Faillissement en doorstart Gubbels Pijpenfabriek
-
- Berichten: 12670
- Lid geworden op: 18 sep 2010 12:54
- Locatie: 's-Gravenhage
Re: Faillissement en doorstart Gubbels Pijpenfabriek
Zat op die reactie te wachten WC en daar ben ik het zeer mee eens.
- Ignoro Iste
- Berichten: 555
- Lid geworden op: 26 okt 2011 17:39
- Locatie: Maasbracht
Re: Faillissement en doorstart Gubbels Pijpenfabriek
Goed gesproken WC!
Re: Faillissement en doorstart Gubbels Pijpenfabriek
Hallo WC,
Je schrijft:
op pad te sturen langs winkeliers waar "tig" potentiële klanten binnenlopen, om je merk weer terug in de bekendheid te krijgen
Naar mijn mening zijn er steeds minder zaken waar dit gebeurt. De echt geïnteresseerde pijproker pakt zijn computer en gaat op zoek naar de website van de fabrikant.
Je schrijft:
op pad te sturen langs winkeliers waar "tig" potentiële klanten binnenlopen, om je merk weer terug in de bekendheid te krijgen
Naar mijn mening zijn er steeds minder zaken waar dit gebeurt. De echt geïnteresseerde pijproker pakt zijn computer en gaat op zoek naar de website van de fabrikant.
- lestat
- Berichten: 2492
- Lid geworden op: 25 mei 2012 06:29
- Locatie: antwerpen
Re: Faillissement en doorstart Gubbels Pijpenfabriek
Ik heb nog een mail naar Gubbels gestuurd een paar maand geleden met een vraag voor info over een hilson pijp die van een rommelmarkt kwam. Antwoord werd na 2 dagen al gegeven. Geen enkel probleem dus.
Voor de rest ben ik het gewoon eens met WC. G.eef hen even de tijd. Ook zal er misschien nog geen nieuwe site zijn of worden er nog geen vragen beantwoord over toekomstige samenwerkingen doordat men geen gevaar wil lopen onderhandelingen te laten mislopen
Voor de rest ben ik het gewoon eens met WC. G.eef hen even de tijd. Ook zal er misschien nog geen nieuwe site zijn of worden er nog geen vragen beantwoord over toekomstige samenwerkingen doordat men geen gevaar wil lopen onderhandelingen te laten mislopen
Het is niet leuk als je pijp de pijp uit is
http://m.youtube.com/user/Doelie5457
https://www.youtube.com/user/Lestat2705
Het ongezondste in het leven is geboren worden. Uiteindelijk ga je eraan dood
http://m.youtube.com/user/Doelie5457
https://www.youtube.com/user/Lestat2705
Het ongezondste in het leven is geboren worden. Uiteindelijk ga je eraan dood
Re: Faillissement en doorstart Gubbels Pijpenfabriek
Je hebt daar eerder over geschreven, over de Porsche pijpen. Je schreef toen ook, dat je Vauen had gecontacteerd (of ging contacteren) of zij die Porsche pijpen gingen maken. Je mag mijn volgende woorden opvatten hoe je wilt, Laafke, maar je zit je met handel te bemoeien waar je geen verstand van hebt. Porsche stopt de licentie omdat zij hun merk niet met roken in verband wil brengen, en jij gaat internationaal andere bedrijven benaderen over dergelijke zaken waar je helemaal niets mee te maken hebt. Enig idee hoe zoiets rondgaat in dit kleine wereldje? Nu ook enig idee waarom niet iedereen zit te wachten op de e-mails van hobbyisten, hoe gedreven en passioneel ook?Laafke schreef: Ook geen woord over de situatie rondom Porsche pijpen, een evt. samenwerking met betrekking tot Rattray's......
En al die tijd (anderhalf uur + de tijd om de boel bij elkaar te zoeken en te verzenden, NAAST de tijd en kosten die zij al hadden gemaakt voor hun reclamecampagne voor die pijp) die men aan jouw vraag over de Bugatti pijp heeft besteed: hoeveel Bugatti pijpen heb je gekocht? Wat heeft dit Gubbels destijds opgeleverd?
