trabantman601
-
trabantman601
Goed, mede pijprokers.
Mijn naam is Joris. 38 jaar jong wonnende in het mooie Brabant. In 2004 ben ik overgestapt van sigaren naar pijproken. In 1994 had pijproken al mijn interesse. Ik was toen dienstplichtig militair bij de luchtmacht. Het peloton waar ik diende, werkte ook een luitenant. Deze "Luit" rookte ook pijp. Ik kan me de geur nog prima herinneren. Vaak vroegen we wel eens als het een ruige winteravond was."Luit" steek Uw pijp nog eens aan. Via vrienden na jaren weer eens met pijproken in aanraking gekomen. Toen zelf maar eens een Big Ben pijp gekocht. Op aanraden van de zelfde vrienden een bepaalde tabaksoort gekocht Ampfora ofzo. Naja, daarna begon het leren pijproken. Na een paar maanden, brandde ik door de pijp heen. Klassieke beginnersfout leerde ik achteraf. Ook een tijdje gestopt met roken, maar de laatste tijd, trekt het me toch weer. Na een reorganisatie op het werk kwam er een collega van een andere standplaats werken die pijp rookt. Heerlijk om weer te ruiken. Dus toch maar weer de spulletjes opgezocht van het weekend. Ik had een falcon pijp gekocht na de Big Ben en deze beviel me prima. Voorheen rookte ik altijd Kentucky Bird, dus toch vanmiddag een blik gehaald. Effe de Falcon een grootebeurt gegeven en morgen maar eens kijken of we er de brand weer in kunnen krijgen. Trabantman601 is een wel overwogen naam. Ik rij voor de hobby oude Oost-Duitse auto's zoals de Trabant, Wartburg en Barkas. Maar dat is een ander verhaal.
Grz Joris
Mijn naam is Joris. 38 jaar jong wonnende in het mooie Brabant. In 2004 ben ik overgestapt van sigaren naar pijproken. In 1994 had pijproken al mijn interesse. Ik was toen dienstplichtig militair bij de luchtmacht. Het peloton waar ik diende, werkte ook een luitenant. Deze "Luit" rookte ook pijp. Ik kan me de geur nog prima herinneren. Vaak vroegen we wel eens als het een ruige winteravond was."Luit" steek Uw pijp nog eens aan. Via vrienden na jaren weer eens met pijproken in aanraking gekomen. Toen zelf maar eens een Big Ben pijp gekocht. Op aanraden van de zelfde vrienden een bepaalde tabaksoort gekocht Ampfora ofzo. Naja, daarna begon het leren pijproken. Na een paar maanden, brandde ik door de pijp heen. Klassieke beginnersfout leerde ik achteraf. Ook een tijdje gestopt met roken, maar de laatste tijd, trekt het me toch weer. Na een reorganisatie op het werk kwam er een collega van een andere standplaats werken die pijp rookt. Heerlijk om weer te ruiken. Dus toch maar weer de spulletjes opgezocht van het weekend. Ik had een falcon pijp gekocht na de Big Ben en deze beviel me prima. Voorheen rookte ik altijd Kentucky Bird, dus toch vanmiddag een blik gehaald. Effe de Falcon een grootebeurt gegeven en morgen maar eens kijken of we er de brand weer in kunnen krijgen. Trabantman601 is een wel overwogen naam. Ik rij voor de hobby oude Oost-Duitse auto's zoals de Trabant, Wartburg en Barkas. Maar dat is een ander verhaal.
Grz Joris
Laatst gewijzigd door Eliminator op 25 mar 2013 00:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Topicnaam gelijk gemaakt aan de gebruikersnaam
Reden: Topicnaam gelijk gemaakt aan de gebruikersnaam
- Bommel
- Dolledokus
Re: Effe voorstellen trabantman601
Wees welkom trabi,
En uiteraard foto`s van die beauties laten zien hè!
Zelf helaas geen oosterbuurse wagens gehad. Wel van onze Franse onderbuurtjes, zoals en R4 op lpg, meesterlijke wagen was dat. lekker tanken naast een dikke mercedes, hij 125 euro betalen en ik tik een tientje af whahaha. Altijd leuk. Engels ook nog gehad, ook leuk spul. Blijft lachen een Mini.
Maar goed, genoeg geleutert over mijn wagentjes, we willen de jouwe zien!
Welkom hier in elk geval, roken weet je al wat van, evengoed vind je hier een schat aan info. Welkom!
En uiteraard foto`s van die beauties laten zien hè!
Zelf helaas geen oosterbuurse wagens gehad. Wel van onze Franse onderbuurtjes, zoals en R4 op lpg, meesterlijke wagen was dat. lekker tanken naast een dikke mercedes, hij 125 euro betalen en ik tik een tientje af whahaha. Altijd leuk. Engels ook nog gehad, ook leuk spul. Blijft lachen een Mini.
Maar goed, genoeg geleutert over mijn wagentjes, we willen de jouwe zien!
Welkom hier in elk geval, roken weet je al wat van, evengoed vind je hier een schat aan info. Welkom!
Groet Dries,
Lid van de Terminus-club.
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
Soms begrijp ik dingen verkeerd of snap ze niet direct, neem me niet kwalijk, ik ben Morfinist
Soms begrijp ik dingen verkeerd of snap ze niet direct, neem me niet kwalijk, ik ben Morfinist

