Samen met mijn vrouw vier dagen in Ierland. Zoals ik reeds vermeld had op het forum naar Peterson geweest in Dublin.
Ikzelf was sterk geweest en had de portefeuille stevig in de jas laten ziten. Edoch mijn vrouw (een pracht van een vrouw, al zeg ik het zelf) is achteraf met gebruik van een list alleen teruggegaan naar de winkel en kwam daarna aandraven met onderstaande pijp. Een stevige Celtic Smooth Natural X220, een pracht van een pijp!
De foto is van een ietwat mindere kwaliteit, hij is getrokken met de tablet op de hotelkamer...
Groetjes,
Philip
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door PhilipV op 03 dec 2012 22:58, 1 keer totaal gewijzigd.
“It is quite a three pipe problem, and I beg that you won't speak to me for fifty minutes.”
― Arthur Conan Doyle, The Red Headed League
Is het de gele lak die een bepaalde afwerking heeft gekregen of zie je echt de birdseyes door de lak heen (het lijkt me het laatste maar wel knap hoe ze dat gedaan hebben dan).
Ook de bewerkte ring is erg apart, een vrouw om te houden Philip
Als Petersonfanaat heb ik hier geen woorden voor..."adembenemend" benadert wat ik wil zeggen!
Eén van de mooiste Petersons die ik ooit heb gezien. Vrouwtje heeft een goede smaak.
Ha! Heer Bommel! Gefeliciteerd en uhm, gefeliciteerd! Het leven van een Bommel is zo te zien toch af en toe meer dan alleen een eenvoudige doch voedzame maaltijd, dit is pure schoonheid.