Ik probeer niet kribbig over te komen, want dat ben ik in het geheel niet. Maar bedenk eens dat Gubbels een bedrijf moet runnen, in een keiharde wereld waar bovendien het roken sterk onder druk staat. Waar zou JIJ jouw tijd in steken, als je zo'n bedrijf zou hebben? In individuele vragen van een hobbyist/liefhebber? Of in het volgen van de vastgestelde strategie om omzet en winst te maken, om je schulden te kunnen betalen, de bank tevreden te houden, je merk te promoten op grotere schaal dan individueel en om continuïteit voor jouw personeel te waarborgen?
- Bommel
- Berichten: 14979
- Lid geworden op: 11 okt 2009 16:32
- Locatie: Alphen aan den Rijn
Re: Faillissement en doorstart Gubbels Pijpenfabriek
Dan toch moeten ook de internet bedrijfjes goed geïnformeerd worden en daar is man/vrouw kracht voor nodig.Laafke schreef:Hallo WC,
Je schrijft:
op pad te sturen langs winkeliers waar "tig" potentiële klanten binnenlopen, om je merk weer terug in de bekendheid te krijgen
Naar mijn mening zijn er steeds minder zaken waar dit gebeurt. De echt geïnteresseerde pijproker pakt zijn computer en gaat op zoek naar de website van de fabrikant.
Ik ben het geheel met WC eens, laat Gubbels eerst het bedrijf weer goed in de markt zetten.
Re: Faillissement en doorstart Gubbels Pijpenfabriek
Tuurlijk, die mogelijkheden hebben we in dit internet-tijdperk. Maar Gubbels verkoopt aan winkeliers en niet rechtstreeks aan consumenten. En Gubbels zal zijn tijd moeten verdelen tussen verkoop, winkeliers benaderen of individuelen te woord staan. Als ik een bedrijf heb met (ik noem maar wat schattingen) een klantenbestand van 30.000 potentiële pijprokers, dus uiteindelijke consumenten, alleen al in Nederland, dan ga ik liever die 150-200 winkeliers uitleggen wat mijn merk inhoud en waar ik mijn pijpen in sets van 12 stuks kan slijten, dan al die 30.000 potentiële vragenstellers, die uiteindelijk één of geen pijp kopen. Kwestie van top-down efficiënt met mijn tijd omgaan.Laafke schreef:Hallo WC,
Je schrijft:
op pad te sturen langs winkeliers waar "tig" potentiële klanten binnenlopen, om je merk weer terug in de bekendheid te krijgen
Naar mijn mening zijn er steeds minder zaken waar dit gebeurt. De echt geïnteresseerde pijproker pakt zijn computer en gaat op zoek naar de website van de fabrikant.

En als jouw Toyota (voorbeeldje, weet niet eens of je wel een auto hebt) kapot is, bel je ook met Japan? En als de appeltjes uit de supermarkt een beetje muf zijn, ga jij de boomgaard bellen? En als jij info wilt over de nieuwste Sony TV sla je de winkelier over maar vraag je of je hem in Japan even mag bekijken? Om maar aan te geven, wat het belang is van een verkoopkanaal en winkeliers. Je klaagt zelf over het kleiner wordend aantal specialisten op ons hobby-gebied, en jij slaat die laag nota bene zelf over door via internet te bestellen.
Bovendien: een website bekijken is nog niet tijd opslokken van mensen door ze met e-mails te bestoken.
- Dukdalf
- Berichten: 2586
- Lid geworden op: 18 okt 2011 08:08
- Locatie: Gouda
Re: Faillissement en doorstart Gubbels Pijpenfabriek
Waar haalde jij je tabak ook weerWinslow Collector schreef: en jij slaat die laag nota bene zelf over door via internet te bestellen

Voor wat betreft Gubbels heb je gelijk. Een 'grote firma' als Kapp & Peterson heeft voor wat jij 'bullshit' noemt al twintig jaar Angela in dienst. Ze regelt die losse eindjes en als ze niks te doen heeft gaat ze inpakken of zo, maar als doorgestart bedrijf kun je daar niet iemand voor vrijmaken. Laatst was er nog een garantiegeval wat door Gubbels keurig is opgelost, lestat heeft netjes antwoord gehad, zelfs de queeste naar de 'Sony'-pijp is uiteindelijk beantwoord. Ze doen hun best, lijkt me. Het blijft natuurlijk wel trekken aan een dood paard...
