uitstapje goes

Voor al uw vragen, antwoorden en opmerkingen over het roken van de pijp...
Plaats reactie
lestat

uitstapje goes

Bericht door lestat »

morgen moeten we in Hulst zijn. Niet al te ver van Goes dus daar ook maar even naartoe om Rudi een goede dag te wensen. Maar even voor de zekerheid, dat is er toch open? Zou er niet graag al de rest mee naartoe sleuren voor niets :?
Het is niet leuk als je pijp de pijp uit is
http://m.youtube.com/user/Doelie5457
https://www.youtube.com/user/Lestat2705
Het ongezondste in het leven is geboren worden. Uiteindelijk ga je eraan dood

Winslow Collector

Re: uitstapje goes

Bericht door Winslow Collector »

Weet Rudi dat je komt? Hij heeft geen winkel, dus je zult wel even met hem af moeten spreken.

lestat

Bericht door lestat »

meende al mij te herinneren dat dat het geval was. Gelukkig dat ik het dan toch even navraag, want nee dat weet hij dus niet.

Is er in de buurt eventueel nog een winkel? Van Hulst dan.

Winslow Collector

De enige in Hulst die ik weet (van naam, nog nooit geweest) is Van Der Veeken, Gentsestraat 52

lestat

Bericht door lestat »

denk dat ik daar al eens ben geweest. Bedroevend aanbod. Als het daar is tenminste. 5 pijpen en 7 verschillende tabakken.

kiske

Bericht door kiske »

Mmmmmmm...... ik ben al ruim 23 jaar niet in Goes geweest en als ik dit lees komt daar nog minstens 23 jaar bij :wink:

Winslow Collector

Sorry. Vroeger zat er een goede in Sas van Gent (dacht ik), maar die schijnt er neit meer te zijn.
Volgende keer toch vooraf maar even met Rudi afspreken. Als ik kan, dan zorg ik dat ik er dan ook ben.

Winslow Collector

kiske schreef:Mmmmmmm...... ik ben al ruim 23 jaar niet in Goes geweest en als ik dit lees komt daar nog minstens 23 jaar bij :wink:
Aaaah, gelukkig. Kunnen wij tenminste nog 23 jaar veilig over straat. :wink: :mrgreen:
Je kunt echter altijd Susan naar Goes laten gaan hoor. Wij zorgen wel voor haar. 8)

Maar dat bedroevend aanbod was in de winkel in Hulst, niet in Goes.
Daar hebben wij weer andere winkels met bedroevend aanbod voor de pijproker. Dus ga ik lekker naar Rudi. :mrgreen:

lestat

Bericht door lestat »

als ik alleen met de vriendin had geweest dan had het nog geen probleem geweest, maar haar ouders, zus, broer zijn er ook bij. Een winkel zou dus nog gaan, maar voor een echt bezoek bij iemand niet echt. Maar hou je aanbod in mijn achterhoofd WC

Eliminator
Moderator

Bericht door Eliminator »

Winslow Collector schreef: Aaaah, gelukkig. Kunnen wij tenminste nog 23 jaar veilig over straat. :wink: :mrgreen:
LOL :lol:
Winslow Collector schreef: Je kunt echter altijd Susan naar Goes laten gaan hoor.
Hmmmm,.... Eli is al jaren van plan wat rustiger te gaan wonen, toch Goes eens overwegen :mrgreen:
Afbeelding

kiske

Bericht door kiske »

Winslow Collector schreef:
kiske schreef:Mmmmmmm...... ik ben al ruim 23 jaar niet in Goes geweest en als ik dit lees komt daar nog minstens 23 jaar bij :wink:
Aaaah, gelukkig. Kunnen wij tenminste nog 23 jaar veilig over straat. :wink: :mrgreen:
Je kunt echter altijd Susan naar Goes laten gaan hoor. Wij zorgen wel voor haar. 8)

Maar dat bedroevend aanbod was in de winkel in Hulst, niet in Goes.
Daar hebben wij weer andere winkels met bedroevend aanbod voor de pijproker. Dus ga ik lekker naar Rudi. :mrgreen:

:mrgreen:

Immler

Bericht door Immler »

Het stoplicht sprint op rood,
het stoplicht springt op groen.

In Goes is altijd wat te doen. :P
Afbeelding

jarnogab

Bericht door jarnogab »

Ik voel een PRF meeting aankomen :mrgreen:
Groeten,
jarnogab

Bommel

Bericht door Bommel »

jarnogab schreef:Ik voel een PRF meeting aankomen :mrgreen:
Lijk me overigens wel leuk om eens in het Zeeuwse een meeting bij te wonen. :mrgreen:
Afbeelding

Laafke

Bericht door Laafke »

Zou voor mij meer in de buurt wezen dan Wuustwezel......

The_Undertaker
Administrator

Bericht door The_Undertaker »

Laafke schreef:Zou voor mij meer in de buurt wezen dan Wuustwezel......

