Dus terug gegaan naar Van de Loosdrecht in Veenendaal om er een stuk of 6 bij te halen en tot mijn grote spijt moeten aanhoren dat ze niet meer leverbaar zijn.
Annemiek (eig.VdL) koopt haar tabak in bij de VerkoopCentrale en heeft aardig wat klanten voor deze flake, maar ze kan het niet meer krijgen omdat (volgens commentaar van de verkoopCentrale) 'er te weinig vraag naar is'.
Nu is het niet zo dat deze tabak zomaar ineens van de markt zou kunnen verdwijnen zoals Balkan Sobranie, maar toch...
Ik zou het wel prettig vinden om deze heerlijke flake gewoon om de hoek te kunnen blijven kopen en heb het er met haar over gehad.
Zij blijft het gewoon elke keer bestellen, de aan(deel)houder wint zeggen ze toch...
Wellicht is het een goed idee wanneer meerdere liefhebbers hiervan bij hun reguliere tabakszaak ook enige vorm van druk (via bestelling) zouden gaan uitoefenen, om er op deze wijze zorg voor te dragen dat we niet verzanden in buitenlandse trajecten met bijbehorende verzendkosten.
Gezien de recensies kan ik me niet voorstellen dat ik de enige ben die hier tegenaan loopt en ik zou de liefhebbers van deze flake (eigenlijk alle forumleden) willen vragen om te checken hoe de situatie ervoor staat bij je eigen huisdealer.
Wij forumleden kunnen hierop terdege invloed uitoefenen dus...
Ben benieuwd naar jullie geluiden hierover.