Videoclip marmeren Romijn Car Boy pijphouder

De gadgets die het pijproken extra leuk maken...
Luys
Moderator

Re: Videoclip marmeren Romijn Car Boy pijphouder

Post by Luys »

Winslow Collector wrote:
Bart Iron wrote::lol:
Ik ben jarenlang aan het sparen voor losse ruitenwissers en hij heeft ze gewoon! :mrgreen:
Oneerlijk, nietwaar?
Ik ben ook aan het sparen voor geheel losse. De mijne zitten nu al aan één kant los. Ik spaar nog door voor volledig losse.
Kan je gewoon kopen bij de automaterialenzaak hoor. Wel even de verpakking d'r afhalen anders zijn ze niet los. En als je regelmatig een mooie Winslow kan kopen, lukt een paar ruitenwissers ook wel :P

Arno

Post by Arno »

Jos wrote:@ Victor Baarn + Bart Iron
:lol: :lol:

Wel nog één opmerking. Gebrek aan comfort??
Als ik in hedendaagse automobielen wel eens naar het buitenland ga krijg ik alras een houten kont. Echt verschrikkelijk hoe die zitten, ik zit constant te verschuiven om het ongemak wat te verlichten. En ik overdrijf niet, ik vind ze qua zitcomfort een ware ramp.

In mijn Amazon kan ik een dag heerlijk rijden zonder zitproblemen en kom er dan nog met een vorstelijk gevoel uit. Er zit niets zoals een Amazon!
(en geen opmerkingen graag dat de stoelen wel doorgezakt zullen zijn, want dat is na 44 jaar nog steeds niet het geval)
Vorige week zat ik toevallig in een oude 2CV bestelwagen van mijn neef en meteen zakte ik lekker weg in de stoel. Heerlijk! Ook het veringsysteem was apart. Beetje alsof je op een schip zat. Maar erg leuk om in te rijden! Als je 50 gaat in dat ding denk je dat je veel harder gaat hahaha

Massis
Administrator

Post by Massis »

wat de zitting in citroen betreft moet ik je gelijk geven, ze zitten schitterend. Maar qua wegligging vind ik (moderne dan wel) citroëns maar niets. Veel te zweverig... Als ik aan mijn stuur draai moet de wagen meedraaien, niet pas 3 seconden later.

Bommel

Post by Bommel »

massis wrote:wat de zitting in citroen betreft moet ik je gelijk geven, ze zitten schitterend. Maar qua wegligging vind ik (moderne dan wel) citroëns maar niets. Veel te zweverig... Als ik aan mijn stuur draai moet de wagen meedraaien, niet pas 3 seconden later.
Misschien eerst aan de auto draaien en dan pas aan het stuur. :lol:

Maar deze topic begint meer te lijken op het comfortabele van een Citroen, oud of nieuw, dan op de eigenlijke titel.
De transformatie van de Romijn pijpenhouder voor in de auto naar ruitenwisserondersteuner.

Martin Romijn

Post by Martin Romijn »

misschien heb ik het gemist, maareh....Jos, is de clip al ergens te zien ?

Jos

Post by Jos »

Martin Romijn wrote:misschien heb ik het gemist, maareh....Jos, is de clip al ergens te zien ?
Tot mijn verbazing, elke paar weken check ik het even, nog steeds niet. En
de met een wachtwoord beveiligde proefversie, waar ik toegang tot had, is er niet meer.

Bart Iron
Moderator

Post by Bart Iron »

Jammer!

Bommel

Post by Bommel »

Plus 1.
Moet even zo ik zit nl aan de comp van Mme Bommel en die heeft kuren dus het plusteken weigerr

Jos

Post by Jos »

Ik heb maar eens een e-mailtje naar de producer gestuurd hoe het gaat met de clip en kreeg meteen antwoord terug.
Er zijn nog extra opnames gemaakt en een heel nieuwe clip. Maar de opnames met de Amazon, en daarin natuurlijk de marmeren Romijn pijphouder, zitten er als belangrijk deel nog geheel in. Er wordt deze week met de zangeres besproken hoe, wat en wanneer de clip uit te brengen.
Ik word op de hoogte gehouden, dus als het zover is plaats ik hier de link.

Bommel

Post by Bommel »

Nou dat wordt weer wachten tot augustus denk ik. :mrgreen:

Bart Iron
Moderator

Post by Bart Iron »

Wij zijn geduldig.

Geoff

Post by Geoff »

Victor Baarn wrote: ... Dit is niet perse reclame voor Citroen want de Citroen C2 van mn broer vind ik een verschrikkelijke stuiterbak, brrrr.
Misschien dat je broer zo'n blok marmer van Jos kan monteren op zijn dashbord. Laat hem het wel goed tot tegen de ruit plaatsen. Op die manier heeft hij wat meer gewicht op de voorste wielen. Misschien dat de baanligging dan wat beder is. :lol:

Overigens, Victor, ik ben ook houder van Citroen-aandelen. Ik begrijp het heus! :mrgreen:

Jos

Post by Jos »

Ik wrote: Ik word op de hoogte gehouden, dus als het zover is plaats ik hier de link.
Het zal niet lang meer duren, voor 2 maart ontving ik deze uitnodiging:

I'm very happy to tell you that our video is finally ready to go and would love
to invite you all for a screening of the video + a small thank you party

Bart Iron
Moderator

Post by Bart Iron »

Spannend!
Je hebt er zelfs een heuse première uitnodiging bij.

