Ignoro Iste schreef:Krijg je voor dat geld wel een linker en een rechter uitvoering van beide pijpen? Zoiets is doorgaans wel gebruikelijk bij schoeisel.

Ignoro Iste schreef:Krijg je voor dat geld wel een linker en een rechter uitvoering van beide pijpen? Zoiets is doorgaans wel gebruikelijk bij schoeisel.
Zonde!!! Gewoon roken! Zo'n pijp kan best een stootje hebbenJensen schreef:Hi all,
Misschien voor jullie geen bijzondere pijp, maar ik vind hem zelf toch wel uitzonderlijk. De Dunhill group 5 (stand-up) poker Christmas pipe of the year 2000. Nummer 335 van 500 met het certificaat op de achtergrond en de gedichten uit "The twelve days of Christmas". Voor het jaar 2000 was dit het gedicht van dag 8: "Eight maids a-milking".
Vraag me niet hoe deze pijp smaakt, ik heb hem nog nooit gerookt, daar ik angst heb iets fout te doen met dit mooie stuk. Dus een collectors item.
En ja... gezien mijn onderschrift, heb ik hier niet de moed toe.
Jensen, een Dunhill is altijd bijzonder. Mooi door eenvoud. Succes ermee!Jensen schreef:Hi all,
Misschien voor jullie geen bijzondere pijp, maar ik vind hem zelf toch wel uitzonderlijk. De Dunhill group 5 (stand-up) poker Christmas pipe of the year 2000. Nummer 335 van 500 met het certificaat op de achtergrond en de gedichten uit "The twelve days of Christmas". Voor het jaar 2000 was dit het gedicht van dag 8: "Eight maids a-milking".
Vraag me niet hoe deze pijp smaakt, ik heb hem nog nooit gerookt, daar ik angst heb iets fout te doen met dit mooie stuk. Dus een collectors item.
Hallo Jensen,Arno schreef:Zonde!!! Gewoon roken! Zo'n pijp kan best een stootje hebbenJensen schreef:Hi all,
Daar ben ik van overtuigd, Huub. Ik ken iemand die heeft dus ALLE Dunhill Christmas pijpen (van elke versie eentje, voordat er wijsneuzen gaan denken dat hij ze echt allemaal heeft). Hij heeft die allemaal ongerookt. Dat is nu al een vermogen waard, laat staan over X jaren.Huub schreef:Jouw ongerookte Limited Edition ( Christmas 2000 ) zal over enkele jaren heel veel geld opbrengen zeker als ze niet gerookt is. Daar ben ik van overtuigd.
Me 2! Neem ze een keer naar een meeting als ze binnen zijn WCBommel schreef:Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen met de stappers van WC.
Komt in orde.Arno schreef:Me 2! Neem ze een keer naar een meeting als ze binnen zijn WCBommel schreef:Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen met de stappers van WC.
W.C.,Winslow Collector schreef:Komt in orde.Arno schreef:Me 2! Neem ze een keer naar een meeting als ze binnen zijn WCBommel schreef:Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen met de stappers van WC.
Status (misschien niet helemaal on-topic) is momenteel, dat Yury (de man van de Russische webwinkel) morgen de prijzen heeft van verzekerde verzending van DHL. Mijn gegevens heb ik net doorgemailed. Als het goed is heb ik morgen of donderdag een totaalbedrag op een factuur, die ik via PayPal voldoe. En dan betaal ik. En dan..., vind ik het toch een beetje spannend of dat goed komt. Ergens in mijn achterhoofd heb ik een beetje onrustig gevoel bij "die Russen". Hopelijk helemaal onterecht, want het mailcontact verloopt uiterst professioneel en vriendelijk. Met veel service van hun zijde om mij terwille te zijn zonder dat ik mij een weg moet banen op een website met Cyrillisch schrift.
Ik houd jullie hier zeker op de hoogte. En ik hoop een beetje ze vóór Wuustwezel binnen te hebben.
Da's net en vlotjes.Winslow Collector schreef:Status inzake de "schoenen"-pijpen van de Rus Armen Aivazovsky:
Ze zijn betaald en gaan vandaag met DHL op transport. Vol spanning wacht ik op de tracking code.
Hallo,Laafke schreef:Van welk materiaal is het mondstuk gemaakt Huub?? Voor de kop is neem ik aan gewoon bruyere gebruikt??
Ps: Hij heeft een website http://www.kapipes.gr/index.html
Eeeeuh, wat denk je zelf?Laafke schreef:als dit de weg is die Stanwell inslaat dan vrees ik het ergste.
Volgens mij heb ik nog ergens zo'n setje liggen. Straks eens kijken of ik het op kan graven.Winslow Collector schreef:Vele jaren geleden deed Butz Choquin ook een poging met dergelijk gekleurde pijpen (geen pauwen of zo, maar gewoon abstract gekleurd). Je kon daar bijpassende stropdassen bij kopen.
Ha, da's echt een tijd geleden. Was toen een ideaal vaderdagcadeau.Dukdalf schreef:Volgens mij heb ik nog ergens zo'n setje liggen. Straks eens kijken of ik het op kan graven.Winslow Collector schreef:Vele jaren geleden deed Butz Choquin ook een poging met dergelijk gekleurde pijpen (geen pauwen of zo, maar gewoon abstract gekleurd). Je kon daar bijpassende stropdassen bij kopen.
Huub schreef:Hallo,Laafke schreef:Van welk materiaal is het mondstuk gemaakt Huub?? Voor de kop is neem ik aan gewoon bruyere gebruikt??
Ps: Hij heeft een website http://www.kapipes.gr/index.html
Ik lees op de website dat het mondstuk is gemaakt van cumberland. Ik denk zelf dat het gemaakt is van Eboniet van de bekende Duitse GEM-fabriek.
Het mondstuk van mijn Larrysson heeft nagenoeg dezelfde kleur en dat is van GEM-eboniet.
En blijkbaar Hilson ook, getuige mijn blauwe exemplaar.Winslow Collector schreef:Vele jaren geleden deed Butz Choquin ook een poging met dergelijk gekleurde pijpen.