- Bananabox-Ninja
- Contacteer:
Welkom en veel plezier alhier
An item at rest cannot be stopped.
Float like a butterfly, sting like a ninja.
"Ninja des forums"
Float like a butterfly, sting like a ninja.
"Ninja des forums"
-
Hartelijk welkom Joris.
- Dr. Jefferson
Welkom
Mvg Jeffrey
Spelfouten worden mede mogelijk gemaakt door mijn dyslexie
http://www.last.fm/user/Dr_Jefferson
Mijn verzameling pijpen
Spelfouten worden mede mogelijk gemaakt door mijn dyslexie

http://www.last.fm/user/Dr_Jefferson
Mijn verzameling pijpen
- janneman
- Contacteer:
En nog een hartelijk welkom!
Groet, Janneman
youtube pijp-rook-filmpjes: http://www.youtube.com/user/oeoek1?feature=mhee
mijn 'pijpenboek': http://members.home.nl/j.kusters/PIJPENBOEK.htm
mijn pijpenrek: viewtopic.php?f=41&t=1822
youtube pijp-rook-filmpjes: http://www.youtube.com/user/oeoek1?feature=mhee
mijn 'pijpenboek': http://members.home.nl/j.kusters/PIJPENBOEK.htm
mijn pijpenrek: viewtopic.php?f=41&t=1822
- lestat
en nog een warm welkom
Het is niet leuk als je pijp de pijp uit is
http://m.youtube.com/user/Doelie5457
https://www.youtube.com/user/Lestat2705
Het ongezondste in het leven is geboren worden. Uiteindelijk ga je eraan dood
http://m.youtube.com/user/Doelie5457
https://www.youtube.com/user/Lestat2705
Het ongezondste in het leven is geboren worden. Uiteindelijk ga je eraan dood
- Stephan1978
Hallo Joris,
Welkom. Heb je op vlb. Woensdrecht gezeten en woon je daar nog in de buurt? Of was het Volkel?
Groeten,
stephan
Welkom. Heb je op vlb. Woensdrecht gezeten en woon je daar nog in de buurt? Of was het Volkel?
Groeten,
stephan
Wie altijd met de grote kudde meegaat, zal regelmatig door de stront van een ander lopen...
- Robert
- Contacteer:
Welkom Joris.
Welkom van een mede "Brabo".
Waar in br resideer je?
Goeds!
Kiske
Waar in br resideer je?
Goeds!
Kiske
-
Nou om een hele hoop vragen ineens te beantwoorden, ik werkte als dienstplichtig militair op de VLB de Peel en daarna als BBT'er op Volkel. Ik woon in een klein dorpje onder de rook van Kaatsheuvel. Mijn eerste auto was een Trabant als je meer hiervan wilt weten, kijk maar eens op http://www.ifaservicezuid.nl of http://www.trabantkubel.nl
Middels deze hobby heb ik ook mijn vrouw leren kennen, op de Moerse feesten in de Moer op 31 mei 1998.
Hieronder staat een foto van onze jongste telg...De hondjes zijn Sheppy en Rocco.
Tja z'n baas rookt ook graag !!!
Middels deze hobby heb ik ook mijn vrouw leren kennen, op de Moerse feesten in de Moer op 31 mei 1998.
Hieronder staat een foto van onze jongste telg...De hondjes zijn Sheppy en Rocco.
Tja z'n baas rookt ook graag !!!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- Eliminator
- Moderator
-
Re: trabantman601
Welkom en veel genoegen. 

