Elvandar

Voor dat broodnodige 'ons-kent-ons' gevoel...
The_Undertaker
Administrator

Re: Elvandar

Bericht door The_Undertaker »

maboc schreef:Welkom.
Veel plezier hier.

(
Wij (mijn vrouw en ik) doen ook aan roleplaying.
Meestal speel ik dan de huurbaas en mijn vrouw de arme studente zonder geld.
)

:D :D :D
"The greatest difficulty is the mental resistance to things that arise, and the underlying assumption that they should not." - Eckhart Tolle

Le Quack

Bericht door Le Quack »

Wees welkom!

Marc Den Haag

Bericht door Marc Den Haag »

Hoi Mouaz, van harte welkom in ons midden! Leuk, die antwoorden op de vragen naar je nickname en avatar, al zou een verband met een studie oude geschiedenis geschiedenis of archeologie me ook niet verbaasd hebben... :wink:

Elvandar

Bericht door Elvandar »

Marc Den Haag schreef:Hoi Mouaz, van harte welkom in ons midden! Leuk, die antwoorden op de vragen naar je nickname en avatar, al zou een verband met een studie oude geschiedenis geschiedenis of archeologie me ook niet verbaasd hebben... :wink:
Dank u :D

Oude geschiedenis en archeologie (alles vóór de industriële revolutie) heeft ook mijn interesse en was ook bijna mijn studiekeuze geworden. Uiteindelijk heb ik toch maar voor een technische studie gekozen. Dat werd veel verstandiger gevonden ivm het vinden van een baan. :(

Marc Den Haag

Bericht door Marc Den Haag »

Elvandar schreef:
Marc Den Haag schreef:Hoi Mouaz, van harte welkom in ons midden! Leuk, die antwoorden op de vragen naar je nickname en avatar, al zou een verband met een studie oude geschiedenis geschiedenis of archeologie me ook niet verbaasd hebben... :wink:
Dank u :D

Oude geschiedenis en archeologie (alles vóór de industriële revolutie) heeft ook mijn interesse en was ook bijna mijn studiekeuze geworden. Uiteindelijk heb ik toch maar voor een technische studie gekozen. Dat werd veel verstandiger gevonden ivm het vinden van een baan. :(
Haha, dacht ik het niet! Tof dat mijn neus voor geschiedenisliefhebbers en (bijna)vakgenoten me niet bedrogen heeft. 8) Uiteraard is een technische studie veelal wat handiger om een betrekking te vinden en behouden, maar geschiedenis en al wat daarmee te verbinden valt, blijft voor sommigen een leven lang boeiend en inspirerend! :P

Molten

Bericht door Molten »

wees welkom :)

Plaats reactie