Re: Faillissement en doorstart Gubbels Pijpenfabriek
Deze discussie over het slechte contact met Gubbels heeft Laafke al eerder gevoerd, en ook toen is hem al duidelijk gemaakt dat bedrijven daar niet op zitten te wachten.
Ook toen melde ik al zelf ondernemer te zijn, en ik zou het ongepast vinden als mijn leveranciers rechtstreeks met mijn klanten gaan comuniceren.
Sta dus volledig achter de teksten van WC.
Laat de pijpfabrikanten, en zeker de firma Gubbels met rust.
Wij PRF leden zijn zeer gastvrij ontvangen bij Gubbels, en als je als consument daarna alleen maar gefrustreerd mailtjes gaat versturen, dan zal er vast geen volgende keer meer komen. (Voorlopig toch niet waarschijnlijk, want dat kan Gubbels even niet trekken)
Brengt me overigens op een heel ander idee....
Zou het niet waanzinnig zijn als we met een aantal leden naar de firma Gubbels togen, en dat dit keer wijzelf voor de koffie, broodjes en dergelijke zorgen.
Denk dat we de firma daar een behoorlijk hart mee onder de riem zouden steken.
Ook toen melde ik al zelf ondernemer te zijn, en ik zou het ongepast vinden als mijn leveranciers rechtstreeks met mijn klanten gaan comuniceren.
Sta dus volledig achter de teksten van WC.
Laat de pijpfabrikanten, en zeker de firma Gubbels met rust.
Wij PRF leden zijn zeer gastvrij ontvangen bij Gubbels, en als je als consument daarna alleen maar gefrustreerd mailtjes gaat versturen, dan zal er vast geen volgende keer meer komen. (Voorlopig toch niet waarschijnlijk, want dat kan Gubbels even niet trekken)
Brengt me overigens op een heel ander idee....
Zou het niet waanzinnig zijn als we met een aantal leden naar de firma Gubbels togen, en dat dit keer wijzelf voor de koffie, broodjes en dergelijke zorgen.
Denk dat we de firma daar een behoorlijk hart mee onder de riem zouden steken.
Re: Faillissement en doorstart Gubbels Pijpenfabriek
Dukdalf schreef:Waar haalde jij je tabak ook weerWinslow Collector schreef: en jij slaat die laag nota bene zelf over door via internet te bestellen?

Maar ja, aan de andere kant kruip ik ook niet in de slachtofferrol door te klagen over de verdwijnende specialisten. Ik heb een tabaksspecialist vlakbij (bovendien nog een zeer goede vriend, ook) en er is geen andere winkel in de buurt die mij kan leveren wat ik zoek. Maar mij hoor je niet klagen, ik vind mijn weg wel: IRL en via internet.

Re: Faillissement en doorstart Gubbels Pijpenfabriek
En volgens mij zit Laafke ook in Zeeland, dus die kan ook bij de webshop van Rudi terecht.
En als je iets nodig hebt wat noet op de website staat, dan stuur je Rudi een mailtje, en indien mogelijk word het geregeld.(zelf meegemaakt)
En als je iets nodig hebt wat noet op de website staat, dan stuur je Rudi een mailtje, en indien mogelijk word het geregeld.(zelf meegemaakt)
Re: Faillissement en doorstart Gubbels Pijpenfabriek
Logisch. Jouw leveranciers maken prijsafspraken over marges en zetten een duur verkoop- en distributiesysteem op. En dan gaan zij jouw klanten niet om hun eigen dure systeem heen beconcurreren door rechtstreeks te leveren.Geloof schreef:Ook toen melde ik al zelf ondernemer te zijn, en ik zou het ongepast vinden als mijn leveranciers rechtstreeks met mijn klanten gaan comuniceren.
