Maar ik wens u veel plezier met uw nieuw rookhout.

Ik begrijp dat je wil experimenteren als je jong bent Shaun, maar dit gaat toch een beetje ver mateke.Nekker schreef:Haha, altijd leuk om te zien dat enthousiasme en die opstoot van PKZ bij beginnende pijprokers... Voor jullie het weten hebben jullie een pijp om elke lichaamsholte mee op te vullen...![]()
Pff, dit forum brengt wel wat teweeg, Bommel.Bommel schreef:Heren u was gewaarschuwd, dit forum brengt u in de hemelseverdoemenis.
Maar ik wens u veel plezier met uw nieuw rookhout.
Ja Nekker, die vervloekte PKZ, ik kan er niets aan doen!Nekker schreef:Haha, altijd leuk om te zien dat enthousiasme en die opstoot van PKZ bij beginnende pijprokers... Voor jullie het weten hebben jullie een pijp om elke lichaamsholte mee op te vullen...![]()
Daar heb je een punt, dewitte, ik steek m'n pijpen maar in één lichaamsholte!dewitte schreef:Ik begrijp dat je wil experimenteren als je jong bent Shaun, maar dit gaat toch een beetje ver mateke.
Dank je wel, Mars!Mars schreef:Hey Carro
mooi mooi mooi![]()
dewitte schreef:Ik begrijp dat je wil experimenteren als je jong bent Shaun, maar dit gaat toch een beetje ver mateke.Nekker schreef:Haha, altijd leuk om te zien dat enthousiasme en die opstoot van PKZ bij beginnende pijprokers... Voor jullie het weten hebben jullie een pijp om elke lichaamsholte mee op te vullen...![]()
Gatver....................stront aan de knikker.Eliminator schreef:dewitte schreef:Ik begrijp dat je wil experimenteren als je jong bent Shaun, maar dit gaat toch een beetje ver mateke.Nekker schreef:Haha, altijd leuk om te zien dat enthousiasme en die opstoot van PKZ bij beginnende pijprokers... Voor jullie het weten hebben jullie een pijp om elke lichaamsholte mee op te vullen...![]()
REMINDER !......... Geen pijp overnemen van Nekker !!
Eliminator schreef:dewitte schreef:Ik begrijp dat je wil experimenteren als je jong bent Shaun, maar dit gaat toch een beetje ver mateke.Nekker schreef:Haha, altijd leuk om te zien dat enthousiasme en die opstoot van PKZ bij beginnende pijprokers... Voor jullie het weten hebben jullie een pijp om elke lichaamsholte mee op te vullen...![]()
En dan maar denken de dat je de restant van latakia ruikt [-XEliminator schreef:dewitte schreef:Ik begrijp dat je wil experimenteren als je jong bent Shaun, maar dit gaat toch een beetje ver mateke.Nekker schreef:Haha, altijd leuk om te zien dat enthousiasme en die opstoot van PKZ bij beginnende pijprokers... Voor jullie het weten hebben jullie een pijp om elke lichaamsholte mee op te vullen...![]()
Lekker Martin! Ben wel benieuwd naar die Bombay Extra.Martin Romijn schreef:Souvenir gekregen van mijn zus, meegebracht uit de states. Beide blikjes zijn overigens uit 2009...helemaal top !
hier zijn adapters voor verkrijgbaar.Dolledokus schreef: Die andere twee zijn filterpijpen. (kan je ook zonder filter die pijpen roken?)
Hier komen ze!
Dat ziet er mooi uit, Martin!Martin Romijn schreef:Souvenir gekregen van mijn zus, meegebracht uit de states. Beide blikjes zijn overigens uit 2009...helemaal top !
Hallo Martin,Martin Romijn schreef:Souvenir gekregen van mijn zus, meegebracht uit de states. Beide blikjes zijn overigens uit 2009...helemaal top !
Ik heb liever iemand anders z'n zus, dan maar geen tabakBommel schreef:Ik wil ook wel zo'n zus.
Klopt Huub, Bombay extra bevat net als Nightcap, Virginia, Latakia, Perique en Turkish. Ik verwacht er veel vanHuub schreef:Hallo Martin,
Dat is pure verwennerij van je zus. Ik heb op het Amerikaanse Forum wel eens gelezen dat de McClelland's Bombay Extra is te vergelijken met Dunhill Nightcap. Dat belooft veel goeds als je houdt van Latakia.
Geniet er van !
Groet,
Huub
hehe...dan heb je mijn zus nog niet gezien zeker ?!?!Eliminator schreef:Ik heb liever iemand anders z'n zus, dan maar geen tabakBommel schreef:Ik wil ook wel zo'n zus.![]()
Ja de keuze is snel gemaakt, ookal is dat ongezien.Eliminator schreef:Ik heb liever iemand anders z'n zus, dan maar geen tabakBommel schreef:Ik wil ook wel zo'n zus.![]()
Heb ik inderdaad niet gezien, maar zo te zien is ze wel lief en dat is niet onbelangrijk.Martin Romijn schreef:hehe...dan heb je mijn zus nog niet gezien zeker ?!?!Eliminator schreef:Ik heb liever iemand anders z'n zus, dan maar geen tabakBommel schreef:Ik wil ook wel zo'n zus.![]()
Hallo Martin,Martin Romijn schreef:Ik heb inderdaad niet te klagen met zo'n zus heren.
En nu ik toch druk aan het posten ben....dit weekend bij de lokale tabakswinkel mijn bestelling
opgehaald, ook deze verdwijnen in de voorraad.......Hamsteren !!!!!!!
Zijn inderdaad nieuwe blikjes Huub, ontdaan van de lelijke sticker.Huub schreef:Hallo Martin,Martin Romijn schreef:Ik heb inderdaad niet te klagen met zo'n zus heren.
En nu ik toch druk aan het posten ben....dit weekend bij de lokale tabakswinkel mijn bestelling
opgehaald, ook deze verdwijnen in de voorraad.......Hamsteren !!!!!!!
Zijn dat nieuwe verpakkingen?
De laatste jaren heb ik alleen de onderstaande doosjes gezien.
Marlin Flake heb ik nog in dit doosje liggen.
Fijne avond,
Huub
Eliminator schreef:True as a cow,...... neemt niet weg dat foto's altijd welkom zijn![]()
Nee toch? Gaan die er ook al uit?Eliminator schreef:True as a cow,...... neemt niet weg dat foto's altijd welkom zijn![]()
Maar ik begrijp dat de Red Repparee ook al gaat verdwijnen, het gaat steeds beter hier,..... gelukkig wordt het weer beter, snel een keer op de scootert naar de Oude Leeuw