Symbool
- maboc
-
Re: Symbool
Welkom Wilfred. Ik was ook 13 toen ik mijn eerste pijp rookte. Dat belooft nog wat.
- Bananabox-Ninja
- Contacteer:
Welkom en veel plezier hier
An item at rest cannot be stopped.
Float like a butterfly, sting like a ninja.
"Ninja des forums"
Float like a butterfly, sting like a ninja.
"Ninja des forums"
- lestat
en nog een welkom
Het is niet leuk als je pijp de pijp uit is
http://m.youtube.com/user/Doelie5457
https://www.youtube.com/user/Lestat2705
Het ongezondste in het leven is geboren worden. Uiteindelijk ga je eraan dood
http://m.youtube.com/user/Doelie5457
https://www.youtube.com/user/Lestat2705
Het ongezondste in het leven is geboren worden. Uiteindelijk ga je eraan dood
- dewitte
van harte welkom. Erg knap dat je op die leeftijd al interesse hebt voor de pijp. (al zullen je ouders er vast anders over denken)
- Kees Flake
welkom
gr. kees liebherr
gr. kees liebherr
De grootste rijkdom is tevreden zijn met weinig.
gr. kees Flake
gr. kees Flake
-
Welkom Wilfred.
Ook ik was 13 toen ik begon (weliswaar sigaretten), maar toch...
Groet, Gijs
Ook ik was 13 toen ik begon (weliswaar sigaretten), maar toch...
Groet, Gijs
- Glenn
- Contacteer:
tja wel jong maar welkom.
Wie 'hogere machten' als argument gebruikt,
gebruikt niet zijn verstand maar zijn geheugen.
Leonardo da Vinci
Leonardo da Vinci
-
Toch moet ik ermee beginnen.. Ik ben de toekomst... ik moet zorgen dat deze bezigheid in de toekomst zal doorgaankiske schreef:Hoewel ik het jammer vind dat je nu al begint met roken wens ik je welkom!

Groet Wilfred
- The_Undertaker
- Administrator
Wat een wijsheid voor iemand met zo weinig levensjaren op de tellerSymbool schreef:Toch moet ik ermee beginnen.. Ik ben de toekomst... ik moet zorgen dat deze bezigheid in de toekomst zal doorgaankiske schreef:Hoewel ik het jammer vind dat je nu al begint met roken wens ik je welkom!

En voor wat betreft die leeftijd, tja, ach, je zult dan nog geen kettingpijproker worden, dat is bijna niet haalbaar, dus je kunt wellicht beter een pijpje op steken zo nu en dan dan een fietstocht langs een grote autoweg doen (als het om gezondheidsredenen gaat). Maar dit mag ik eigenlijk helemaal niet zeggen geloof ik, dus ik hou maar al weer op

"The greatest difficulty is the mental resistance to things that arise, and the underlying assumption that they should not." - Eckhart Tolle
-
Haha. Het is maar af en toe hoor als ik goed mijn best heb op school gedaan 

Groet Wilfred
- The_Undertaker
- Administrator
Wat zul je dan een goede cijfers binnenhalenSymbool schreef:Haha. Het is maar af en toe hoor als ik goed mijn best heb op school gedaan

"The greatest difficulty is the mental resistance to things that arise, and the underlying assumption that they should not." - Eckhart Tolle
- MfOx
Welkom.
- St Patrick
Hier ook een welkom...

*****Wie de pijp niet rooken kan, heeft er het Vermaak niet van*****
-
Mijn ouders weten ik rook pijp in hun bijzijn zij kopen soms ook pijpen voor mij.The_Undertaker schreef:Wat zul je dan een goede cijfers binnenhalenSymbool schreef:Haha. Het is maar af en toe hoor als ik goed mijn best heb op school gedaanMaar je ouders zijn er dus van op de hoogte? Dat hoor je niet vaak
Groet Wilfred
- Nekker
- Erelid
Heel erg raar, want ik bedenk me zonet dat je gisteren nog achter tabak vroeg. (omdat je er niet zomaar aan kan geraken) Als je ouders pijpen voor je kopen, en blijkbaar jou leeftijd geen hinderpaal vinden, waarom kopen ze dan geen tabak voor jou? Als zij dat als ouders willen tolereren op die leeftijd, dat is hun keuze, al is het wel tegen de wet. En nogmaals daar werken wij dus niet aan mee, als forum. Roken is tegenwoordig de favoriete pispaal van de overheid, dus ik wil hier nogmaals openlijk laten weten dat wij het roken onder de 16 jaar afzweren en zeker niet aanmoedigen. Pijpen zijn mooie voorwerpen, en erg leuk dat je dat ook kan zien op jou leeftijd. Echter tot je de leeftijd van 16 niet hebt bereikt, zal je helaas niet kunnen mleepraten over hun rookeigenschappen. We zijn nu eenmaal heel goed op de hoogte van je leeftijd. Je blijft uiteraard zeker welkom om over je favoriete pijpenmakers te praten en over de esthetiek van pijpen.Symbool schreef:Mijn ouders weten ik rook pijp in hun bijzijn zij kopen soms ook pijpen voor mij.The_Undertaker schreef:Wat zul je dan een goede cijfers binnenhalenSymbool schreef:Haha. Het is maar af en toe hoor als ik goed mijn best heb op school gedaanMaar je ouders zijn er dus van op de hoogte? Dat hoor je niet vaak
Niet dat ik de moraalridder moet uithangen net zoals bijna iedereen heb ook ik vaak stiekem gerookt. Maar mijn ouders hebben daar nooit actief mee aan gewerkt. En er was ook niemand in mijn omgeving die dat heeft gedaan. Iedereen heeft recht om als 13-jarige zijn vorm van 'kattenkwaad' uit te halen, en dingen die niet mogen zijn nu eenmaal leuker.
Om eventjes mijzelf toe te lichten, wij hebben dit achter de schermen uitvoerig besproken hoe we hiermee willen omgaan. En we zijn toch tot de conclusie gekomen, dat we heel graag willen vermijden dat we in een soort van storm terecht komen. (stel dat media oppikt dat wij het aanmoedigen of zelfs aanraden?). De wet verwacht nu eenmaal dat wij als meerderjarige, dit sterk ontraden als "organisatie".
Groet, Nekker
.°. Het licht schijnt in de duisternis en de duisternis heeft het niet begrepen .°.
.°. Het licht schijnt in de duisternis en de duisternis heeft het niet begrepen .°.
- Glenn
- Contacteer:
Dankje,als vader van twee kids had ook ik hier geen goed gevoel over.
Wie 'hogere machten' als argument gebruikt,
Leonardo da Vinci
Leonardo da Vinci
- St Patrick
Zeer goed gesproken Nekker... 13 is idd net een paar jaar te jong...Helaas....

*****Wie de pijp niet rooken kan, heeft er het Vermaak niet van*****
Goed en doordacht gehandeld en een wijze beslissing gemaakt Nekker en anderen die achter d schermen hebben bijgedragen.
-
Goeie aktie Nekker.
Hier dezelfde mening.
Om een online tabakwinkel te bezoeken, moet men zelfs bevestigen dat men 18 jaar is.
Zoniet dan komt men niet verder dan de eerste pagina.
Hier dezelfde mening.
Om een online tabakwinkel te bezoeken, moet men zelfs bevestigen dat men 18 jaar is.
Zoniet dan komt men niet verder dan de eerste pagina.
Hoe meer ik dit lees, hoe vreemder ik het vind. Hier klopt één en ander niet! Bizar...