Ik ben zeer benieuwd of iemand dit in voorgaande jaren ook bezocht heeft en nog bepaalde tips heeft voor mij. Ik ga zaterdag de 15e. Kan je je auto daar een beetje behoorlijk kwijt?
Hoor graag wat van iemand die deze beurs al eens eerder heeft bezocht.
Alvast heel erg bedankt.
Ciao
INTER TABAC 2012 DORTMUND
- MilleLuci
- Contacteer:
-
Re: INTER TABAC 2012 DORTMUND
volgens mij is die beurs alleen voor winkeliers, heb WC er welover gehoord, die gaat samen met rudi(tabaccoshop.nl), of is wel is geweest.
Groet,
Tom
Tom
- MilleLuci
- Contacteer:
metaltommy schreef:volgens mij is die beurs alleen voor winkeliers, heb WC er welover gehoord, die gaat samen met rudi(tabaccoshop.nl), of is wel is geweest.
Klopt is een handelsbeurs en geen algemene beurs waar een ieder in kan, dus vanuit het vakgebied. Vandaar mijn oproepje aan degene die dat wel eens heeft bezocht.
Thanks.
- Dukdalf
Ik ben er ooit wel eens geweest. Het is in een vergelijkbaar iets als de RAI: al ver te voren duidelijk aangegeven en parkeren was toen geen probleem.
Ah, zie nu het topic pas. Heb je al per PB geantwoord, M.L.
Parkeren geen probleem. Volgens "Deutsche Ordnung" wijzen mannen op de parkeerplaats wel waar jij jouw auto mag zetten.
Had hier ooit een topic over, maar de foto's zijn niet meer gekoppeld aan mijn whisky-website. En dat kan ik nu ook niet meteen doen, daar ik nog op vakantie ben en niet met deze laptop mijn website kan wijzigen. Of bij de foto's kan. Maar die foto's zijn voor jou niet zo belangrijk, want volgende week zie je alles gewoon zelf.
Topic over Intertabac was: http://www.pijprokersforum.nl/viewtopic ... bac#p76562
Veel plezier daar, volgende week.
Parkeren geen probleem. Volgens "Deutsche Ordnung" wijzen mannen op de parkeerplaats wel waar jij jouw auto mag zetten.
Had hier ooit een topic over, maar de foto's zijn niet meer gekoppeld aan mijn whisky-website. En dat kan ik nu ook niet meteen doen, daar ik nog op vakantie ben en niet met deze laptop mijn website kan wijzigen. Of bij de foto's kan. Maar die foto's zijn voor jou niet zo belangrijk, want volgende week zie je alles gewoon zelf.
Topic over Intertabac was: http://www.pijprokersforum.nl/viewtopic ... bac#p76562
- MilleLuci
- Contacteer:
Winslow Collector schreef:Ah, zie nu het topic pas. Heb je al per PB geantwoord, M.L.
Thanks WC!! Ben heel benieuwd!