Sympathiek idee.Geloof schreef:Brengt me overigens op een heel ander idee....
Zou het niet waanzinnig zijn als we met een aantal leden naar de firma Gubbels togen, en dat dit keer wijzelf voor de koffie, broodjes en dergelijke zorgen.
Denk dat we de firma daar een behoorlijk hart mee onder de riem zouden steken.
Re: Faillissement en doorstart Gubbels Pijpenfabriek
Sympathiek idee.[/quote]Geloof schreef:Brengt me overigens op een heel ander idee....
Zou het niet waanzinnig zijn als we met een aantal leden naar de firma Gubbels togen, en dat dit keer wijzelf voor de koffie, broodjes en dergelijke zorgen.
Denk dat we de firma daar een behoorlijk hart mee onder de riem zouden steken.
Ik zou zeggen.....
Wie gaat er mee?
- Eliminator
- Moderator
- Berichten: 15208
- Lid geworden op: 25 okt 2010 09:34
- Locatie: Pijnacker
Re: Faillissement en doorstart Gubbels Pijpenfabriek
En daar ligt denk ik ook het probleem (naast het tijd (en dus geld) gebrek van een herstartende firma) Gubbels verleend een prima service aan klanten, dat is eerder gebleken, heb je een probleem wordt het opgelost, simple is that.lestat schreef:Ik heb nog een mail naar Gubbels gestuurd een paar maand geleden met een vraag voor info over een hilson pijp die van een rommelmarkt kwam. Antwoord werd na 2 dagen al gegeven. Geen enkel probleem dus.
Zo ook vele andere overigens, onlangs hebben we nog een verhaal van Peterson voorbij zien komen, mensen die allemaal hun klant, die een enkele keer mailt met een probleem, te hulp schieten.
Maar er zijn ook mensen, en onze Laafke is er daar één van zo lezen wij regelmatig, die de firma's meerdere, misschien wel tientallen keren per jaar, bestoken met allerhande vragen.
Goedbedoeld, en van een serieus liefhebber, dat ongetwijfeld,..... maar ik kan me zo voorstellen, no offence Laafke, maar dat ze daar wel eens gek van worden.
Je schrijft vaker, niet alleen bij Gubbels, dat je geen antwoord krijgt op mails, terwijl anderen er perfect geholpen zijn.
Ik twijfel niet aan de kwaliteit van je mails en alle goedbedoelde onderzoeken,.... je laat ons daar vaak in meedelen en ik lees ze regelmatig en met veel interesse,...... maar ik denk dat de kwantiteit de grote boosdoener is !
- janneman
- Berichten: 6356
- Lid geworden op: 14 feb 2009 17:17
- Locatie: Sittard
- Contacteer:
Re: Faillissement en doorstart Gubbels Pijpenfabriek
Ik kan alleen maar zeggen dat ik elke keer weer stomverbaasd ben over hoeveel moeite een fabrikant voor ons -individuele klanten- doet, en dat ze überhaupt de moeite nemen om op dit soort losse verzoeken te reageren.
Ik stond echt paf toen ik door de firma Gubbels gebeld werd met een antwoord op een vraag met een slordige schets van een pijp (zie 'de gemiste pijp' in mijn persoonlijke collectie). Dat we werden uitgenodigd voor een bezoek -en wel twee keer- vind ik regelrecht indrukwekkend. Het zelfde geldt voor de rondleidingen bij Danpipe of DTM. En denk eens aan de reacties van allerhande kanten toen het forum bezig was met het 'raadsel van de Sony-pijp'...
Ik stond echt paf toen ik door de firma Gubbels gebeld werd met een antwoord op een vraag met een slordige schets van een pijp (zie 'de gemiste pijp' in mijn persoonlijke collectie). Dat we werden uitgenodigd voor een bezoek -en wel twee keer- vind ik regelrecht indrukwekkend. Het zelfde geldt voor de rondleidingen bij Danpipe of DTM. En denk eens aan de reacties van allerhande kanten toen het forum bezig was met het 'raadsel van de Sony-pijp'...
