Wie interesse heeft in zo een rek, stuur me een berichtje!
Och ook bij de vrouwkes heeft de man zijn voorkeuren.Joey Peters schreef:Oooo dankjewel bommel!
Ik denk dat ik vrijdag eens ga shoppen voor een nieuw pijpke. Eigenlijk stom, als je een vrouwe zoekt, ga je niet een lijst maken van eigenschappen die ze moet bezitten. Het gaat spontaan. Ik hoop dat het ook zo met mijn nieuwe pijpen gaat; hoewel ik sterk neig naar structureel selecteren.
Systeempijpje, klein maar fijn, mag een kleurtje hebben etc.
Ach, wat kan het genieten zijn van een aankoop waar je nog meer van gaat genieten~!
Wou vandaag nog een mooie Apple kopen van Chacom, maar m'n ragger paste niet in die bitch. Spontaniteit is leuk enzo, maar ik ben blij dat ik even de Janneman test heb gedaan. Past niet is past niet.Joey Peters schreef:Eigenlijk stom, als je een vrouwe zoekt, ga je niet een lijst maken van eigenschappen die ze moet bezitten. Het gaat spontaan.
En Feist, de magiër serie. heb je de rest ook? De hele serie (ik geloof 23 of 24 delen) heb ik inmiddels 2 keer gelezen. prachtige serie.Joey Peters schreef:Ja fantasy vind ik stukken boeiender dan een designers-romanetje. Op de een of andere mannier kan Feist een groot verhaal opzetten zonder dat je de draad kwijtraakt of namen vergeet. Daarbij zitten er ook filosofische/psychologische/politieke intriges in.
Paolini's cyclus was mijn eerste fantasy boek. Wacht nog op deel 4, die zou ik denk ik in een ruk uitlezenToch vind ik qua kwaliteit Feist stukken beter, Paolini is nogal cliche-matig.
Maar prima boek hoor, om mee te beginnen...
Jij ook al? Heb gisteren via bol.com deel 25 en 26 besteld. De rest al 2 keer gelezen.Tillion schreef:Ho Ho wat ik zie onder die mooie pijpen eens staan.
Een deel van de collectie van E.feist.
Ook een groot fan?