Bommel

Post by Bommel »

Het duurde even maar dan heb je naast de première ook gelijk een after party binnen.
En nu wordt voor ons afwachten wanneer wij kunnen meegenieten.

Luys
Moderator

Post by Luys »

Bommel wrote:Het duurde even maar dan heb je naast de première ook gelijk een after party binnen.
En nu wordt voor ons afwachten wanneer wij kunnen meegenieten.
Heel goed Bommel, subtiele manier om te verzoeken even de details van de première en party te posten, zodat we gezamenlijk zowel de bioscoop alsook de party van de nodige ambiance (zoals we in de screenshot van Jos' volvo gezien hebben: rookwolken) te voorzien :mrgreen:

Jos

Post by Jos »

Ik wrote: Het zal niet lang meer duren, voor 2 maart ontving ik deze uitnodiging:

I'm very happy to tell you that our video is finally ready to go and would love
to invite you all for a screening of the video + a small thank you party
Grrr, nu wordt het waarschijnlijk weer 23 maart. Aldus laatste e-mail over deze 'a small thank you party'.
Ik heb het al eens eerder gezegd, geen onbetrouwbaarder en trager volk dan niet-pijprokers :twisted:

Bart Iron
Moderator

Post by Bart Iron »

Ze bedoelen vast een ' small thank you for waiting' party.

Jos

Post by Jos »

Eindelijk is de videoclip dan op youtube geplaatst. En de producer en cameraman hebben zich keurig aan mijn instructies gehouden. De marmeren Romijn pijphouder komt als climax aan het einde van de clip prominent in beeld!

Luys
Moderator

Post by Luys »

Jos wrote:Eindelijk is de videoclip dan op youtube geplaatst. En de producer en cameraman hebben zich keurig aan mijn instructies gehouden. De marmeren Romijn pijphouder komt als climax aan het einde van de clip prominent in beeld!

Haha, daar is 'ie dan! Gelukkig was de muziek een stuk minder erg dan de eerste klanken mij deden vermoeden...

Niet alleen de pijproker komt mooi in beeld, ook het SPREEKVERBOD! is duidelijk zichtbaar :)

Jos

Post by Jos »

Luys wrote: Niet alleen de pijproker komt mooi in beeld, ook het SPREEKVERBOD! is duidelijk zichtbaar :)
Inderdaad :lol:
Van te voren heb ik wel aan zangeres en band verteld dat voor hen bij wijze van uitzondering geen zang- en speelverbod gold!

Nekker
Erelid

Post by Nekker »

Ik heb dubbel gelegen met het spreekverbod... Een beetje ironisch als er juist in die zetel nen gast op een gitaar zit te jengelen... :lol:

Het liedje vond ik eigenlijk maar niets, vooral de zang beviel me persoonlijk niet. :oops:

Bart Iron
Moderator

Post by Bart Iron »

Het lange wachten wordt beloond. Haha, fantastisch!!!
=D>

Eliminator
Moderator

Post by Eliminator »

Mijn muziek is het niet, de zangeres maakt ietwat goed, maar de pijphouder maakt het af, wat een topclip (T)

:mrgreen: gefeliciteerd met de premiere Jos, eindelijk een BN'er in ons midden !

Martin Romijn

Post by Martin Romijn »

hehe...yep, hij was mooi in beeld !! Jammer dat er geen pijp in zat :lol:

kiske

Post by kiske »

Jos, ik moet u toch melden dat een en ander welliswaar leuk en informatief is. De oplossing die u heeft voor de afhangende ruitenwisser kan toch slechts een tijdelijke zijn!

Een Amazon gaat namelijk meer dan een leven lang mee. Dit in tegenstelling tot het korte leven dat de tegenwoordige heilige koeien beschoren is.

Een en ander dient dus ook in die trant van levensduur ten opzichte van optredende onvolkomenheden te worden gezien. Om deze reden verwacht ik daarom dat u binnenkort bericht van de dealer kunt verwachten. Deze kinderziekte zal dan kosteloos verholpen gaan worden.

Jos

Post by Jos »

Ach Kiske, na 45 jaar begint de Amazon eindelijk wat goed ingereden te raken en ik verwacht dat zo'n kinderziekte vanzelf wel overgaat :-T

magicmarcello

Post by magicmarcello »

Zie dit nu pas, wat een prachtige klassieke automobiel met fraaie pijphouder op het dashboard en met spreekverbod om beter van het motorgeluid te kunnen genieten!
Heer Jos, u is waarlijk een smaakvolle bon-vivant! :wink:
;p

Bart Iron
Moderator

Post by Bart Iron »

Jos

Post by Jos »

Ja en de originele tekening heb ik bij de meeting Leerdam / Heukelum van Bart gekregen. Foto daar gemaakt door WC

Image

Hij hangt nu ingelijst bij mij in de kamer en ik ben er heel groots mee :D :D