Groet, Janneman
youtube pijp-rook-filmpjes: http://www.youtube.com/user/oeoek1?feature=mhee
mijn 'pijpenboek': http://members.home.nl/j.kusters/PIJPENBOEK.htm
mijn pijpenrek: viewtopic.php?f=41&t=1822
youtube pijp-rook-filmpjes: http://www.youtube.com/user/oeoek1?feature=mhee
mijn 'pijpenboek': http://members.home.nl/j.kusters/PIJPENBOEK.htm
mijn pijpenrek: viewtopic.php?f=41&t=1822
- Immler
- Berichten: 2958
- Lid geworden op: 29 mar 2012 20:00
- Locatie: Amstelredamme
Re: Faillissement en doorstart Gubbels Pijpenfabriek
Lijkt toch echt een titel van een stripboek van Blake en Mortimer'raadsel van de Sony-pijp'
- Bananabox-Ninja
- Berichten: 4770
- Lid geworden op: 29 aug 2012 13:04
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
Re: Faillissement en doorstart Gubbels Pijpenfabriek
Immler schreef:Lijkt toch echt een titel van een stripboek van Blake en Mortimer'raadsel van de Sony-pijp'

An item at rest cannot be stopped.
Float like a butterfly, sting like a ninja.
"Ninja des forums"
Float like a butterfly, sting like a ninja.
"Ninja des forums"
-
- Berichten: 2172
- Lid geworden op: 20 jan 2013 21:41
Re: Faillissement en doorstart Gubbels Pijpenfabriek
Geachte forum leden,
Met verbazing de discussie gevolgd over de firma Gubbels.
Ik heb afgelopen maandag contact met het bedrijf gehad, aangaande een Big Ben Lombok.
Dit was het 2e gesprek over deze pijp. Hij komt weer in productie,...............
Goed nieuws en zo.
Maar nu de kern waarik het over wil hebben; In mijn ervaringen met bedrijven of andere instellingen heb ik nooit een directeur, laat staan een eigenaar van het betreffendev bedrijf of de instelling aan de telefoon gehad, om een vraag van een, potentiële klant (want of er zaken gedaan worden is maar de vraag en als er al zaken gedaan worden, gaat het hier om niet meer dan 1 pijp) te beantwoorden.
Uit het gesprek met Dhr. Elbert Gubbels, komt naar voren dat ze bij Gubbels keihard bezig zijn, om de website en de productie op te starten. Om dan toch tijd vrij te maken om met mij als potentiële klant, (pijproker en liefhebber van pijpen en pijptabak), het gesprek aan te gaan, over 1 pijp vindt ik getuigen van service in de breedste zin van het woord.
Ik las over het idee om naar de fabriek te gaan vanuit het forum, prima plan lijkt mij. Waarom niet, banden met zo'n bedrijf dien je als pijproker te koesteren en in mijn ogen ook te ondersteunen. Want is er al niet genoeg service en klantvriendelijkheid verloren gegaan.
Persoonlijk doe ik graag zaken met iemand die weet waar het over gaat en je enthousiasme over iets als een pijp delen.
In mijn ogen maakt juist het internet dit soort bedrijven kapot. Natuurlijk kun je op het internet van alles bestellen en is het misschien iets goedkoper, maar als alles via het net wordt besteld, ...............waar kun je dan nog terecht voor goed advies, kwaliteit of goede service????????
Ik heb dus niks dan respect voor de manier waarop de firma Gubbels hun eigen belangen behartigt,........... moge de fabriek een succes worden.
Groet,
Robbie-san
Met verbazing de discussie gevolgd over de firma Gubbels.
Ik heb afgelopen maandag contact met het bedrijf gehad, aangaande een Big Ben Lombok.
Dit was het 2e gesprek over deze pijp. Hij komt weer in productie,...............
Goed nieuws en zo.
Maar nu de kern waarik het over wil hebben; In mijn ervaringen met bedrijven of andere instellingen heb ik nooit een directeur, laat staan een eigenaar van het betreffendev bedrijf of de instelling aan de telefoon gehad, om een vraag van een, potentiële klant (want of er zaken gedaan worden is maar de vraag en als er al zaken gedaan worden, gaat het hier om niet meer dan 1 pijp) te beantwoorden.
