De vraag is vooral nu wat is of jullie deze een beetje leuk vinden. Wou het simpel en cool hebben.
Ik stuur je er anders via de post op. Dan moet ik eens bekijken wanneer ik er geraak.Eliminator schreef:Grappig idee, maar een goede keuze het forum er niet op te vermelden, dat zou wel eens meer negatieve dan positieve publiciteit op kunnen leveren !
@ Nekker, bewaar er daar een paar van, heb ik niet geweten, zou ik graag willen hebben !
Zou inderdaad niet graag zien dat de politie ineens denkt dat we gevaarlijk zijn en Nekker komen arresteren als leider van een gevaarlijke sekteEliminator schreef:Grappig idee, maar een goede keuze het forum er niet op te vermelden, dat zou wel eens meer negatieve dan positieve publiciteit op kunnen leveren !
...Pipesmoking Religious Fanatics...lestat schreef:Zou inderdaad niet graag zien dat de politie ineens denkt dat we gevaarlijk zijn en Nekker komen arresteren als leider van een gevaarlijke sekte
+1Eliminator schreef:Vindt de z/w versie toch wat subtieler, persoonlijk !
+1!Bart Iron schreef:It's better to burn out then to fade away.......![]()
De zwart wit versie vind ik mooi.
In plaats van 'keep it burning' zou ik 'smoke a pipe nemen'. Zoals je op internet tegenkomt. Dat geeft duidelijk aan wat je intentie is.
Zeker niet het prf forum vermelden. Goed nagedacht.
+1lestat schreef:Smoke a Pipe
Was ook uit het eerste dat mij opviel en vreemd leek. Vlammen boven een pijp? Dat zou toch rustig omhoog kringelende rook moeten zijn...Winslow Collector schreef:Zwart/wit inderdaad mooier, misschien met alleen de pijp in bruin.
Eerlijk gezegd vind ik die jaren '70 "hoe pimp ik mijn chopper"-vlammen boven die pijp minder toepasselijk. Het is toch alleen maar rook, dat uit mijn pijpen komt, maar misschien rook ik te rustig.