Het begint mij op te vallen dat ik een echte kentuckyliefhebber ben geworden.
Kentucky is berookte burley en is net als latakia een brother of the dark leaf.
Helaas is er niet veel tabak met kentucky. De kentuckytabakken die ik ken zijn:
Samuel Gawith - 1792
Peterson - Irish flake
De Semois tabakken
Kentucky heeft iets van een sigaarachtig aroma. Pure Cuban van Robert McConnell is
gemaakt van cubaans tabaksblad. De kans is groot dat een liefhebber van kentucky
hem daarom ook op prijs stelt.
De kentucky tabak bevat veel nicotine en is vol/zwaar van karakter.
Kentucky bird bevat geen kentucky en is qua karakter volkomen tegengesteld aan
deze fantastische
tabak.
Kentucky
- dr. Watson
Kentucky
Gediplomeerd Clan Roker
- Arno
- Contacteer:
Re: Kentucky
Ken je de Solani Silver Flake al? http://www.tobaccoreviews.com/blend_det ... 6&TID=2463
De naam Kentucky Bird van de rozentabak, slaat dan ook niet op de Kentucky tabak, maar op de kardinaalvogel die op de verpakking is afgebeeld. De kardinaalvogel is de nationale vogel van de staat Kentucky.dr. Watson schreef:Kentucky bird bevat geen kentucky en is qua karakter volkomen tegengesteld aan
deze fantastische
tabak.
Zomaar zinloze informatie.

- dr. Watson
Nee nooit aan gedacht. Neigt hij meer naar de virginia of de kentucky? Bedankt voor de tip.Arno schreef:Ken je de Solani Silver Flake al? http://www.tobaccoreviews.com/blend_det ... 6&TID=2463
Gediplomeerd Clan Roker
- dr. Watson
Ik dacht al dat het vast iets met de staat kentucky zou zijn. Toch leuk om te weten en een mooie vraag voor een pijprokersquizWinslow Collector schreef:De naam Kentucky Bird van de rozentabak, slaat dan ook niet op de Kentucky tabak, maar op de kardinaalvogel die op de verpakking is afgebeeld. De kardinaalvogel is de nationale vogel van de staat Kentucky.dr. Watson schreef:Kentucky bird bevat geen kentucky en is qua karakter volkomen tegengesteld aan
deze fantastische
tabak.
Zomaar zinloze informatie.

Gediplomeerd Clan Roker
- Martin Romijn
- Contacteer:
Probeer ook eens MacBaren - HH old dark fired flake en G.L. Pease - Jackknife plug.
De Pease tabak is zoals altijd een topper...de MacBaren is verrassend lekker.
De Pease tabak is zoals altijd een topper...de MacBaren is verrassend lekker.
- Arno
- Contacteer:
Beide eigenlijk. Mooi gebalanceerde tabak. En verkrijgbaar in NL.dr. Watson schreef:Nee nooit aan gedacht. Neigt hij meer naar de virginia of de kentucky? Bedankt voor de tip.Arno schreef:Ken je de Solani Silver Flake al? http://www.tobaccoreviews.com/blend_det ... 6&TID=2463
-
ik vond hem lekker .. schippers speciaal. * de oude leeuw*-De melange bestaat uit Virginia, donkere air-cured Burley en fire-cured Kentucky.
Groet,
Tom
Tom
- Eliminator
- Moderator
De Silver Flake is een vaste waarde in huize Eli, erg lekkere flake tabak,..... als ik je blij kan maken met een sample Watson, give me a call (of PB'tje
)