Uit het gesprek met Dhr. Elbert Gubbels, komt naar voren dat ze bij Gubbels keihard bezig zijn, om de website en de productie op te starten. Om dan toch tijd vrij te maken om met mij als potentiële klant, (pijproker en liefhebber van pijpen en pijptabak), het gesprek aan te gaan, over 1 pijp vindt ik getuigen van service in de breedste zin van het woord.
Ik las over het idee om naar de fabriek te gaan vanuit het forum, prima plan lijkt mij. Waarom niet, banden met zo'n bedrijf dien je als pijproker te koesteren en in mijn ogen ook te ondersteunen. Want is er al niet genoeg service en klantvriendelijkheid verloren gegaan.
Persoonlijk doe ik graag zaken met iemand die weet waar het over gaat en je enthousiasme over iets als een pijp delen.
In mijn ogen maakt juist het internet dit soort bedrijven kapot. Natuurlijk kun je op het internet van alles bestellen en is het misschien iets goedkoper, maar als alles via het net wordt besteld, ...............waar kun je dan nog terecht voor goed advies, kwaliteit of goede service????????
Ik heb dus niks dan respect voor de manier waarop de firma Gubbels hun eigen belangen behartigt,........... moge de fabriek een succes worden.
Groet,
Robbie-san
Non sum qualis eram
- lestat
- Berichten: 2492
- Lid geworden op: 25 mei 2012 06:29
- Locatie: antwerpen
Re: Faillissement en doorstart Gubbels Pijpenfabriek
Dikke vette +1.
Grappig is wel dat de heer Gubbels zo ver ik weet (correct me if I'm wrong) zelf geen pijp rookt. Maar enthousiast is hij zeker.Robbie-san schreef:....je enthousiasme over iets als een pijp delen.
Het is niet leuk als je pijp de pijp uit is
http://m.youtube.com/user/Doelie5457
https://www.youtube.com/user/Lestat2705
Het ongezondste in het leven is geboren worden. Uiteindelijk ga je eraan dood
http://m.youtube.com/user/Doelie5457
https://www.youtube.com/user/Lestat2705
Het ongezondste in het leven is geboren worden. Uiteindelijk ga je eraan dood
- St Patrick
- Berichten: 4504
- Lid geworden op: 20 nov 2010 12:54
- Locatie: Ermelo e.o.
Re: Faillissement en doorstart Gubbels Pijpenfabriek
Ja dat klopt idd... hij heeft het pijproken meerdere malen geprobeerd maar heeft er qua roken geen klik mee... Voor wat betreft een bezoekje aan BigBen, sla ik niet af... Ben benieuwd of die ene mooie blonde dame er nog zal zitten...
Er is trouwens ergens en meeting topic met fotoos van de dame in kwestie...

Er is trouwens ergens en meeting topic met fotoos van de dame in kwestie...

*****Wie de pijp niet rooken kan, heeft er het Vermaak niet van*****
- hagar666
- Berichten: 1225
- Lid geworden op: 13 okt 2010 22:00
Re: Faillissement en doorstart Gubbels Pijpenfabriek
+1!!!!Robbie-san schreef:Geachte forum leden,
Met verbazing de discussie gevolgd over de firma Gubbels.
Ik heb afgelopen maandag contact met het bedrijf gehad, aangaande een Big Ben Lombok.
Dit was het 2e gesprek over deze pijp. Hij komt weer in productie,...............
Goed nieuws en zo.
Maar nu de kern waarik het over wil hebben; In mijn ervaringen met bedrijven of andere instellingen heb ik nooit een directeur, laat staan een eigenaar van het betreffendev bedrijf of de instelling aan de telefoon gehad, om een vraag van een, potentiële klant (want of er zaken gedaan worden is maar de vraag en als er al zaken gedaan worden, gaat het hier om niet meer dan 1 pijp) te beantwoorden.