- Holmes
- hagar666
Welkom!
Ik heb een aantal jaren geleden de mooiste foto van mijn collectie tot nu toe geschoten.....en dat inderdaad een Trabant..... Zal hem deze week wel ff opzoeken.
Ik heb een aantal jaren geleden de mooiste foto van mijn collectie tot nu toe geschoten.....en dat inderdaad een Trabant..... Zal hem deze week wel ff opzoeken.
*Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen*
- St Patrick
Welkom hier op het mooie pijprokersforum...

*****Wie de pijp niet rooken kan, heeft er het Vermaak niet van*****
- Dolledokus
Heeey te gek zeg! Jij hebt ook Aussies!
Wat een pracht beestjes hè. Hier ook Aussie liefhebbers.
Toevallig uit de stal van K. Mulder?
Maar ook je wagentjes vind ik erg leuk! Prachtig spul blijft dat.
Wat een pracht beestjes hè. Hier ook Aussie liefhebbers.

Toevallig uit de stal van K. Mulder?
Maar ook je wagentjes vind ik erg leuk! Prachtig spul blijft dat.
Groet Dries,

- MfOx
En nog een hartelijk welkom.
- Kees Flake
welkom
gr. kees liebherr
welk klein dorpje onder kaatsheuvel als ik vragen mag?
gr. kees liebherr
welk klein dorpje onder kaatsheuvel als ik vragen mag?
De grootste rijkdom is tevreden zijn met weinig.
gr. kees Flake
gr. kees Flake
-
Nope deze aussies komen niet bij karin vandaan. De ene Sheppy met de witte kop komt bij Jeanet de Pauw vandaan. De andere, Rocco is er eentje uit de stal van Lore de Cambois (Frankrijk).
Geweldige honden, zelfs een collega op het werk heeft er eentje. Morgen 26ste moet Rocco onder het mes. Hij zal als een het
voortaan door het leven moeten.
Trabanten zijn ook mijn lust en mijn leven. Al dan niet in verenigingsverband. Vroeger was het na het werk met de Trabant naar huis en de pijp aan onderweg naar huis.
Geweldige honden, zelfs een collega op het werk heeft er eentje. Morgen 26ste moet Rocco onder het mes. Hij zal als een het
voortaan door het leven moeten.
Trabanten zijn ook mijn lust en mijn leven. Al dan niet in verenigingsverband. Vroeger was het na het werk met de Trabant naar huis en de pijp aan onderweg naar huis.
- Dolledokus
Ah kijk aan, maar je bent dus wel bekend met Karin.
Ons hondje is uit die stal. Werkelijk prachtige beestjes zijn het. Stabiel, eigenzinnig, lief. Ach ja, wie vertel ik het
Je bent er bekend mee, dus je kent het wel.
De trabbi, altijd eentje willen hebben en het is er noooooit van gekomen. Helaas kan ik niet meer aan wagentjes sleutelen, die tijd is voorbij. Maar wat heb ik daar altijd een lol aan gehad zeg.
Prachtig die oude bakken.
Ons hondje is uit die stal. Werkelijk prachtige beestjes zijn het. Stabiel, eigenzinnig, lief. Ach ja, wie vertel ik het

De trabbi, altijd eentje willen hebben en het is er noooooit van gekomen. Helaas kan ik niet meer aan wagentjes sleutelen, die tijd is voorbij. Maar wat heb ik daar altijd een lol aan gehad zeg.
Prachtig die oude bakken.
Groet Dries,

- Wowbagger
En nog een warm welkom Joris.
- Glenn
- Contacteer:
welkom
Wie 'hogere machten' als argument gebruikt,
gebruikt niet zijn verstand maar zijn geheugen.
Leonardo da Vinci
gebruikt niet zijn verstand maar zijn geheugen.
Leonardo da Vinci
- Calinero
Welkom en veel genot!
Van alles wat ik ooit verloren ben mis ik mijn verstand het meest!