Bij mij precies hetzelfde

waar ga je dan tanken ,om die tabak in te slaan,weet nl geen tabakszaken aan de belgische grens.gezel schreef:Dieptreurig.Bulldog schreef:Vandaag me vrouw weer eens een pakje mee laten nemen.
ZIE IK NET DE PRIJS € 9,20 !!!!!!!!!!
Het word steeds gekker in Nederland.
Dat is alles behalve pijprook vriendelijk, hoe ver gaat dit door.![]()
Ik heb het geluk om tegen de Duitse en Belgische grens te wonen.
Gisteren in België wezen tanken a 1,52 per liter.
Een pakje voortrekker gekocht voor 4,65 en een pakje hausmarke vanille voor 4,40.
Beiden 50 gram per pakje.
Tabakado (Eisden) Pauwengraaf 92 , 3630 Maasmechelenannie69 schreef: waar ga je dan tanken ,om die tabak in te slaan,weet nl geen tabakszaken aan de belgische grens.
Heb eens gezocht er op maar kan niets vinden.
Opzich wel inderdaad. Ik heb het laten bestellenjanneman schreef:Oeps, lang over het hoofd gezien, blij dat Molten nog een beetje opletIk kan de 100 gram blikken inderdaad op de meeste plaatsen gewoon kopen (maar heb een voorraadje en koop niet zo regelmatig). Volgens mij zijn de 100 gram blikken bij de meeste tabakswinkels in Nederland gewoon te krijgen...
als dat kan ok maar hoe zit het dan qua betalen en opsturen?Eliminator schreef:Als je wilt kan ik het hier aanschaffen en naar je opsturen Bobby ?!
Eliminator schreef:Betalen kan via de bank (als je akkoord bent kan ik je de gegevens PB'en), verzenden gewoon in een enveloppe met de post en de kosten zijn 9,20 voor de tabak (volgens bijv. de site van 'de oude leeuw') + 2,70 voor de porto,....... dat maakt 11,90 totaal.
Ik realiseer me dondersgoed dat tabak in NL niet goedkoop is en dat de verzendkosten het alleen maar duurder maken dus als je afhaakt 'even goede vrienden', maar mocht ik je kunnen helpen, 'let me know' !
bobby schreef:Deze morgen een pakje in de bus gekregen(dank,eli) en na het ontbijt mijn eerste pijp met neptune gerookt. Dit is tot nu toe de beste tabak die ik al gerookt heb tot nu toe, de smaak blijft lekker na zinderen. Ik heb geen vrouw/vriendin nodig ik ben verliefd geworden op de god(in) der tabakken: NEPTUNE.
groet Bobby
Misschien moet je dan toch maar naar Wuustwezel komen. Ik had zo wat pakjes voor je mee kunnen brengen.Arclaud schreef: Zonde dat deze tabak niet in België te krijgen is...
Ik neem aan dat je Arclaud bedoeld Whitesnake.Whitesnake schreef:Is gewoon lekkere no-nonsence tabak Robb. Is vrij goed verkrijgbaar in Ned.
Even navraag doen en er is altijd iemand in Wuustwezel die er meebrengt. Zit je zeker niet zonder.
Robb schreef:Misschien moet je dan toch maar naar Wuustwezel komen. Ik had zo wat pakjes voor je mee kunnen brengen.Arclaud schreef: Zonde dat deze tabak niet in België te krijgen is...
Geen blikjes, kartonnen doosjes (tenminste, die van mij). Ik heb er nog zo eentje:Tammalone schreef:Beste kenners,
Kan het zijn dat ik in mijn jonge jaren Neptune flake heb gerookt uit kleine blikjes?
Kan iemand zich dat herinneren.
Ik rook nu een nieuwe Big Ben Maestro in met de Neptune, en toen kreeg ik een flah back.