Voor mij is Wuustwezel nog dichter in de buurt dan Goes, en de afstand Goes-Wuustwezel is pas de helft van de afstand The_Undertaker-Wuustwezel... Wat is dat toch altijd met mensen en afstanden :wink:

Maarja, mijn auto rijdt dan ook op water... :roll:
Laatst gewijzigd door The_Undertaker op 03 mar 2013 14:32, 1 keer totaal gewijzigd.
"The greatest difficulty is the mental resistance to things that arise, and the underlying assumption that they should not." - Eckhart Tolle

Winslow Collector

The_Undertaker schreef:

Voor mij is Wuustwezel nog dichter in de buurt dan Goes, en de afstand Goes-Wuustwezel is pas de helft van de afstand The_Undertaker-Wuustwezel... Wat is dat toch altijd met mensen en afstanden :wink:
Luiheid? Wel "het pleziertje willen" maar niet de moeite willen nemen?
Mijn familie woont in Limburg. Vragen altijd wanneer we weer eens aankomen voor een bakkie koffie, maar om een of andere reden is de weg "Limburg - Kloetinge" veeeeeeel langer, dan "Kloetinge - Limburg". :mrgreen:

The_Undertaker
Administrator

Bericht door The_Undertaker »

Winslow Collector schreef:
The_Undertaker schreef:

Luiheid? Wel "het pleziertje willen" maar niet de moeite willen nemen?
Mijn familie woont in Limburg. Vragen altijd wanneer we weer eens aankomen voor een bakkie koffie, maar om een of andere reden is de weg "Limburg - Kloetinge" veeeeeeel langer, dan "Kloetinge - Limburg". :mrgreen:
In mijn geval ook, de familie van pa's kant komt allemaal uit het Noorden van het land, waar ik relatief centraal in het land woon. Hetzelfde verhaal, afstand Noorden-Midden is altijd veel langer, om dan ook nog maar niet over die dure brandstof te beginnen :wink:
"The greatest difficulty is the mental resistance to things that arise, and the underlying assumption that they should not." - Eckhart Tolle

teunis

Bericht door teunis »

W.C. toch heeft de familie gelijk!

De heenweg duurt altijd langer dan de terugweg (in het gevoel in ieder geval). De heenweg Limburg-Kloetinge is dus langer dan de terugweg Kloetinge-Limburg... en aangezien jij de terugweg rijdt, doe jij er veel korter over dan zij! :lol: :lol:
Wie zoekt naar (een) waarheid, moet durven twijfelen.

Deadl0ck

Bericht door Deadl0ck »

teunis schreef:W.C. toch heeft de familie gelijk!

De heenweg duurt altijd langer dan de terugweg (in het gevoel in ieder geval). De heenweg Limburg-Kloetinge is dus langer dan de terugweg Kloetinge-Limburg... en aangezien jij de terugweg rijdt, doe jij er veel korter over dan zij! :lol: :lol:
Sterker, dit is wetenschappelijk te onderbouwen. De wereld draait oostwaarts, dus van west naar Oost reizen draait de wereld onder je weg. Van Oost naar West draait hij juist met je mee.

Overigens is dat wel pseudo wetenschap, en werkt het erg zeer waarschijnlijk niet echt zo dankzij onder andere Heer Newton, maar het klinkt plausibel.
Groet, Mark

Wallace

Bericht door Wallace »

Deadl0ck schreef:
teunis schreef:W.C. toch heeft de familie gelijk!

Sterker, dit is wetenschappelijk te onderbouwen. De wereld draait oostwaarts, dus van west naar Oost reizen draait de wereld onder je weg. Van Oost naar West draait hij juist met je mee.

Overigens is dat wel pseudo wetenschap, en werkt het erg zeer waarschijnlijk niet echt zo dankzij onder andere Heer Newton, maar het klinkt plausibel.
hmmmmmmm :-T , mag dit draadje naar zware kost worden verbannen :mrgreen:
De definitie van "niets": een pijp zonder steel, waarvan de kop ontbreekt.

Winslow Collector

Deadl0ck schreef:Sterker, dit is wetenschappelijk te onderbouwen. De wereld draait oostwaarts, dus van west naar Oost reizen draait de wereld onder je weg. Van Oost naar West draait hij juist met je mee.
De snelheid van mijn auto t.o.v. de omringende lucht, dan wel ja. Maar het huis van mijn familie staat op dezelfde aardbol als waarover mijn snelheid gemeten wordt, dus geen verschil of dit in west-oost richting of oost-west richting is. Dus helaas: argument niet geldig. :wink: :mrgreen:

Laatst las ik dat de mensen (an alles wat vast staat op de aardbol) ter hoogte van de evenaar met een snelheid van 1666 km/uur bewegen t.o.v. een punt in de ruimte (logisch: omtrek aarde 40.000 km delen door 24 uur voor 1 omwenteling van de aarde, maar toch een vreemd begrip).

Plaats reactie