen:

Bananabox-Ninja

Dukdalf wrote:Dan moet je beter hout zoeken :mrgreen: . Dit spul krijg je alleen glad met plamuur of een ander vulmiddel en dat komt omdat de structuur van het hout te grof is voor deze schaal van werk. Bruyere is bijvoorbeeld wel erg geschikt voor fijn werk :wink: .
:mrgreen: Uh-huh, lezen is ook een vak he? :P ;)

Dukdalf

Post by Dukdalf »

MilleLuci wrote: Still waiting for the picture van je bruyere bootje Dukdalf :mrgreen:
Ze staan in 'andere hobbies', Milleluci. No more waiting, now....

MilleLuci

Post by MilleLuci »

Dukdalf wrote:
MilleLuci wrote: Still waiting for the picture van je bruyere bootje Dukdalf :mrgreen:
Ze staan in 'andere hobbies', Milleluci. No more waiting, now....

Helemaal mooi Dukdalf!! Ik geniet van je kunstwerk!! Moest wel heul lang wachten sinds WoesteWezel!! Geduld is een.......

Bananabox-Ninja

En done.
11 Af.jpg
Niet 100% tevreden MAAR veel geleerd en ideeën op gedaan.
Thanks voor de tips en de ideeën.
Nu eens kijken naar een draaibank. :mrgreen:
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

MilleLuci

Post by MilleLuci »

Naice!

Calinero

Post by Calinero »

Bananabox-Ninja wrote: Niet 100% tevreden MAAR veel geleerd en ideeën op gedaan.
Niet 100% tevreden...? Ik vind 't enorm knap hoor, BBN! =D>

Bart Iron
Moderator

Post by Bart Iron »

Mooi werk geleverd!
En een hoop ervaring opgedaan.

=D>

Het doet mij erg Gotisch aan (en dan bedoel ik niet Gothic).

Eliminator
Moderator

Post by Eliminator »

Ziet er top uit hoor !

lestat

Post by lestat »

waar ben je dan niet tevreden over? Vind het er perfect uitzien. Zeer knap gedaan!

Bananabox-Ninja

lestat wrote:waar ben je dan niet tevreden over? Vind het er perfect uitzien. Zeer knap gedaan!
Uhm ja, vergeten te zeggen :oops:

De aansluiting van voetstuk van de mini en voor gedraaid hout. Je ziet echt dat het uit twee stukken bestaat.
Het hout van het voor gedraaide stuk:
-Heel grof en niet glad te krijgen
-Pakte de beits ook niet lekker.
-Zelfs nu het gelakt is is het nog ruw ondanks schuren en lakken.
Overgang van lasdop naar hout had wat mooier mogen aansluiten. (Een smaak issue denk ik)

Dit zijn de voornaamste voor mezelf.

kiske

Post by kiske »

Complimenten BBN!

lestat

Post by lestat »

Dat is dan inderdaad smaak. Vind het er net goed uitzien die wat groffere structuur met dan die elegante dame erop

MfOx

Post by MfOx »

Vind het een zeer mooie tamper geworden BBN, top.

Dolledokus

Post by Dolledokus »

Bananabox-Ninja wrote:
lestat wrote:waar ben je dan niet tevreden over? Vind het er perfect uitzien. Zeer knap gedaan!
Uhm ja, vergeten te zeggen :oops:

De aansluiting van voetstuk van de mini en voor gedraaid hout. Je ziet echt dat het uit twee stukken bestaat.
Het hout van het voor gedraaide stuk:
-Heel grof en niet glad te krijgen
-Pakte de beits ook niet lekker.
-Zelfs nu het gelakt is is het nog ruw ondanks schuren en lakken.
Overgang van lasdop naar hout had wat mooier mogen aansluiten. (Een smaak issue denk ik)

Dit zijn de voornaamste voor mezelf.
Zeg BNN, je vergeet dat dit je eerste is he! En voor je eerste toch schitterend gedaan, niet?
Al doende leer je, en dat is het voornaamste. de dingen die je nu hebt geleerd pas je dadelijk toe als je een draaibankje hebt gescoord en gaat beginnen. Zal je zien dat je dat soort dingen nog steeds tegenkomt, maar je zult er beter in worden dat weg te werken, weg te foefelen of op te lossen. Komt helemaal goed! Mooi gedaan hoor. Benieuwd naar meer werk van je.