Wanneer ik na een drukke dag
Het werken eind'lijk laten mag
Dan houdt de drukte meteen op
Als ik een smaak'lijk pijpke stop
Zo trekt mijn mistige gedacht
In grote kringels door de lucht
Bij ied're teug kom ik op kracht
En eindig met een zalige zucht
Ome Bach was toch duitstalig?Male Securus schreef:Op gebotst op het internet:
Johann Sebastian Bach (1685-1750) is far more well known as a composer than a poet. But in fact he wrote some poetry, including this little ditty about pipe smoking.
Edifying Thoughts of a Tobacco Smoker
engelse text.
Johann Sebastian Bach
Heb het 'usa2you' contact van Luys benaderd en ook digitale bestanden vallen binnen de mogelijkheid van hun service, prima en snelle communicatie met de heren (twee broers waarvan er één in de US woont en één in Nederland *) en perfecte service, zeker een aanrader als je nog eens iets in de States wilt kopen maar ze verlenen geen verzendingen naar de EU.
Deze heren regelen dat voor je !
* Voordeel hiervan is dat de betalingen gewoon naar een Nederlandse bank gaan, communicatie (voor zover dat een probleem zou zijn) gewoon in het Nederlands is en er dus 'een mannetje' daar zit die alles regelt, koopt, verzend enz.
Dus alle albums van Whiskeydick zijn, in MP3, in mijn bezit,... rock on !
Me too, heb zelfs vorig jaar een dirkjan kook boek gekregen voor mijn verjaardag.Wallace schreef:Snaarstrakke humor, kan dit erg waarderen.
Had het kunnen weten. Helaas staat dat recept er dan weer niet in.Eliminator schreef:Dan kom ik een keer kaboutertjes bij je etenwel MET pijp
Bah, jij gooit direct roet in het etenWowbagger schreef:Had het kunnen weten. Helaas staat dat recept er dan weer niet in.Eliminator schreef:Dan kom ik een keer kaboutertjes bij je etenwel MET pijp
Jij wou nog meerijden naar Wuustwezel toch?Wallace schreef:Bah, jij gooit direct roet in het etenWowbagger schreef:Had het kunnen weten. Helaas staat dat recept er dan weer niet in.Eliminator schreef:Dan kom ik een keer kaboutertjes bij je etenwel MET pijp