Uit het gesprek met Dhr. Elbert Gubbels, komt naar voren dat ze bij Gubbels keihard bezig zijn, om de website en de productie op te starten. Om dan toch tijd vrij te maken om met mij als potentiële klant, (pijproker en liefhebber van pijpen en pijptabak), het gesprek aan te gaan, over 1 pijp vindt ik getuigen van service in de breedste zin van het woord.
Ik las over het idee om naar de fabriek te gaan vanuit het forum, prima plan lijkt mij. Waarom niet, banden met zo'n bedrijf dien je als pijproker te koesteren en in mijn ogen ook te ondersteunen. Want is er al niet genoeg service en klantvriendelijkheid verloren gegaan.
Persoonlijk doe ik graag zaken met iemand die weet waar het over gaat en je enthousiasme over iets als een pijp delen.
In mijn ogen maakt juist het internet dit soort bedrijven kapot. Natuurlijk kun je op het internet van alles bestellen en is het misschien iets goedkoper, maar als alles via het net wordt besteld, ...............waar kun je dan nog terecht voor goed advies, kwaliteit of goede service????????
Ik heb dus niks dan respect voor de manier waarop de firma Gubbels hun eigen belangen behartigt,........... moge de fabriek een succes worden.
Groet,
Robbie-san
En wie is er niet met Big Ben groot geworden?
Respect voor dze firma.
*Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen*
- hagar666
- Berichten: 1225
- Lid geworden op: 13 okt 2010 22:00
Re: Faillissement en doorstart Gubbels Pijpenfabriek
Het zal weer eens niet over vrouwen gaan.....St Patrick schreef:Ja dat klopt idd... hij heeft het pijproken meerdere malen geprobeerd maar heeft er qua roken geen klik mee... Voor wat betreft een bezoekje aan BigBen, sla ik niet af... Ben benieuwd of die ene mooie blonde dame er nog zal zitten...
Er is trouwens ergens en meeting topic met fotoos van de dame in kwestie...

*Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen*
- Eliminator
- Moderator
- Berichten: 15208
- Lid geworden op: 25 okt 2010 09:34
- Locatie: Pijnacker
- hagar666
- Berichten: 1225
- Lid geworden op: 13 okt 2010 22:00
Re: Faillissement en doorstart Gubbels Pijpenfabriek
*Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen*
- St Patrick
- Berichten: 4504
- Lid geworden op: 20 nov 2010 12:54
- Locatie: Ermelo e.o.
Re: Faillissement en doorstart Gubbels Pijpenfabriek
*****Wie de pijp niet rooken kan, heeft er het Vermaak niet van*****
- Pieter
- Berichten: 1198
- Lid geworden op: 31 mei 2011 13:19
- Locatie: 's-Hertogenbosch
Re: Faillissement en doorstart Gubbels Pijpenfabriek

"U bent schijt in een zijden kous." - Napoleon tegen Talleyrand
- Massis
- Administrator
- Berichten: 5231
- Lid geworden op: 11 mei 2010 15:07
- Locatie: Bilzen - Belgie
- Contacteer:
Re: Faillissement en doorstart Gubbels Pijpenfabriek
Ik ben benieuwd, ik heb afgelopen week een mailtje verzonden naar Gubbels met wat vraag naar info. Ik hoop dat ze ergens in deze tijden ook even plek vinden om mij te helpen 

Re: Faillissement en doorstart Gubbels Pijpenfabriek
Vandaag kreeg ik een mailtje van dhr Kopp (over het reilen en zeilen van Rattray's) met daarin het nieuws dat Gubbels dit jaar nog pijpen voor Rattray's gaat produceren. (Als er belangstelling is voor de duitstalige info over Rattray's dan wil ik dat best plaatsen op de daarvoor bestemde plek)
- Dukdalf
- Berichten: 2586
- Lid geworden op: 18 okt 2011 08:08
- Locatie: Gouda
Re: Faillissement en doorstart Gubbels Pijpenfabriek
Ja, graag.Laafke schreef: (Als er belangstelling is voor de duitstalige info over Rattray's dan wil ik dat best plaatsen op de daarvoor bestemde plek)
Re: Faillissement en doorstart Gubbels Pijpenfabriek
Is goed, moet alleen nog even het item over Rattray's opzoeken........