Ik ben een creatieve, ambitieuze jongen met een interesse die hoofdzakelijk uit gaat naar psychologie, filosofie, humanresources, kunst en zingeving. Kort gezegd: de mens met alles wat zij creeërt aan cultuur, traditie, organisatie en zingeving. Sinds enkele maanden studeer ik een combinatie van Bedrijfskunde, Psychologie en Filosofie en ben ik bezig met het opstarten van een eigen bedrijf in de begeleiding van mensen met een autisme spectrum stoornis (http://www.deautistencompaan.nl). Dat doe ik naast mijn parttime baan als Adviseur bij de Rabobank. Ik woon in een prachtig oud huis in Den Haag waar ik vanaf december dankzij een goede vriend (Marc Den Haag) eindelijk met pijproken ben begonnen. Inmiddels heb ik een tweede pijp gekocht en wel een porsche design 908.
Al langere tijd genoot fascineerde me de pijprokende medemens en sinds ik me bij die groep mag rekenen, weet ik me een goed ambassadeur. Letterlijk is een een geur- en kleurrijke wereld open gegaan.
Het is me nog niet gelukt om een foto toe te voegen (Hoe moet ik ooit een foto verkleinen???

Ik hoop jullie zowel hier als bij mogelijkheid IRL te treffen,
Hartelijke groet
Nick Everts
Ps: 2 juni hoop ik erbij te zijn