of erger.................Aan de neus te zien en de pastor kennende zal het een wijn koeler zijn, misschien
De blauwe tabakspot vind ik een fraai exemplaar.
of erger.................Aan de neus te zien en de pastor kennende zal het een wijn koeler zijn, misschien
De winkelier heeft gelijk, omdat Cellini door Planta wordt gemaakt. In Berlijn, dus zéker niet Italiaans.Male Securus schreef:...Hij kocht die in een pijpenwinkeltje, en vroeg ook een pakje goeie Italiaanse tabak (hij weet niks over tabak of pijp). Antwoordt die winkelier: "In Italië hebben we eigenlijk geen goeie tabak. Maar deze Cellini kan ermee door"![]()
Immler schreef:Hij deed me een beetje denken aan de neus van mijn ex schoonvader.
Deze aanschaf kwam tot stand omdat ik al maandenlang met de jaarpijp 2011 van Winslow een innerlijke twist met de PKZ aan het uitvechten ben.hou er wel rekening mee dat er binnen afzienbare tijd meerdere zullen volgen
Is geen geheim. Ik heb er 105 euro voor betaald,kan het toch niet laten even onbeschaamd te vragen hoeveel je ervoor betaald hebt. Indien je dit liever niet zegt dan hoef je natuurlijk niet te antwoorden